Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 23:11

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Dławienie MOTO przy odkrecaniu.

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 21
Rejestracja: 20 maja 2008, 18:45
Lokalizacja: Białystok
Motocykl: CBR 900 SC33
Rok produkcji: 0

Dławienie MOTO przy odkrecaniu.

Post » 21 lipca 2008, 18:16

Witam wszystkich serdecznie !

Mam pytanko odnosnie jazdy SC33 po trasie na wyższym biegu tak ok. 6-7 (i więcej) tysiakow na obrotomierzu...
(hehe oczywiscie przepisowo - 90 ;D )

Wiec... wyprzedzam sobie samochodzik, zwijam manetke przed wyprzedzeniem następnego do zera i lecę hamując silnikiem bo np. leci coś z naprzeciwka, przelatuje a ja odkręcam - i jest coś takiego że on nie przyśpiesza a wręcz przez sekundę zwalnia i dławi się aby po sekundzie rwać do przodu - gdzie może być przyczyna ?

Proszę o pomoc... w sumie da się z tym żyć ale ... :)
Pozdrawiam serdecznie !
Piotrek

 
Posty: 36
Rejestracja: 29 marca 2008, 12:33
Lokalizacja: RZESZóW
Motocykl: CBR 900 RR
Rok produkcji: 0

Post » 21 lipca 2008, 18:51

a kiedy puscisz gaz to strzela lub bulgocze w kominie? bp jesli tak to gazniki do synchronizacji!
Pozdro dla komendanta Flisa

 
Posty: 21
Rejestracja: 20 maja 2008, 18:45
Lokalizacja: Białystok
Motocykl: CBR 900 SC33
Rok produkcji: 0

Post » 21 lipca 2008, 19:05

Przy wysokich obrotach nie ma tego - przy niższysz owszem postrzeliwuje... ale to raczej przy obrotach rzędu 3 tysiaków.

Dzięki za zainteresowanie moim postem.

Awatar użytkownika
 
Posty: 17
Rejestracja: 14 lipca 2008, 14:31
Lokalizacja: Kraków
Motocykl: CBR SC33, CBR PC23, XT 43F
Rok produkcji: 0

Post » 21 lipca 2008, 19:41

Ja tak miałem na filtrze K&N. Po zmianie filtra na Hiflo, wszystko jest OK.

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 21 lipca 2008, 21:33

no ja mam ten problem tez, synchro gaznikow nie pomoglo, wydaje mi sie raczej ze pompa paliwa by sie przydala bo w mojej starej sc28 tego nie mialem problemu, albo cos przytkane w gaznikach bo efekt jest jakby na jedna chwile braklo paliwa
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 21 lipca 2008, 22:30

Wdlug mnie to przez to ze SC33 to gaznikowiec i dlatego tak szarpnie a potem ciagnie ale to tez zalezy ile masz obrotow na 6 biegu. Szósty bieg to najslabsze przelozenie wiec nie ma co wymagac momentalnego odrzutu. Ja tak mam i strzela mi dopiero od 4tys w dol gazniki i reszta- lala.

[ Dodano: Pon Lip 21, 2008 10:33 pm ]
takiego zamulenia nie maja motory na wtryskach

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 22 lipca 2008, 11:27

ale moj stary bladziak tego nie mial, i kawa tez nie ma, dziwne to jakies
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 22 lipca 2008, 11:32

Wiesz Fabiq jak to jest tlumaczenie komus przez forum, Piterek tak to opisal a sam dokladnie nie wiesz jakie to wrazenie. Dla niego moze byc cos dziwnego a dla Ciebie normalne i poprawne takze ja bym sie tym nie przejmowal.

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 22 lipca 2008, 14:10

u mnie CENZURA mnie to strasznie, mam nadzieje ze dyno zalatwia sprawe
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 21
Rejestracja: 20 maja 2008, 18:45
Lokalizacja: Białystok
Motocykl: CBR 900 SC33
Rok produkcji: 0

Post » 22 lipca 2008, 22:32

Tak jak pisałem można z tym żyć - obroty spore, nawet podczas SZYBSZEJ :twisted: jazdy objaw ten sam...

OK, dziękuję wszystkim za zainteresowanie moim postem i całe fireblade.pl pozdrawiam serdecznie ;-)

Piotrek.

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 23 lipca 2008, 14:51

trzeba dobrza doregulować gaźniki to ze jest to gaznikowiec to nie znaczy ze ma miec takie objawy powinien chodzic idealnie w kazdym zakresie obrotow i nie miec dziur w gazie wszystko do zrobienia jesli masz k&n to niw wyrzucaj tylko gazniki do poprawki cziken by zrobil ale za daleko jestes :wink:
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 24 lipca 2008, 08:22

jeszcze mu w gazniki nie zagladalem, poza synchro nic nie robilem
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości