It is currently 18 November 2025, 05:20

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

różne luzy łańcucha i co teraz ???

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderators: maciekx, Tytus

User avatar
 
Posts: 44
Joined: 12 April 2012, 19:23
Location: Tuchola
Motocykl:

różne luzy łańcucha i co teraz ???

Post » 25 April 2012, 17:54

przy ostatnim naciaganiu lancucha zauwazylem ze w kilka miejscach ma rozny naciag, wiec jest nierowno naciagniety. ale to nie moja wina, tylko poprzedniego wlasciciela, po prostu nie dbal o niego. tak tez stwierdzil moj mechanik. ja stwierdzilem ze jezeli tak juz niestety sie stalo, to trzeba zakupic nowy naped. a on na to, ze mam go tylko czesciej smarowac, tzn np co 100km i on po jakims czasie sam do siebie dojdzie. czy to jest prawda, tego nie wiem, ale sprobuje :)
i teraz pytanko do Was... przy takim roznym naciagnieciu lancucha skad mam wiedziec kiedy mam go ponownie naciagnac i ile ma wynosic ten luz? bo przykladowo w 1 miejscu jest 2.5cm a w innym juz 3.5 albo 4cm. i nie wiem czy naciagac czy nie a jezeli tak, to o ile ;d
pomocy!!! pomoze ktos?
Honda 4ever <3

User avatar
 
Posts: 1546
Joined: 18 May 2011, 20:50
Location: Mrągowo
Points: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Year production: 2005

Post » 25 April 2012, 18:13

heheh no większej bredni to nie słyszałem hehehehe musisz mu kremy na zmarszczki nakładać żeby się ściągnął hahahahahahahah

a teraz poważnie
to jest normalne że wyciąga się nierówno ja w F3 miałem połowę naciągu a łańcuch miał tak dużą różnice że w jednym miejscu ustawiałem 2,5 a po przekręceniu kołem kawałek dalej luz był z 5cm że walił łańcuch o wahacz, w twoim przypadku jeszcze bym pojeździł jeśli łańcuch nie grzechocze nie rzęzi to jeszcze bym polatał ale już musisz go kontrolować bo nie za długo pożyje. A co do ustawiania bym ustawiał na te 2,5cm luzu w miejscu gdzie jest luz najmniejszy bo lepiej żeby był ciutkę większy jak za mały żeby nie obciążał łożysk wałka zdawczego i ogólnie wydaje mi się że może narobić biedy jak będzie za mocno naciągniety. jak luz się jeszcze troche zwiększy tak że będzie duża już różnica to wymien napęd i lataj spokojnie

 
Posts: 3350
Joined: 19 December 2010, 13:40
Location: Piechcin
Points: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Year production: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 25 April 2012, 18:23

DaroCBR, tego już nie naprawisz tylko wymiana. A jak będziesz tak jezdził to może dojść do zerwania łańcucha czego Ci nie życzę bo może skończyć się nie przyjemnie dla Ciebie i moto
Oddam nerkę za cbr :)

User avatar
 
Posts: 44
Joined: 12 April 2012, 19:23
Location: Tuchola
Motocykl:

Post » 25 April 2012, 18:31

ok dzieki :) no ten mechanik mowil, ze ten sezon moge spokojnie przejeździc (w okolicach do 5tys km)... ale chyba nie wytrzymam, nie da mi to spokoju hehe ;]
no, wlasnie tak jest, ze w jednym miejscu jest lekki luz, a w innym dochodzi lancuch do wachacza. ale nic nie grzechocze ani nie rzęzi jak to napisał Maciek
Honda 4ever <3

User avatar
 
Posts: 396
Joined: 25 August 2008, 09:28
Location: WG i WKZ
Points: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Year production: 2005

Post » 25 April 2012, 19:19

Zmień napęd i mechanika...

User avatar
 
Posts: 592
Joined: 06 August 2009, 21:15
Location: Ziemia
Points: 3
Motocykl: był zawsze moim marzeniem
Year production: 2018

Post » 25 April 2012, 19:28

To samo miałem napisać o mechaniku, ale ugryzłem się w palec :D

Napęd i tak jest do wymiany prędzej czy później, a lepiej prędzej bo nierównomiernie wyciągnięty działa nie tylko na bezpieczeństwo ale również na psychikę :)

To może być tylko jedno ogniwo w całym łańcuchu i będą takie efekty. Ja tak miałem. :) Nie czekaj tylko zbieraj kasę i wymieniaj, bo jazda z takim łańcuchem to porażka. Mój już strzelał :)

Oczywiście wiesz, że nie sam łańcuch, a cały komplet wraz z zębatkami? :)

 
Posts: 624
Joined: 13 October 2009, 13:41
Location: Warszawa
Points: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Year production: 1998

Post » 25 April 2012, 19:46

ten mechanik ma chyba jakieś układy z okolicznym zakładem pogrzebowym xD

User avatar
 
Posts: 716
Joined: 23 February 2010, 18:47
Location: Wrocław-W
Points: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Year production: 0

Post » 25 April 2012, 20:03

LENAR wrote:Zmień napęd i mechanika...


Amen.

User avatar
 
Posts: 167
Joined: 16 January 2011, 22:35
Location: Gdańsk
Points: 2
Motocykl: CBR 600 F4i Sport
Year production: 2001

Post » 25 April 2012, 20:04

O shit :ooo: :ooo: Ten mechanik to chyba od taczek a nie motocykli. Przecież to jest podstawowa wiedza....

To chyba przebiło jednego gościa na forum, który sie kiedyś pytał, czy można dołożyć pamięci ram do komputera w cbr.

User avatar
 
Posts: 44
Joined: 12 April 2012, 19:23
Location: Tuchola
Motocykl:

Post » 25 April 2012, 20:29

hahahaha Wasze odpowiedzi rozwalają :D
oki, bede wymienial :) tak, wiadomo ze caly zestaw! :)
dzieki
Honda 4ever <3

User avatar
 
Posts: 41
Joined: 11 March 2012, 21:54
Location: Centrum
Points: 2
Motocykl:

Post » 25 April 2012, 20:42

kolego na naszym forum hondy jest taki dział "Ku przestrodze, wypadki, oszuści " to jest oszust i pacan ten twój mechanik a więc umieść jakieś dane(namiary) na niego żeby inni tam się nie pojawiali, radziłbym ci więcej do niego nie jeździć, masz poprostu koniec napędu i czas powoli rozglądać się za nowym;)

User avatar
 
Posts: 396
Joined: 25 August 2008, 09:28
Location: WG i WKZ
Points: 15
Motocykl: 1000RR Repsol
Year production: 2005

Post » 25 April 2012, 21:16

Ciekawe co by powiedział ten mechanik na opnę z guzem? ...że trzeba dalej jeździć, bo guz się wchłonie? rotfl2:

Next

Return to Usterki/awarie (CBR900RR SC33)

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 4 guests