Dzisiaj jest 20 kwietnia 2024, 11:32

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Czyżby kranik? Pomocy.

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 05 lipca 2008, 12:17

Jesli chodzi o ssanie to u mnie po około 2 minutach chowa się samo, potem tylko kontronie je dociskam - co i tak juz nic nie zmienia. a więc chyba naprawde jest połautomatyczne, bo w taki zbieg okoliczności to razcej ciężko uwierzyć.

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 05 lipca 2008, 12:44

hehehehe napewno nie jest polautomatyczne, to wada kazdego bladego ze ssanie trzeba trzymac bo samo sie cofa
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 20 maja 2008, 23:24
Lokalizacja: Leżajsk/Wiedeń
Pochwały: 4
Motocykl: SC28,SC33,SC57b,CR250, SC59/08, SC59/2012
Rok produkcji: 2012
Samochód: A5

Post » 05 lipca 2008, 13:00

moje samo sie nie chowa, ale fakt ze dwoma palcami ciezko je wyciagnac, zwlaszcza rano, jak wstaje do pracy wczesnie i odpalam motor:)
a tak na marginesie, chodzi mi o te kreseczki pod wyswietlaczem temp. u mnie caly czas jest jedna ciemna kreska i nic sie tam nie zmienia.

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 06 lipca 2008, 01:04

Co do kreseczki to normalne - .. a zmniejsza ona się podobno i (chyba?) miga tylko w przypadku jak moto ma powyżej 120 stopni.. :P

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 06 lipca 2008, 07:53

Tylik pisze:moto ma powyżej 120 stopni..
da sie zrobic :P
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 06 lipca 2008, 15:32

fabiq pisze:hehehehe napewno nie jest polautomatyczne, to wada kazdego bladego ze ssanie trzeba trzymac bo samo sie cofa

Bo pod gumką pod ssaniem jest śrubka która sie reguluje siłe z jaką jest hamowana linka....:P:P
You can't fuck with

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 06 lipca 2008, 22:30

Wow ! :o

.. nie wiedziałem o tym - a myślałem że już wszystko wiem o Bladym :D (tymbardziej że jestem w posiadaniu instrukcji obsługi :lol: )

Awatar użytkownika
 
Posty: 56
Rejestracja: 03 stycznia 2008, 16:38
Lokalizacja: kraków
Motocykl: vtr 1000f
Rok produkcji: 1998

Post » 07 lipca 2008, 00:09

kurde :) to u mnie też tak musi być, muszę ją przekręcić bo u mnie ssanie również nieco za wcześnie się wyłącza i cebrunia tak sie trochę dławi zza niskich obrotów a czasem gaśnie, dlatego musze zawsze trzymać

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 07 lipca 2008, 09:21

to wszystko dlatego ze Buzka to taki fajny facet ktory w zime rozbiera motocykl na czesci pierwsze, czysci smaruje wymiena co trzeba i sklada spowrotem
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 07 lipca 2008, 12:53

No prawie:D.Ale zapomniałeś dodać ze moto nawet jezdzi po złożeniu:D
You can't fuck with

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 07 lipca 2008, 21:48

... czasem nawet CENZURA :)
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 20 maja 2008, 23:24
Lokalizacja: Leżajsk/Wiedeń
Pochwały: 4
Motocykl: SC28,SC33,SC57b,CR250, SC59/08, SC59/2012
Rok produkcji: 2012
Samochód: A5

Post » 06 marca 2009, 12:54

wiedzialem ze gdzies to czytalem juz... co do tego ssania, wlasnie skrecam moto i odkrylem ze ta sruba pod ssaniem jest winna temu ze sie samo chowa. ale kolega mnie wyprzedził:)
pzdr.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości