Dzisiaj jest 29 marca 2024, 06:45

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

regulator napięcia

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 71
Rejestracja: 16 marca 2012, 20:35
Lokalizacja: CCH
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 20 marca 2014, 00:33

mucha o takim wlasnie pisalem 3 posty wczesniej ....

Awatar użytkownika
 
Posty: 670
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Post » 20 marca 2014, 03:08

z moich doświadczeń i obserwacji wynika że co nie którzy CENZURA spalił mi się regulator w 20 letniej hondzie te wszystkie hondy tak mają tak te pełnoletnie.
trochę się kiedyś zagłębiem w temat bo jak zawsze z braku kasy chciałem coś sam zbudować żeby było taniej no ale nie w tym przypadku
do poprawnego i długotrwałego działania regulatora jest potrzebna przedewsYstkim dobra masa
styki musza być czyste i naj lepiej zakonserwowane czymś do stykow elektrycznych
nigdy nie odpinamy akumulatora podczas pracy silnika
pasta jest dobra ale lepszą by była prado przewodząca
żeby regulator miał lżejsza pracę podłącza obciążenie tj lampy zapalamy najlepiej chwilę po odpaleniu silnika tu to jest z tym śmieszna sprawa bo im mamy mniejszy pobór prądu w instalacji tym bardziej regulator dostaje w CENZURA

a tak na marginesie regulator najpierw stabilizuje napięcie potem ke prostuje

Awatar użytkownika
 
Posty: 71
Rejestracja: 16 marca 2012, 20:35
Lokalizacja: CCH
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 20 marca 2014, 18:33

allferdas@wp.pl pisze:pasta jest dobra ale lepszą by była prado przewodząca


Nie ma takiej.To jakis twoj patent ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 670
Rejestracja: 01 października 2011, 08:51
Lokalizacja: Śląsk Bytom
Pochwały: 10
Motocykl: 1000rr sc57a
Rok produkcji: 4

Post » 20 marca 2014, 18:38

grafitowy smar.
ja daję wazeline techniczną i montuje dodatkowy przewód z masy regulatora do minus akumulatora

Awatar użytkownika
 
Posty: 107
Rejestracja: 29 września 2007, 07:27
Lokalizacja: Kozy
Pochwały: 1
Motocykl: SC 33 Streetfighter
Rok produkcji: 1997

Post » 20 marca 2014, 19:39

najlepsze rozwiazanie kupic dobra paste w sklepie komputerowym zwykla biala lub jak kto woli srebrna drozsza o lepszej przewodnosci napewno to cos pomoze w miejscu styku z alu sprawdzone u siebie :) + srodek do stykow ja juz temat stopionej kostki i reglera oraz zagotowanego aku przerabialem najwieksza bolaczka hondy

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 20 marca 2014, 19:49

allferdas@wp.pl pisze:pasta jest dobra ale lepszą by była prado przewodząca


Obudowa regulatora nie ma polaczenia z masą (nie ma przejscia miedzy pinem masowym a obudową), służy tylko jako radiator (mozna to bardzo łatwo sprawdzic). Wiec nie ma sensu stosowac pasty przewadzacej prąd, bo to i tak nic nie da, lepiej skupic sie na lepszym odbieraniu ciepła i zastosowac paste diamentową.

 
Posty: 11
Rejestracja: 31 sierpnia 2013, 18:46
Lokalizacja: korzeniewo
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 21 marca 2014, 09:19

afrykanskie na regler tez maja patent :
LINK

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości