It is currently 18 November 2025, 09:29

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Zacieki na ramie od chemii samochodowej

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 928
Joined: 13 February 2011, 15:44
Location: Żory
Points: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Year production: 1999

Zacieki na ramie od chemii samochodowej

Post » 04 May 2011, 19:21

witam kupiłem fajera po glebie od DRESA biała lampa kierunki ledowe srubki pod kolor plastików itd. ogolnie wiocha 100% Dresik sie wywrócil i chcial sprzedac motocykl no i takim o to sposobem trafil do mnie. Ale wczesniej dresik umył motocykl chemia samochodowa... po czym powstały zacieki na ramie... Ma ktos jakis sposób na to???

 
Posts: 491
Joined: 20 February 2010, 20:54
Location: NKE
Motocykl: cebra929rr i crf250r
Year production: 2001

Post » 04 May 2011, 19:58

Wychodzi że też jestem dresik hihi: Jeżeli wg Ciebie pewne modyfikacje poprawiające i odmładzające wygląd moto to wiochaaa to kup sobie WSK-e w orginale :P Na zacieki jest bardzo prosty sposób....ale dresa chyba nie będziesz słuchał...

 
Posts: 928
Joined: 13 February 2011, 15:44
Location: Żory
Points: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Year production: 1999

Post » 04 May 2011, 20:04

nierozumiem twojej wypowiedzi. nie wiesz jak motor wygladal i komentujesz.Przednie koło z f3 i dociete dystanse przedniej oski z rury hudraulicznej nie miales plasteliny w tylniej lampie?? i pomalowany zadupek lakierem do paznokci?? twoje odmladzanie moto to dla mnie wiejski tuning. wychodze z zalozenia ze jezeli japonce zrobili to tak a nie inaczej to powinno tak byc

 
Posts: 1629
Joined: 01 May 2007, 20:22
Points: 10
Motocykl:

Post » 04 May 2011, 21:21

watpie ze uda sie to usunac moze tempo albo automax jak to nie pomoze to juz chyba nic

 
Posts: 928
Joined: 13 February 2011, 15:44
Location: Żory
Points: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Year production: 1999

Post » 04 May 2011, 21:34

tez mi sie tak wydaje tyle dobrze ze najbardziej zasyfiony jest wachacz a na alegro mozna kupic za 50zl podobno jeszcze nablyszczanie plakiem pomaga z czasem podobno slady sa coraz mniej widoczne

 
Posts: 221
Joined: 10 January 2011, 22:02
Location: turek
Points: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Year production: 1998

Post » 04 May 2011, 21:47

kolego pasta g3 farecla, mala guma do polerki i wiertarka :). pasta do kupienia w sklepie lakierniczym podobnie jak mala guma, ma ona gwin, wkrecasz srube, ucinasz leb i wkrecasz w wiertarke. ustawiasz wolne obroty, moczysz element, moczysz gume, na palec nabierasz paste i robisz ciapki na elemencie w miare duzo i jedziesz guma :) tylko uwaga bo moze ci wyjsc lustro :) tzn tak spolerujesz ze bedziesz mogl sie przegladac :)

 
Posts: 129
Joined: 23 March 2009, 22:04
Location: Bieniewic
Motocykl: 954RR
Year production: 2002

Post » 04 May 2011, 21:57

wyczyść to tempo chrom bo ja próbowałem chyba wszystkiego i po tym był najlepszy efekt tylko trzyj wzdłuż ramy żebyś kółek teraz nie narobił i oczywiście bez ćwiartki to efektu nie bedzie widac :P

 
Posts: 110
Joined: 04 February 2011, 21:04
Location: london
Motocykl: cbr900rr
Year production: 1999

Post » 06 May 2011, 19:27

Nie zadzieraj z dresem heheheh a tego typu tunning przyznaje wiocha ...
kiera 2 koła i mina wesoła:)

 
Posts: 928
Joined: 13 February 2011, 15:44
Location: Żory
Points: 22
Motocykl: Cbr 900rr
Year production: 1999

Post » 06 May 2011, 22:09

Gruby84 wrote:Nie zadzieraj z dresem heheheh a tego typu tunning przyznaje wiocha ...



Widze Gruby ze mamy podobne poglądy:)

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 07 May 2011, 09:42

zawsze gdy widzę podobne arcydzieła na ulicy, allegro.... mam ochotę podejść , zadzwonić... i zapytać... a czy po tym tuningu to może latać ?? ale jeszcze nigdy się nie zdecydowałem xD

 
Posts: 10
Joined: 28 March 2010, 18:20
Location: Warka
Motocykl: Honda CBR 900 sc33
Year production: 1998

Post » 25 September 2011, 18:53

nasącz szmatkę naftą i przeleć wszystkie elementy alu

User avatar
 
Posts: 64
Joined: 17 August 2011, 12:19
Location: Wlkp
Motocykl: CBR 900RR SC 33
Year production: 1999

Post » 26 September 2011, 16:25

I jak nafta pomaga? bo mam dokładnie ten sam problem..

Next

Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests