Strona 1 z 1

moto nie chce pędzic pomocy

Post: 10 marca 2012, 19:23
autor: maxx1488
witam panowie kłopot mam duzy, moto odebrałem po regulacjach i synchronizacji.
1. jadąc na 5,6 biegu przy niskich obrotach odkręcając manetke gwałtownie do oporu moto dławi sie
2. jadac dzisiaj na 6 biegu przy 150km/h odkręciłem gaz do oporu ,przyspieszyłem do 160 i tak sie zachowywał jakby ciągnał za sobą furmanke z węglem, delikatnie sie dławił,w pewnym momencie tak na pół sek. zerwał sie i znów nie chciał dalej ciagnać.

gdyby ktoś zapytał czy było paliwo odpowiadam tak było
pomocy

Post: 10 marca 2012, 19:37
autor: cziken929
po co piszesz tutaj "o co kaman" ? Zadzwoń do mechanika i opowiedz mu swoją historię i oddaj do poprawki...

Post: 10 marca 2012, 20:29
autor: maxx1488
pisze po to bo moze ktoś miał podobny problem ,a jesli chodzi o mechanika to już zna temat i odnosze wrazenie ze jest zagubiony i po trzecie jezeli nie masz wiedzy w tym temacie kolezko to nie udzielaj sie niepotrzebnie

Post: 10 marca 2012, 21:18
autor: a-tomek
kolego jezeli moglbym ci cos doradzic to jesli nie masz zadaleko to zapakoj ten motocykl i zawiez do "kolezki" a moto bedzie pedzic jak nigdy dotad

Post: 10 marca 2012, 22:37
autor: Mapet
jak dla mnie zepsuł się transgeniczny kaksonomutator który połączony jest z wziernikiem benzynowym który magnesuje jony ujemne paliwa i współpracuję z piezotransformatorem energii spalanej i... tak naprawdę oddałeś do lichego mechanika który nie umie wyregulować i sam się gubi w tym co robi to masz jak masz...

Post: 10 marca 2012, 23:43
autor: Siwy00
To żeś maxx doj..ał hahah z tym że cziken się nie zna hahah. Jak bys zwrócił uwage to pod czikena postem pisze takie coś jak... ''w sprawie serwisu..." Powinno dac Ci trochę do myślenia ale pewnie i tak nie da. Jak naprawisz sprzęt koleżko to napisz co tam się stało. Pozdro

Post: 11 marca 2012, 08:53
autor: maxx1488
koledzy ja tu nie chce nikogo obrażać poprostu szukam pomocy więc jeśli kogoś uraziły moje słowa to przepraszam , nie prosze nikogo o naprawe mi moto tylko zasugerowanie co może być nie tak. dziekuje z góry

Post: 11 marca 2012, 13:08
autor: january
Siwy00 pisze: Powinno dac Ci trochę do myślenia ale pewnie i tak nie da

:) fajnie chyba jednak dało:)
A co do Twojego problemu maxx1488 , może być cała długa lista przyczyn i każdy powie że to coś innego, ale domniemam że Twój "mechanik" ogólnie dobrze złorzył wszystko i poustawiał, więc sprawdź wontek podłączenia i sprawności działania czujnika położenia przepustnic (miałem taki przypadek i Twój opis usterki jest zgodny z moim przypadkiem) , acha i jeszcze powiedz czy przed działaniami "mechanika" moto nie miało takich problemów?

Post: 11 marca 2012, 16:01
autor: maxx1488
przed zaprowadzeniem do mechanika wszystko było ok

Post: 11 marca 2012, 16:18
autor: january
Więc spoko pseudo mechanik :/ załamka :/ w takim razie soś musiał spier..lić. Poszukaj lepiej pewnego i znającegio sie na rzeczy doctora. np dr cziken929 :D

Post: 11 marca 2012, 17:50
autor: slamann
maxx1488 pisze:pisze po to bo moze ktoś miał podobny problem ,a jesli chodzi o mechanika to już zna temat i odnosze wrazenie ze jest zagubiony i po trzecie jezeli nie masz wiedzy w tym temacie kolezko to nie udzielaj sie niepotrzebnie


Oj kolego :diabel: z Czikenem poleciałeś :diabel: a akurat to jest jedna z pierwszych osób, które najszybciej na tym forum by ci pomogła :027: Hmmm by pomogła, bo nie wiem czy jeszcze pomoże :one:

Post: 11 marca 2012, 18:11
autor: ledzep
Stawiam na filtr powietrza. Prawdopodobnie twój "mechanik" przedmuchał brudny, papierowy filtr, zapychając go jeszcze bardziej. Wymień filtr na nowy papierowy. Możesz również zainwestować w K&N bądź Pipercross ale wtedy potrzebna będzie regulacja/wymiana dysz (na forum jest o tym temat).

Z czikenem929 to pojechałeś ostro ale myśle, że on tak łatwo się nie obraża ;) .