Dzisiaj jest 05 maja 2024, 12:37

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

SC33 stuki w silniku.

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 4
Rejestracja: 21 sierpnia 2011, 14:39
Lokalizacja: trzebnica
Motocykl: honda sc29
Rok produkcji: 1993

Post » 22 września 2011, 18:38

witam sprawdzałem olej i jest ok wydaje mi się ze jak by była to panewka ten silnik by kulał a tu wszystko gra pali na dotyk

Awatar użytkownika
 
Posty: 221
Rejestracja: 10 stycznia 2011, 22:02
Lokalizacja: turek
Pochwały: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Rok produkcji: 1998

Post » 24 września 2011, 08:58

przy panewce silnik nie kuleje. stuka wlasnie tak jak u ciebie. najlepiej podjedz do jakiegos moto-doktora (oczywiscie polecam cziken'a z forum) i bedziesz wiedzial co i jak

 
Posty: 19
Rejestracja: 06 września 2011, 12:07
Lokalizacja: Bełchatów
Motocykl: CBR 900RR
Rok produkcji: 1999

Post » 24 września 2011, 10:48

Chłopie nikt nie da Ci 100% gwarancji i nikt Ci tego nie sprawdzi. Widziałeś schemat silnika? No to wszystkie elementy ktore na nim widzisz mogą pukać. Spuściłeś olej i mowisz ze nie widziałeś opilków to nie panewka?napewno ? , odkręć miskę olejową , sprawdź dokładnie. My możemy wymieniać Ci i wymieniać ale jaki bedzie to mialo sens ? Więc rozkręć silnik i badaj, coraz głębiej.
Nie ma rzeczy niemożliwych są tylko nieopłacalne .

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 25 września 2011, 10:04

Ale tu naprawde nie trzeba juz nic rozkrecac, to praktycznie pewne ze panewka na 3-ciej korbie podziekowala. stawiam.... 1,50 pln !!!
Jest teraz do kupienia na algro silnk od horneta 900 z 2002 za 1600 pln, ma peknieta glowice po glebie, ale w twoim przypadku to nawet lepiej gdyz trzeba i tak wrzucic ja od fajerblejda, a cena wg mnie korzystna. Sprzedasz ze swojego starego silnika alternator i skrzynie biegow i cos kasy sie cofnie, a bedziesz mial serducho prawie 10 lat mlodsze. Sam sie czaiłem na ten silnik jako zapas do mojej hanki ale narazie kasa idzie na co innego./

Awatar użytkownika
 
Posty: 69
Rejestracja: 21 grudnia 2010, 19:38
Lokalizacja: Jankowice
Motocykl: Honda CBR 929RR Fireblade
Rok produkcji: 2001

Post » 25 września 2011, 10:32

u mnie jak była padnięta panewka na 3 korbie, to na wolnych i w jeżdzie do 3500obr silnik chodził jak złoto, i nikt by nie uwierzył że to panewka, poprostu piękna wzorowa praca, wszystko było jasne po ściągnięciu miski, ale znaleźć piec do 98r. to graniczyło z cudem

Awatar użytkownika
 
Posty: 279
Rejestracja: 15 kwietnia 2009, 19:39
Lokalizacja: Lublin
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929 RR
Rok produkcji: 2000

Post » 25 września 2011, 11:36

Ja czekam na papiery z ubezpieczalni i być może będę miał na sprzedaż zdrowe serducho z sc33 z całym osprzętem. Strojony i regulowany w tym roku.

 
Posty: 4
Rejestracja: 21 sierpnia 2011, 14:39
Lokalizacja: trzebnica
Motocykl: honda sc29
Rok produkcji: 1993

Post » 28 września 2011, 17:29

witam kolega toper-utl miał race długo nie było szukać tak jak pisał panewka na 3-ciej korbie podziękowała i jest lipa szukam sprawnego jak dla mnie nowego pieca sc 28 sc33 ktoś coś miałby na uwadze proszę pisać

[ Dodano: Pon Paź 03, 2011 6:07 pm ]
kupie silnik sc 33

 
Posty: 3
Rejestracja: 17 marca 2014, 19:38
Lokalizacja: Olsztyn
Motocykl:

Post » 17 marca 2014, 20:17

Witam wszystkich mam sc 33 i moje pytanko jest następujące na wolnych obrotach miedzy 1000 a 2000 po wyżej się uspokaja dziwny stuk od strony rozrządu dodam ze nowy łańcuszek i jest dobrze napięty proszę o pomoc co może być

Awatar użytkownika
 
Posty: 58
Rejestracja: 20 kwietnia 2013, 15:07
Lokalizacja: Jedlanka/Iłża/Radom
Pochwały: 1
Motocykl:

Post » 17 marca 2014, 23:58

napinacz moze sie kaczyc ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 70
Rejestracja: 21 września 2012, 14:04
Lokalizacja: SKL
Pochwały: 3
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 18 marca 2014, 12:17

U mnie chyba tez brzeczy lancuszek troche przy schodzeniu z obrotow, wiec pytanie - czy moge sam podciagnac napinacz, czy to jakas skomplikowana sprawa.

Jakas specjalne dzialania, czy po prostu wykrecic z bloku, podciagnac, wkrecic spowrotem i mozna sprzeta odpalac ? Nie chce niczego zepsuc ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 422
Rejestracja: 20 grudnia 2011, 19:55
Lokalizacja: Cieszyn
Pochwały: 11
Motocykl: SC-57
Rok produkcji: 2004

Post » 18 marca 2014, 13:59

exodus pisze:U mnie chyba tez brzeczy lancuszek troche przy schodzeniu z obrotow, wiec pytanie - czy moge sam podciagnac napinacz, czy to jakas skomplikowana sprawa.

Jakas specjalne dzialania, czy po prostu wykrecic z bloku, podciagnac, wkrecic spowrotem i mozna sprzeta odpalac ? Nie chce niczego zepsuc ;)


Nie jest to takie proste, nie można tak sobie wyciągać napinacza bez zblokowania rozrządu.

 
Posty: 3
Rejestracja: 17 marca 2014, 19:38
Lokalizacja: Olsztyn
Motocykl:

Post » 18 marca 2014, 20:25

witam jak napinacz patrzyłem to dobrze trzyma. Na jednym zaworem sie zastanawiam bo ma leko wiekszy luz nisz powinien
tak ze juz nie wiem o co kaman
pomocy

PoprzedniaNastępna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości