It is currently 18 November 2025, 11:19

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problemy z ładowaniem

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 64
Joined: 17 August 2011, 12:19
Location: Wlkp
Motocykl: CBR 900RR SC 33
Year production: 1999

Problemy z ładowaniem

Post » 28 September 2011, 23:17

Witam

Wiem, że temat regulatora napięcia i alternatora był wałkowany już wiele razy, ale mam problem. W mojej sc33 ladowanie przy obrotach nie przekraczajachch 2 tys obrotów wynosi niecałe 15V czyli tak jak być powinno, ( bez świateł ), a ze światłami nie spada poniżej 14V. Niestety gdy dodam gazu ładowanie słabnie.
Stąd moje pytanie. Co może być tego powodem?

Pozdro
Last edited by talaś on 28 September 2011, 23:23, edited 1 time in total.

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 28 September 2011, 23:20

Rygiel jest odpowiedzialny ale poczekaj na wypowiedz kolegów co mieli z tym problem i sobie poradzili

[ Dodano: Sro Wrz 28, 2011 11:23 pm ]
co jeszcze mi przychodzi do głowy sprawdz kostke miedzy altkiem a ryglem czy sie nie smaży i odkrec rygiel i wyczysc żeby był dobry kontakt z ramą i rygelm to takie podstawowe czynosci
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 64
Joined: 17 August 2011, 12:19
Location: Wlkp
Motocykl: CBR 900RR SC 33
Year production: 1999

Post » 28 September 2011, 23:26

Kostka wchodząca do regulatora napięcia była lekko stopiona. Wymieniłem ją na nową z nowymi zaciskami i wyczyściłem piny w regulatorze.

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 29 September 2011, 07:53

Powinnieneś więc mu kliknąć "pomógł" .. ehh

User avatar
 
Posts: 414
Joined: 18 February 2008, 19:05
Location: LONDYN
Points: 7
Motocykl: CBR 929 + YZ 250f +DR-Z 400 E leśny naqrwiacz
Year production: 2001

Post » 29 September 2011, 10:26

..jak masz 14 V na światłach to jest wszystko sprawne ;)
problem by był jak przy 5tys obr na światłach byłoby 12v...
pozdro

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 29 September 2011, 11:29

Tylko że jeżeli kolega pisze że mu przy dodaniu gazu ładowanie słabnie to już coś jest nie tak bo powinno trzymać lub rosnąc a nie na odwrót
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 64
Joined: 17 August 2011, 12:19
Location: Wlkp
Motocykl: CBR 900RR SC 33
Year production: 1999

Post » 29 September 2011, 23:25

Więc własnie. Cbr-ka nie zgaśnie podczas jazdy, wolne obroty trzyma itp... Ale czasami po trasie nie mogę już odpalić bo jej prądu w aku brakuje (kręci ale słabo). Nie mam pojęcia co może być.

User avatar
 
Posts: 349
Joined: 22 September 2009, 18:05
Location: Nysa
Points: 3
Motocykl: 1000 RR sc57B. Nareszcie :)
Year production: 2006

Post » 30 September 2011, 15:21

coś jakby aku padło:)
Byle do Wiosny :)

User avatar
 
Posts: 64
Joined: 17 August 2011, 12:19
Location: Wlkp
Motocykl: CBR 900RR SC 33
Year production: 1999

Post » 01 October 2011, 18:49

Znajomy ma mi dowieść aku...
Dam znać czy coś się zmieniło. Mam aby nadzieje ze to nie regulator ;/

User avatar
 
Posts: 92
Joined: 20 June 2009, 18:04
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: Honda CBR 900
Year production: 1997

Post » 01 October 2011, 20:45

Ja miałem coś takiego wczoraj wyssało mi aku do cna i padł regulator , kupiłem nowy i bez zmian po dwóch browcach i oględzinach moto znalazłem usterke którą było urwanie się 2 kabli masy , mam sc33 97 rok kable te są kolo baku po prawej stronie dokręcone do uchwytu chłodnicy , założyłem nową zlączke i wszystko teraz działa ok nawet aku się naładowało.
Pozdrawiam Silesiasquad !!!

User avatar
 
Posts: 64
Joined: 17 August 2011, 12:19
Location: Wlkp
Motocykl: CBR 900RR SC 33
Year production: 1999

Post » 03 October 2011, 19:11

Po wymianie aku wszystko śmiga
Najlepsze jest to, że kumpel ma mój aku i u niego wszystko działa...
Widać M-Line :P haha

thx wszystkim za pomoc.

Pozdro :P

 
Posts: 108
Joined: 26 November 2009, 22:32
Location: Strzegom
Points: 1
Motocykl: Honda CBR 900RR SC 33
Year production: 1996

Post » 03 October 2011, 21:08

Ja bym w pierwszej kolejności sprawdził altka,, może mieć zwarcie na jednym obwodzie ( ma trzy )i będzie ładował ,ale nie do końca dobrze ,w pewnym momencie może sie okazać, że całkiem się spali, a wraz z nim regulator. Z tego co piszesz to własnie na to mi wygląda, jedz do elektromechanika, :) aby się upewnić i uniknąć niespodzianek na drodze :) ;)

Next

Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 1 guest