Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 19:49

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zacieki na ramie od chemii samochodowej

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Zacieki na ramie od chemii samochodowej

Post » 04 maja 2011, 19:21

witam kupiłem fajera po glebie od DRESA biała lampa kierunki ledowe srubki pod kolor plastików itd. ogolnie wiocha 100% Dresik sie wywrócil i chcial sprzedac motocykl no i takim o to sposobem trafil do mnie. Ale wczesniej dresik umył motocykl chemia samochodowa... po czym powstały zacieki na ramie... Ma ktos jakis sposób na to???

 
Posty: 491
Rejestracja: 20 lutego 2010, 20:54
Lokalizacja: NKE
Motocykl: cebra929rr i crf250r
Rok produkcji: 2001

Post » 04 maja 2011, 19:58

Wychodzi że też jestem dresik hihi: Jeżeli wg Ciebie pewne modyfikacje poprawiające i odmładzające wygląd moto to wiochaaa to kup sobie WSK-e w orginale :P Na zacieki jest bardzo prosty sposób....ale dresa chyba nie będziesz słuchał...

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 04 maja 2011, 20:04

nierozumiem twojej wypowiedzi. nie wiesz jak motor wygladal i komentujesz.Przednie koło z f3 i dociete dystanse przedniej oski z rury hudraulicznej nie miales plasteliny w tylniej lampie?? i pomalowany zadupek lakierem do paznokci?? twoje odmladzanie moto to dla mnie wiejski tuning. wychodze z zalozenia ze jezeli japonce zrobili to tak a nie inaczej to powinno tak byc

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 04 maja 2011, 21:21

watpie ze uda sie to usunac moze tempo albo automax jak to nie pomoze to juz chyba nic

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 04 maja 2011, 21:34

tez mi sie tak wydaje tyle dobrze ze najbardziej zasyfiony jest wachacz a na alegro mozna kupic za 50zl podobno jeszcze nablyszczanie plakiem pomaga z czasem podobno slady sa coraz mniej widoczne

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 10 stycznia 2011, 22:02
Lokalizacja: turek
Pochwały: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 04 maja 2011, 21:47

kolego pasta g3 farecla, mala guma do polerki i wiertarka :). pasta do kupienia w sklepie lakierniczym podobnie jak mala guma, ma ona gwin, wkrecasz srube, ucinasz leb i wkrecasz w wiertarke. ustawiasz wolne obroty, moczysz element, moczysz gume, na palec nabierasz paste i robisz ciapki na elemencie w miare duzo i jedziesz guma :) tylko uwaga bo moze ci wyjsc lustro :) tzn tak spolerujesz ze bedziesz mogl sie przegladac :)

 
Posty: 129
Rejestracja: 23 marca 2009, 22:04
Lokalizacja: Bieniewic
Motocykl: 954RR
Rok produkcji: 2002

Post » 04 maja 2011, 21:57

wyczyść to tempo chrom bo ja próbowałem chyba wszystkiego i po tym był najlepszy efekt tylko trzyj wzdłuż ramy żebyś kółek teraz nie narobił i oczywiście bez ćwiartki to efektu nie bedzie widac :P

 
Posty: 110
Rejestracja: 04 lutego 2011, 21:04
Lokalizacja: london
Motocykl: cbr900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 06 maja 2011, 19:27

Nie zadzieraj z dresem heheheh a tego typu tunning przyznaje wiocha ...
kiera 2 koła i mina wesoła:)

 
Posty: 928
Rejestracja: 13 lutego 2011, 15:44
Lokalizacja: Żory
Pochwały: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Rok produkcji: 1999

Post » 06 maja 2011, 22:09

Gruby84 pisze:Nie zadzieraj z dresem heheheh a tego typu tunning przyznaje wiocha ...



Widze Gruby ze mamy podobne poglądy:)

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 07 maja 2011, 09:42

zawsze gdy widzę podobne arcydzieła na ulicy, allegro.... mam ochotę podejść , zadzwonić... i zapytać... a czy po tym tuningu to może latać ?? ale jeszcze nigdy się nie zdecydowałem xD

 
Posty: 10
Rejestracja: 28 marca 2010, 18:20
Lokalizacja: Warka
Motocykl: Honda CBR 900 sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 25 września 2011, 18:53

nasącz szmatkę naftą i przeleć wszystkie elementy alu

Awatar użytkownika
 
Posty: 64
Rejestracja: 17 sierpnia 2011, 12:19
Lokalizacja: Wlkp
Motocykl: CBR 900RR SC 33
Rok produkcji: 1999

Post » 26 września 2011, 16:25

I jak nafta pomaga? bo mam dokładnie ten sam problem..

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 2 gości