Strona 1 z 3

Dławienie MOTO przy odkrecaniu.

Post: 21 lipca 2008, 18:16
autor: Piterek
Witam wszystkich serdecznie !

Mam pytanko odnosnie jazdy SC33 po trasie na wyższym biegu tak ok. 6-7 (i więcej) tysiakow na obrotomierzu...
(hehe oczywiscie przepisowo - 90 ;D )

Wiec... wyprzedzam sobie samochodzik, zwijam manetke przed wyprzedzeniem następnego do zera i lecę hamując silnikiem bo np. leci coś z naprzeciwka, przelatuje a ja odkręcam - i jest coś takiego że on nie przyśpiesza a wręcz przez sekundę zwalnia i dławi się aby po sekundzie rwać do przodu - gdzie może być przyczyna ?

Proszę o pomoc... w sumie da się z tym żyć ale ... :)
Pozdrawiam serdecznie !
Piotrek

Post: 21 lipca 2008, 18:51
autor: dawcarr
a kiedy puscisz gaz to strzela lub bulgocze w kominie? bp jesli tak to gazniki do synchronizacji!

Post: 21 lipca 2008, 19:05
autor: Piterek
Przy wysokich obrotach nie ma tego - przy niższysz owszem postrzeliwuje... ale to raczej przy obrotach rzędu 3 tysiaków.

Dzięki za zainteresowanie moim postem.

Post: 21 lipca 2008, 19:41
autor: lewar
Ja tak miałem na filtrze K&N. Po zmianie filtra na Hiflo, wszystko jest OK.

Post: 21 lipca 2008, 21:33
autor: fabiq
no ja mam ten problem tez, synchro gaznikow nie pomoglo, wydaje mi sie raczej ze pompa paliwa by sie przydala bo w mojej starej sc28 tego nie mialem problemu, albo cos przytkane w gaznikach bo efekt jest jakby na jedna chwile braklo paliwa

Post: 21 lipca 2008, 22:30
autor: Luki213
Wdlug mnie to przez to ze SC33 to gaznikowiec i dlatego tak szarpnie a potem ciagnie ale to tez zalezy ile masz obrotow na 6 biegu. Szósty bieg to najslabsze przelozenie wiec nie ma co wymagac momentalnego odrzutu. Ja tak mam i strzela mi dopiero od 4tys w dol gazniki i reszta- lala.

[ Dodano: Pon Lip 21, 2008 10:33 pm ]
takiego zamulenia nie maja motory na wtryskach

Post: 22 lipca 2008, 11:27
autor: fabiq
ale moj stary bladziak tego nie mial, i kawa tez nie ma, dziwne to jakies

Post: 22 lipca 2008, 11:32
autor: Luki213
Wiesz Fabiq jak to jest tlumaczenie komus przez forum, Piterek tak to opisal a sam dokladnie nie wiesz jakie to wrazenie. Dla niego moze byc cos dziwnego a dla Ciebie normalne i poprawne takze ja bym sie tym nie przejmowal.

Post: 22 lipca 2008, 14:10
autor: fabiq
u mnie CENZURA mnie to strasznie, mam nadzieje ze dyno zalatwia sprawe

Post: 22 lipca 2008, 22:32
autor: Piterek
Tak jak pisałem można z tym żyć - obroty spore, nawet podczas SZYBSZEJ :twisted: jazdy objaw ten sam...

OK, dziękuję wszystkim za zainteresowanie moim postem i całe fireblade.pl pozdrawiam serdecznie ;-)

Piotrek.

Post: 23 lipca 2008, 14:51
autor: cziken929
trzeba dobrza doregulować gaźniki to ze jest to gaznikowiec to nie znaczy ze ma miec takie objawy powinien chodzic idealnie w kazdym zakresie obrotow i nie miec dziur w gazie wszystko do zrobienia jesli masz k&n to niw wyrzucaj tylko gazniki do poprawki cziken by zrobil ale za daleko jestes :wink:

Post: 24 lipca 2008, 08:22
autor: fabiq
jeszcze mu w gazniki nie zagladalem, poza synchro nic nie robilem