Strona 1 z 2

Problem z CBR 900 99r

Post: 24 marca 2011, 22:04
autor: jabol
Witam mam taki mały problem z moja cbr-ką otóż przy jeździe np przy predkosci 100km/h (a dzieje się to w zakresie od 70km/h i wzwyż) a przy niższych prędkościach tak się nie dzieje.przy odpuszczeniu gazu i gwałtownym dodaniu motocykl dosłownie na pól sekundy przymula i następnie przyspiesza normalnie nie wiem czym jest to spowodowane :( mam zdjęte owiewki. czy to możne być tym spowodowane??? czy coś z gaźnikami???Będę wdzięczny za odpowiedź:) Pozdrawiam

Post: 24 marca 2011, 22:44
autor: wiertło
moze filt powietrza zajeb.......... jest :) sprawdzales ??

Post: 24 marca 2011, 23:05
autor: ZłotyFireBlade
Często jest to objaw gaźników, czyli trzeba zrobić synchro i czyszczenie,wielu znajomych tak miało i zawsze to były gaźniki :)
Pozdro :)

Post: 24 marca 2011, 23:13
autor: pekal1
było przerabiane na forum, bez owiewek dostaje zbyt bogatką mieszankę, polecam poszukać w archwium. Był post o cbr w psie i tym samym problemie. Chłopaki chyba skarpetkę na wlot filtra założyli czy coś takiego ^^

Post: 28 marca 2011, 19:25
autor: jabol
No to tak gaźniki całe mam wyczyszczone tylko jeszcze synchro. a z pończochą tez próbowałem i było trochę lepiej ale nie chciała się wkręcić na pełne obroty :D

Post: 28 marca 2011, 21:33
autor: crazyduck
wiem z autopsji ze zdjecie owiewek nie ma nic z tym ze sie muli u mnie nic takiego sie nie dzialo jak sciagalem owieki a nawet lepiej wchodzil na kolo bez nich ;)

Post: 28 marca 2011, 21:50
autor: cziken929
w 900 zdjecie owiewek nie ma nic wspolnego z praca silnika bo nie ma tu systemu doladowania dynamicznego

Post: 28 marca 2011, 22:44
autor: roksc33
najprostsze co moze byc. obstawiam gazniki. w momencie jazdy czyli od 70 do 100 na h zaciagnij ssanie i zobacz czy dzieje sie to samo. obstawiam mieszanki zle. przerabialem to w swoim sc33

Post: 29 marca 2011, 14:16
autor: jabol
No to będę kombinował z gaźnikami:) w piątek zakładam od znajomego bo ma takowe na stanie i zobaczymy co się będzie działo :) dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam

Post: 30 marca 2011, 23:28
autor: pekal1
a ja ciągle uważam że to przez zawirowania powietrza przy tych predkościach sprawiają że do filtra dochodzi za dużo lub za mało powietrza :)

Post: 30 marca 2011, 23:45
autor: bodzio550
Hejo, miałem tak samo, u siebie wyjąłem spod iglic przepustnic podciśnieniowych takie podkładki, miały z pół do milimetra grubości i teraz nie ma tego efektu zamulenia, bo iglice są niżej i obstawiam że teraz mniej paliwa idzie i się nie dławi. W kwestii wytłumaczenia: kiedy kręcisz manetką, otwierasz przepustnicę powietrza i podciśnieniem są otwierane iglice które dają paliwo i one się podnoszą i dają za dużo paliwa, chyba w tych gaźnikach nie ma regulacji iglic od paliwa i tak się dzieje że zamula, może to spowodowane zużyciem jakimś... u mnie przebieg jest około 60 tyś. km. pozdrawiam.

Post: 31 marca 2011, 21:19
autor: jabol
No to dzisiaj dostałem gaźniki i jutro sprawdzę co się dzieje jak założę inne :) a i przebieg 48 99r. Pozdrawiam