Dzisiaj jest 08 czerwca 2025, 01:10

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Hamulec przód

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 87
Rejestracja: 18 lutego 2011, 21:10
Lokalizacja: Pilszcz
Motocykl: Honda 954
Rok produkcji: 2003

Hamulec przód

Post » 24 maja 2011, 11:22

Witam panowie. Podpowiedzcie mi co sie dzieje z hamulcem przednin a mianowicie po wymianie płynu hamulcowego klamka hebla przedniego po jakimś czasie robi sie coraz mieksza az praktycznie dobija do manety i znów musze odpowietrzać. Nawet jak z tydzień konpletnie nie latam podchodze do moto i klamka całkowicie miekka. Jak odpowietrzam to nie ma wcale bombelków powietrza. Podpowiedzcie coś.
Jedna myśl,jeden cel-latać hondą CBR

 
Posty: 147
Rejestracja: 02 maja 2011, 11:35
Lokalizacja: Elbląg
Pochwały: 4
Motocykl: sc57b oraz suzuki rm 125
Rok produkcji: 2007

Post » 24 maja 2011, 12:35

Jesli plyn jest nowy , nie byl otwierany nigdy i dobrze odpowietrzyles to...........slabe klocki.
Szczegolnie jak jest bardzo bardzo cieplo i kilka ostrych dohamowan zrobisz to nabiera wszystko temeperatury.

Ja mam obecnie takie klocki badziewiaste u siebie ze nie dosc ze robia sie miekkie od temperatury to sie zuzyly w ciagu 2tys km .Plyn z MAX do MIN zszedl w ciagu 2 tyg. Badziewie. A ja nie hamuje duzo !!

Awatar użytkownika
 
Posty: 277
Rejestracja: 15 lutego 2011, 21:33
Lokalizacja: NGI
Motocykl: była SC33// szukam
Rok produkcji: 1998

Post » 24 maja 2011, 12:37

albo nieprawidłowo odpowietrzasz układ albo siedzi pompa hamulcowa.
Lewy pas, gaz i płynę...
54.036592,21.799654

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 24 maja 2011, 12:37

na bank jest powietrze albo pompa gdzies puszcza, musialbys podjechac do jakiegos warsztatu co ma taka specjalna pompkę wysysacz ktory wyciaga przez zacisk plyn i wtedy konkretnie odpowietrzy, a jak to nie pomorze to zestaw naprawczy albo nowa pompka ewentualnie jeszcze gdzies ci ciagnie powietrze moze przez ktorys odpowietrznik przy zacisku za mocno dokreciles zerwales gwint lub cos tam sie stalo ale to malo prawdopodobne, pewnie pompka jest zapowietrzona

 
Posty: 104
Rejestracja: 19 stycznia 2010, 18:35
Lokalizacja: Jawor / L
Pochwały: 1
Motocykl: Ducati 996
Rok produkcji: 0

Post » 24 maja 2011, 12:46

Spróbuj odpowietrzyć w pierwszej kolejności pompę hamulcową a następnie odpowietrzaj układ odpowietrznikami przy zaciskach. Jeżeli przed wymianą płynu wszystko było dobrze, taki zabieg powinien pomóc.
No speed limit, no police - no FUN :-)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 24 maja 2011, 13:34

tak jak pisze kolega gargamel zobacz pompe moze sie zapowietrzyla
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 87
Rejestracja: 18 lutego 2011, 21:10
Lokalizacja: Pilszcz
Motocykl: Honda 954
Rok produkcji: 2003

Post » 24 maja 2011, 16:14

Faktycznie pompy nie odpowietrzałem. Za karzdym razem tylko odpowietrznikami przy zaciskach. A w którym miejscu odpowietrzać pompe? Fakt faktem klocki też już troche podjechane ale w tamtym sezonie nic z heblem sie nie działo a w tym roku bunt klamki :D
Jedna myśl,jeden cel-latać hondą CBR

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 24 maja 2011, 16:18

odpowietrzaj przy pompie ta sruba od przewodow tak jak sie na dole odpowietrza
Oddam nerkę za cbr :)

 
Posty: 87
Rejestracja: 18 lutego 2011, 21:10
Lokalizacja: Pilszcz
Motocykl: Honda 954
Rok produkcji: 2003

Post » 29 maja 2011, 13:03

Faktycznie panowie odpowietrzanie przy dociskach nic juz nie dawalo. Rzeczewiscie pompa byla zapowietrzona. Teraz klamka twarda niezmiennie jak sie nalezy. dzieki za pomoc.
Jedna myśl,jeden cel-latać hondą CBR

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 04 czerwca 2011, 10:41

dziwnie to robicie... pompa sama się powinna odpowietrzyć ;P

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 01 lipca 2011, 20:35

wymieniałem wczoraj i pompe odpowietrzałem przez śrubę , pytanko tylko mam do jakiego momentu zaciska wam sie klamka ? bo coś mi się zdaje że za twardy mam hamulec , jak ściskam klamkę to może max prawie do połowy dochodzi a do manetki daleko , nie pamiętam już czy tak miałem wcześniej czy nei klocki mają najechane jakieś 1tyś nie więcej sporo okładziny . zastanawiam sie czu nie za dużo płynu wlałem . jak zakręcałem zbiorniczek to trochę sie ulało to raz a dwa że zbiorniczek jest pod lekkim skosie mam akcesoryjny LSL i musiałem go tak zamontować żeby wężyk podszedł

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 01 lipca 2011, 20:57

moze skok klamki ustawic jak masz wszystko wymienione tak jak powinno byc
Oddam nerkę za cbr :)

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości