It is currently 18 November 2025, 07:18

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

regulator napięcia

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 108
Joined: 26 November 2009, 22:32
Location: Strzegom
Points: 1
Motocykl: Honda CBR 900RR SC 33
Year production: 1996

regulator napięcia

Post » 21 April 2011, 09:11

Witam, chciałby abyście wypowiedzieli się w temacie doświadczeń z awariami regulatora napięcia, ponieważ sam w zeszłym roku miałem taką awarię tj. regulator + alternator,i jak wyczytałem na forum jest to pięta ahillesowa naszych maszyn, a raczej przeważającej części motocykli m-ki Honda, i właśnie dlaczego akurat regulator, dlaczego tak często się palą, może jest jakiś sposób, aby tę usterkę wyeliminować, może ktoś zna podłoże tych awarii , być może oryginalne regulatory są do niczego, może założyć jakiś inny . Liczę na konkretne wypowiedzi ;)

 
Posts: 56
Joined: 20 January 2011, 23:37
Location: Katowice
Motocykl: CBR 929
Year production: 2001

Post » 21 April 2011, 19:21

raczej ciężko coś pokombinowa w tym temacie, poprostu te typy tak mają, w innych pękają ramy, w innych wieczne problemy z silnikami a w hondach słaby punkt to elektryka

 
Posts: 1036
Joined: 24 April 2008, 21:04
Location: Łódź
Points: 43
Motocykl: SC33
Year production: 99

Post » 21 April 2011, 21:01

Nie gadajcie ze to az taki problem - wiem ze inne typy moto sa bardziej odporne na ten rodzaj usterki, ale honda az tak bardzo ciała nie dała. Osobiscie latam fajerem piaty lub szosty sezon (2xsc33) i nigdy nie miałem absolutnie zadnych problemów z ladowaniem, znajomi na innych hondach tez nie narzekali. Według mnie jeśłi spęlni się kilka warunków nie dzieje sie nic złego. Podstawa to super czyste styki w kostkach na całym torze ładowania - głównie połączenie altek-regulator, do tego b. dobry akumulator, brak zwarć i mocno obciażających układ elektryczny dodatkow. Dodatkowo pomiedzy regulator a rame daję paste do procesorów i nie ma opcji ze cos padnie.

 
Posts: 261
Joined: 02 April 2008, 16:37
Location: Warmia i
Points: 2
Motocykl: Czarny
Year production: 2008

Post » 21 April 2011, 22:16

Witam.
Dwa lata temu koledze w wiechciu sc 33 padł regulator.Rozbieramy,a tam kostka stopiona od altka co idzie do regulatora.Myślę sobie że przez stopioną kostkę padł regulator-do czasu.W zeszłym roku w moim śmietniku 600rr również padł regulator.Rozbieram.Kostki czyściutkie,zero nawet nalotu a również padl regler.Także nie ma reguły. ;)

User avatar
 
Posts: 279
Joined: 15 April 2009, 19:39
Location: Lublin
Points: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Year production: 2000

Post » 21 April 2011, 22:28

Oryginalne padają. Przerabiałem temat w 2 CBR 600 F2. Wymiana na taki z radiatorem eliminowała problem raz na zawsze.

 
Posts: 36
Joined: 20 April 2011, 21:46
Location: SY(f)
Motocykl: Był SC33
Year production: 0

Post » 22 April 2011, 15:54

Pany, cały regulator mi się nagrzewa, do tego stopnia, że stelaż na odcinku przy regulatorze jest gorący. Jaka może być tego przyczyna? Padnięty regulator?

 
Posts: 118
Joined: 01 January 2010, 17:59
Location: Rybnik
Points: 2
Motocykl: Obecnie brak (wypadek;/)
Year production: 0

Post » 22 April 2011, 17:04

toper-utl, dobrze gada :) Wszystko byłoby ok gdyby każdy stosował się do reguł wspomnianych przez toper-utl

 
Posts: 108
Joined: 26 November 2009, 22:32
Location: Strzegom
Points: 1
Motocykl: Honda CBR 900RR SC 33
Year production: 1996

Post » 23 April 2011, 21:23

Tak z ta pasta to jest dobry pomysł :brawo: sam po awarii kiedy założyłem nowy regulator zastosowałem te pastę, na pewno lepiej oddaje ciepło na ramę, oprócz tego zamontowałem na regulator podłanczając pod światła wentylator od kompa procesora, ale nie wiem, czy to da dobry efekt, na razie zrobiłem 700 km, do tej pory nic się nie dzieje. Swoją drogą to denerwujące jest podczas dłuższej wyprawy myślenie czy regulator wytrzyma :P

 
Posts: 261
Joined: 02 April 2008, 16:37
Location: Warmia i
Points: 2
Motocykl: Czarny
Year production: 2008

Post » 23 April 2011, 21:39

Na dłuższą wyprawę trza zakupić regler na zapas i wrzucić do schowka pod kanapą he he. :D

 
Posts: 73
Joined: 25 January 2010, 21:33
Location: Warszawa
Motocykl: honda cbr 900 rr sc33
Year production: 1998

Post » 27 April 2011, 19:36

wlasnie padł mi regulator mimo iz mialem wlasnie zalozony wiatraczek od procesora wiec ta metoda srednio dziala jak dla mnie styki czyste cala instalacja w stanie idealnym
CHWDP zawsze i wszędzie !

 
Posts: 812
Joined: 07 December 2007, 22:29
Location: Opole Lub
Points: 1
Motocykl: r1, drz 400
Year production: 0

Post » 28 April 2011, 09:11

jesli tylko widze na glownej temat, regulator, brak ładowania, itp odrazu na mej twarzy pojawia sie usmiech i zadaje sobie pytanie .... co z tą honda? Alezawsze mozna jezdzic z zapasowym i robic szybkie pitstopy a aawiec glowa do gory, nie martwcie sie za bardzo jest was naprawde duzo
sisi to jest gość

 
Posts: 73
Joined: 25 January 2010, 21:33
Location: Warszawa
Motocykl: honda cbr 900 rr sc33
Year production: 1998

Post » 28 April 2011, 17:16

no ja wlasnie kupilem za 270 japonski z radiatorem ponoc niezniszczalny ide zakladac oczywiscie na paste do procesora
CHWDP zawsze i wszędzie !

Next

Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: Bing [Bot] and 2 guests