z moich doświadczeń i obserwacji wynika że co nie którzy CENZURA spalił mi się regulator w 20 letniej hondzie te wszystkie hondy tak mają tak te pełnoletnie.
trochę się kiedyś zagłębiem w temat bo jak zawsze z braku kasy chciałem coś sam zbudować żeby było taniej no ale nie w tym przypadku
do poprawnego i długotrwałego działania regulatora jest potrzebna przedewsYstkim dobra masa
styki musza być czyste i naj lepiej zakonserwowane czymś do stykow elektrycznych
nigdy nie odpinamy akumulatora podczas pracy silnika
pasta jest dobra ale lepszą by była prado przewodząca
żeby regulator miał lżejsza pracę podłącza obciążenie tj lampy zapalamy najlepiej chwilę po odpaleniu silnika tu to jest z tym śmieszna sprawa bo im mamy mniejszy pobór prądu w instalacji tym bardziej regulator dostaje w CENZURA
a tak na marginesie regulator najpierw stabilizuje napięcie potem ke prostuje
najlepsze rozwiazanie kupic dobra paste w sklepie komputerowym zwykla biala lub jak kto woli srebrna drozsza o lepszej przewodnosci napewno to cos pomoze w miejscu styku z alu sprawdzone u siebie + srodek do stykow ja juz temat stopionej kostki i reglera oraz zagotowanego aku przerabialem najwieksza bolaczka hondy
allferdas@wp.pl pisze:pasta jest dobra ale lepszą by była prado przewodząca
Obudowa regulatora nie ma polaczenia z masą (nie ma przejscia miedzy pinem masowym a obudową), służy tylko jako radiator (mozna to bardzo łatwo sprawdzic). Wiec nie ma sensu stosowac pasty przewadzacej prąd, bo to i tak nic nie da, lepiej skupic sie na lepszym odbieraniu ciepła i zastosowac paste diamentową.