Dzisiaj jest 20 kwietnia 2024, 14:00

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wypadająca ........ czwórka

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 208
Rejestracja: 23 sierpnia 2010, 22:00
Lokalizacja: Opole
Pochwały: 5
Motocykl: 900rr SC33/ DRZ400 Y/Majest 150
Rok produkcji: 1998

Wypadająca ........ czwórka

Post » 19 września 2011, 20:16

Cześć wszystkim, sezon się kończy i mamy awarie :( Sprawa przedstawia się następująco kilka razy (może ze 3)jadąc autostradą miałem mały problem z wbiciem 4 ale szło,nic specjalnego się nie działo tłumaczyłem sobie tym że może żle wysprzęgliłem (dziwne zawsze w tym samym przełożeniu z 3-4) Następna sytuacja,sznur aut zbijam do 4 i szykuje się do wyprzedzania,kierunek,lewo,pędzel a tu szarpnięcie,przerażenie z wyprzedzania nici bo nie wiedziałem co jest grane,pobocze sprawdzenie napędu,opon.Nic jedziemy dalej bez problemu tym razem już spokojnie.No i dziś wyjazd z miasta na obwodnicę Opola 1,2,3,4 przerywa ,szarpie,5 jedzie normalnie,6 ok no to d...koniec jazdy redukuje i sprawdzam przy prędkości 60 1-ok ,2-ok,3-ok,4-szarpier coś stuka,5,6 ok. Czyli co diagnoza ostateczna wypadająca 4,ale z jakiej bajki przecież wszystkim wywala 2,może jakieś wodziki? Dodam że kosz sprzęgłowy też trochę wali(na wciśniętym sprzęgle cisza)ale to chyba nie jego wina? Kurde trochę się rozpisałem,jakie macie pomysły,dokończyć sezon omijając 4 czy odstawiamy do mechanika

Awatar użytkownika
 
Posty: 414
Rejestracja: 18 lutego 2008, 19:05
Lokalizacja: LONDYN
Pochwały: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Rok produkcji: 2001

Post » 19 września 2011, 20:40

..ja tak miałem w 929 - dojedz do końca sezonu - z 3 biegu wrzucaj na 5 -a zimą szukaj nowej skrzyni :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 208
Rejestracja: 23 sierpnia 2010, 22:00
Lokalizacja: Opole
Pochwały: 5
Motocykl: 900rr SC33/ DRZ400 Y/Majest 150
Rok produkcji: 1998

Post » 21 września 2011, 19:38

OK tak też myślałem, z drugiej jednak strony czy nie lepiej naprawić tylko co bardziej się opłaca? Z nastaniem zimy i tak trzeba będzie zrobić większy przegląd (sprawdzić gażniki,zawory,rozrząd za jednym zamachem napęd) więc zacznie się szukanie warsztatu który za przyzwoitą cenę to porobi.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 21 września 2011, 23:31

gazniki ??? 929 ma gazniki ??? :D opłaca sie a dlatego że jak nie zrobisz to to sie z czasem zemści oszczedzanie nie popłaca samo życie
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 82
Rejestracja: 03 sierpnia 2010, 01:16
Lokalizacja: Wilamowic
Pochwały: 1
Motocykl: HONDA CBR 900RR FIREBLADE
Rok produkcji: 1997

Post » 21 września 2011, 23:35

będziesz miał powyłamywane zeby z tryba 4 biegu i temu szarpie ;/

 
Posty: 17
Rejestracja: 31 marca 2011, 20:20
Lokalizacja: Opole
Motocykl: F1 STUNT, CBR 900 RR SC 33
Rok produkcji: 1999

Post » 22 września 2011, 13:30

Miałem to samo..teraz szukam skrzyni.....Uważaj lepiej go odstaw....mi podczas wyprzedzania samochodu zblokowało koło.....
" LOT NA CAŁE ŻYCIE "

Awatar użytkownika
 
Posty: 208
Rejestracja: 23 sierpnia 2010, 22:00
Lokalizacja: Opole
Pochwały: 5
Motocykl: 900rr SC33/ DRZ400 Y/Majest 150
Rok produkcji: 1998

Post » 22 września 2011, 16:35

Hej, Wiertło aleś pojechał,czytamy ze zrozumieniem :) pisze w dziale usterki awarie sc33,w opisie mam sc33, więc niebyło tu mowy sc44 oraz...pytałem czy bardziej opłaca się kupować następną czy może naprawiać tą :) Tejlor nie pocieszyłeś mnie,myślałem ze zrobię tak jak pisze Misiopajur czyli dokończe sezon omijając 4. Rozglądałem się już za skrzynią po allegro ale natrafiłem tylko na sc28 :/

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 22 września 2011, 19:18

Sprawdzalem czujnosc :P he he ale najlepiej zrobic to jak nalezy
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 22 września 2011, 22:19

Rozłóż sobie spokojnie tą skrzynię którą masz, zobacz co Ci się w niej wyrobiło... może się okazać że ktoś ma inną część skrzyni uszkodzoną i odda Ci tą część za bezcen, np. ja ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 208
Rejestracja: 23 sierpnia 2010, 22:00
Lokalizacja: Opole
Pochwały: 5
Motocykl: 900rr SC33/ DRZ400 Y/Majest 150
Rok produkcji: 1998

Post » 23 września 2011, 19:14

Cześć. Tak wiertło dobre to było ale mniejsza z tym hihi: pekal1 bardzo dobra propozycja po co od razu kupować następną,no ale żeby nie było zbyt łatwo i przyjemnie to przeglądając manuala zauważyłem że aby dojść do skrzyni trzeba wyciągnąć silnik i go rozpołowić i tu już nie jest kolorowo :/ no chyba że ktoś zna sposób "od dupy strony" i da się to zrobić bez takiej ingerencji??

 
Posty: 17
Rejestracja: 31 marca 2011, 20:20
Lokalizacja: Opole
Motocykl: F1 STUNT, CBR 900 RR SC 33
Rok produkcji: 1999

Post » 23 września 2011, 22:08

Dokładnie weź to sobie na spokojnie....Moja skrzynia posypała się o dziwo bardzo szybko...Wszystko ok ... nagle na zakręcie sam zredukował mi bieg...już pojawił się impuls żeby nie przeginać..ale 28 km dalej ok..więc pomyślałem że może coś mu odbiło..albo źle zapinałem te biegi..ale gdy zblokowało koło to już zdałem sobie sprawę że to nie moja wina. Przeważnie w skrzyniach sypia się 2-ki ..z latania głównie w sc33 ..mi CENZURA*o pamietnik i rozgruchotało tryba..więc lepiej go odstaw..albo daj na zaprzyjaźniony serwis bo jeździć tak jest niebezpiecznie. !!
" LOT NA CAŁE ŻYCIE "

Awatar użytkownika
 
Posty: 166
Rejestracja: 02 września 2008, 09:11
Lokalizacja: Świdnica
Pochwały: 3
Motocykl: Były dwie SC33
Rok produkcji: 1999

Post » 24 września 2011, 05:38

Tutaj masz pokrótce pokazane jak facet dobiera się do skrzyni w SC33 i wymienia co trzeba:

http://www.youtube.com/watch?v=FgvXVAdVkoc
http://www.youtube.com/watch?v=Hul8588TNrs

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości