It is currently 18 November 2025, 09:29

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

przerywanie silnika

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 108
Joined: 26 November 2009, 22:32
Location: Strzegom
Points: 1
Motocykl: Honda CBR 900RR SC 33
Year production: 1996

przerywanie silnika

Post » 25 March 2012, 22:17

Witam Kolegów ! i przystępuję do rzeczy , a mianowicie dzisiaj zapragnąłem wyjechać do Jeleniej Góry, wyjechałem na drogę K5 i pech chciał,że wiatr wiał dość mocno i to prosto w gębę, ale to nic myślę, i cisnę manetką i czuję, że moto przerywa staję na poboczu sprawdzam, wkręcam na obroty moto chodzi jakby nigdy nic, no to jadę dalej, i znowu moto przerywa, więc spanikowany wracam, i w drodze powrotnej nic się nie działo ,moto jechało pięknie bez przerywania. I teraz moje pytanie, czy mieliście taki przypadek, czy wiatr w gębę powoduje jakieś problemy z mieszanką paliwową, ( większy napór powietrza ), o co chodzi dlaczego tak się stało. Tutaj nadmienię, że w przeszłości ze dwa razy też tak miałem, i w drodze powrotnej, czyli z wiatrem moto chodziło normalnie. Może wyda się to śmieszne, ale proszę o poważne odpowiedzi

 
Posts: 88
Joined: 27 June 2009, 23:24
Location: Żuromin
Points: 1
Motocykl: była HONDA 929RR jest REPSOL SC57C
Year production: 2007

Post » 25 March 2012, 22:25

Według mnie to pod obciążeniem dajesz gazu nie nadąży przepalać benzyny i zalewa świece i dlatego masz te szarpanie

User avatar
 
Posts: 820
Joined: 16 June 2008, 12:23
Location: Olsztyn
Points: 10
Motocykl: SC33
Year production: 0

Post » 26 March 2012, 08:19

a mi sie wydaje że odpowietrzenie zbiornika paliwa może być problemem
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

User avatar
 
Posts: 378
Joined: 21 August 2010, 22:42
Location: Rzeszów
Points: 4
Motocykl: CBR 900rr
Year production: 1998

Post » 26 March 2012, 10:50

W SC33 nie masz doładowania powietrzem, wloty do airboxa są zasłonięte ramą. U mnie dodatkowo jest taka guma z plastikiem przykręcona do ramy i położona na silniku. Wydaje się jakby miała na celu właśnie osłonić wloty airboxa przed nadmiarem powietrza i różnymi nieczystościami. Sprawdź czy to u ciebie jest i jak jest ułożone. W sumie silny podmuch wiatru mógł zaburzyć chwilowo mieszankę, ale mało prawdopodobne, że podmuch dotarł aż do airboxa.

PS: Jeśli to było takie lekkie zwalnianie to może ci się tylko wydawało. Jak masz wiatr z czoła to zawsze poczujesz podmuch na motocyklu albo samochodzie.

 
Posts: 108
Joined: 26 November 2009, 22:32
Location: Strzegom
Points: 1
Motocykl: Honda CBR 900RR SC 33
Year production: 1996

Post » 26 March 2012, 21:55

Mikele, to było przerywanie pracy silnika, i spadek mocy, on po prostu przerywał, w taki sposób, że można było mieć wrażenie, że iskra ze świec ucieka, albo paliwa nie dostaje, jak dodałem gazu to się nasilało. Sprawdziłem i faktycznie wloty powietrza do filtra są osłoniete rama i dodatkowo plastikiem . Nie wiem co to było spróbuję wyczyścić gaźniki i zsynchronizować je ponownie, może to coś da. Sprawdzę jeszcze to odpowietrzenie.

User avatar
 
Posts: 378
Joined: 21 August 2010, 22:42
Location: Rzeszów
Points: 4
Motocykl: CBR 900rr
Year production: 1998

Post » 26 March 2012, 22:35

Skoro przy dodawaniu gazu się nasila to tak jakby paliwo mu się kończyło. Tak jak pisałeś czyszczenie gaźników i jeszcze sprawdź kranik czy nie jest zanieczyszczony.


Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests