It is currently 18 November 2025, 09:27

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Skład mieszanki paliwowej

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

 
Posts: 108
Joined: 26 November 2009, 22:32
Location: Strzegom
Points: 1
Motocykl: Honda CBR 900RR SC 33
Year production: 1996

Skład mieszanki paliwowej

Post » 02 April 2012, 17:51

Witam, i pytam, a raczej pytanie mam odnośnie śruby składu mieszani w gaźnikach SC33, a mianowicie czy to prawda, że producent określił, że ta śruba powinna być wykręcona określoną stałą ilość obrotów, a jeżeli tak, to ile to obrotów. Czy może śrubę tę reguluje się podłączywszy specjalistyczną aparturę , i regulacja nastepuje wedle wskazań, co wydaje mi sie bardziej sensowne. Pytam ponieważ ktoś powiedział mi, że śruba składu mieszanki powinna być w pozycji stałej ( np. 2,5 obrotu wykręcona ) określonej przez producenta.

Jeszcze jedno pytanie do Panów z Wrocławia lub Wałbrzycha, Świdnicy, gdzie jest dobry mechanik, który wyczyści gaźniki i wyreguluje je należycie, przy użyciu specjalistycznej aparatury, a nie na czuja???

User avatar
 
Posts: 378
Joined: 21 August 2010, 22:42
Location: Rzeszów
Points: 4
Motocykl: CBR 900rr
Year production: 1998

Post » 02 April 2012, 18:18

Tematów o gaźnikach jest pełno, więc mogłeś poczytać, choćby z własnej ciekawości.
Co do ustawień fabrycznych, ilość obrotów podana przez producenta powinna być raczej traktowana jak punkt startowy do późniejszej regulacji. Na fabrycznych ustawieniach może chodzić dobrze, lub troszkę gorzej, zależy od stopnia zużycia gaźników. Co do mechanika, szukaj takiego który ma sprzęt elektroniczny do ustawiania gaźników, bo na oko (jak to niektórzy robią) to sam sobie możesz ustawić.

PS: Jak dobrze znasz maszynę, to możesz robić jak ja. Robisz sobie mały śrubokręcik, którym łatwo będzie robić regulację i łatwo będzie liczyć ilość przekręconych obrotów. Ustawiasz gaźniki według ustawień fabrycznych, a potem metodą prób i błędów odkręcasz/wkręcasz śruby o tę samą ilość obrotów dla każdego gaźnika. Jak nie lubisz grzebać i szkoda ci czasu to jedź do kumatego mechanika. PZDR

 
Posts: 108
Joined: 26 November 2009, 22:32
Location: Strzegom
Points: 1
Motocykl: Honda CBR 900RR SC 33
Year production: 1996

Post » 03 April 2012, 13:54

Mikele szukałem na forum, ale nic konkretnego nie znalazłem, ale dzieki za odpowiedz :D

[ Dodano: Pon Kwi 16, 2012 1:23 pm ]
Czyszczenie i regulacja gaźników pomogła :one:


Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests