It is currently 18 November 2025, 09:13

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Pierwsze odpalenie po zimie

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 221
Joined: 10 January 2011, 22:02
Location: turek
Points: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Year production: 1998

Pierwsze odpalenie po zimie

Post » 13 March 2012, 20:55

Witam. Piszę w takiej sprawie, a mianowicie mógłby ktoś opisać dokładnie jak prawidłowo należy odpalić moto po zimie? Bo akurat dzisiaj poszedłęm do garażu żeby go odpalić i co się okazało: moto chyba zalałem bo z tłumika walił ogniem, i mimo wszystko nie odpalił, z tłumika dochodził odgłos jakby z zapowietrzonej kanalizy (pewnie jak strzelał ogniem to zasysał powietrze). Najprawdopodobniej świece poszły się rypać ale akurat to nie problem bo mam już nowe irydowe. Tylko nie chciałbym ich też zwalić. :) no i prosiłbym teraz o wskazówki co zrobić żeby nadmiar paliwa usunąć. Dodam iż synchro robione w zeszłym sezonie

User avatar
 
Posts: 92
Joined: 20 June 2009, 18:04
Location: Gorzów Wl
Points: 1
Motocykl: Honda CBR 900
Year production: 1997

Post » 13 March 2012, 21:59

Ja pare dni temu przeszedlem to samo zajechałem do sklepu kupiłem nowe swiece nic z moto nie robiłem wkręcilem nowe swiece spróbowałem odpalic bez ssania ale nie udało sie więc ssanie w gore i jazda odpalil odrazu , a działo mi sie dosłownie jak tobie i okazalo sie ze świece poszły się jeb.. bo nawet po ich delikatnym przeczyszczeniu moto palilo na 2 gary raz łapał raz nie .
Pozdrawiam Silesiasquad !!!

User avatar
 
Posts: 660
Joined: 02 March 2009, 21:45
Location: Olesno
Points: 4
Motocykl: HONDA CBR 1000RR
Year production: 2004

Post » 13 March 2012, 22:21

Odpalałem z tydzień temu przy 2 stopniach...Akumulator nowy i naładowany, świece mają 8 tys km przelatane iiiiiiii pierwsze kręcenie nic :| drugie kręcenie hmmm też nic :| a za trzecim załapał najpierw na dwa gary :jupi: powoli doszedł trzeci i zaraz czwarty :diabel: Oczywiście ssanie przez cały czas włączone. Gaźniki tak mają i już :D

 
Posts: 1036
Joined: 24 April 2008, 21:04
Location: Łódź
Points: 43
Motocykl: SC33
Year production: 99

Post » 13 March 2012, 23:46

Ja tam krece dwa razy krótko bez ssania zeby zalac gazniki paliwem, potem ssanie opor i odpala z pol obrotu. 5 zim fajerami na gaznikach "przelatałem" i nigdy nie bylo problemu ze startem, a nie ruszane były min 4 mce. Jak juz masz zalane swiece, to po ich wykreceniu zakrec rozrusznikiem zeby oczyscic komory spalania z nadmiaru wachy, wkrec nowe swiece , ssanie max i musi zatrybic.

User avatar
 
Posts: 1016
Joined: 21 March 2010, 18:26
Location: Suwałki
Points: 13
Motocykl: CBR929
Year production: 2000

Post » 13 March 2012, 23:47

wymień świece ,ja tez tak zrobie bo mam ten sam problem i ten problem miał tez poprzedni właściciel który tak samo rozwiązał problem i mi poradził to samo ;)

User avatar
 
Posts: 422
Joined: 20 December 2011, 19:55
Location: Cieszyn
Points: 11
Motocykl: SC-57
Year production: 2004

Post » 13 March 2012, 23:56

Tak jak napisał Toper-utl. zakrecić bez ssania, jak zacznie łapać, to delikatnie dodawać ssanie. Niestety Fajera 900tke łatwo zalać, przerabiałem ten temat już też.

 
Posts: 221
Joined: 10 January 2011, 22:02
Location: turek
Points: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Year production: 1998

Post » 14 March 2012, 07:14

Tylko dziwi mnie to ze akumulator aż rozładowałem i dupa były momenty ze zaczynał lapac ale nie udało sie

 
Posts: 133
Joined: 23 March 2010, 23:26
Location: Gołkowice
Points: 10
Motocykl: Vtr 1000f
Year production: 0

Post » 14 March 2012, 07:52

A spuściłeś paliwo z gaźników przed zimą ? Jak byś dobrze przygotował moto do zimowania to odpaliłby bez problemu :P

User avatar
 
Posts: 69
Joined: 21 December 2010, 19:38
Location: Jankowice
Motocykl: Honda CBR 929RR Fireblade
Year production: 2001

Post » 14 March 2012, 12:36

ja po zimie żadnych problemów nie miałem, odpalałem jak zawsze, ssanie, za pierwszym razem nic ale zapomniałem paliwo odkręcić, odkręciłem odczekałem minutę może i kręce, za pierwszym razem załapał wszedł na 1000obr i zgasł po 5sekundach, za drugim razem to samo za trzecim już chodził ale przez moment nie na wszystkie gary, potem już normalnie, moto stało od 6 grudnia do 4 marca :)

 
Posts: 221
Joined: 10 January 2011, 22:02
Location: turek
Points: 2
Motocykl: Hania CBR 900RR SC33
Year production: 1998

Post » 14 March 2012, 13:36

No niestety z gaźników nie spuściłem paliwa przed zima. Jeszcze dzisiaj spróbuje z samostartem moze odpali tylko powiedzcie mi czy filtr powietrza trzeba wyciągać zeby puścić samostart?

 
Posts: 126
Joined: 27 July 2009, 16:37
Location: Lublin
Points: 3
Motocykl: CBR 900 RR SC33
Year production: 1998

Post » 14 March 2012, 13:37

A wszyscy spuszczacie wahe z gaźników na zimę? Ja nie i nie wiem, czy się uda :) Z tym, że na razie jeszcze odpału nie planuję.
Franek '98

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 14 March 2012, 14:23

takim samostartem możesz sobie roz....CENZURA piec tylko. Jedynie co spuść sobie stare paliwo z gażników i wtedy spróbuj
Oddam nerkę za cbr :)

Next

Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests