Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 23:17

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Świerzo kupiona cbr-ka i kilka problemików

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 19 kwietnia 2010, 21:38

Pisze sie SWIEŻO!!!i powodzenia w uzywanu fijera.super maszynki sa

Awatar użytkownika
 
Posty: 63
Rejestracja: 17 lutego 2008, 23:58
Lokalizacja: Rybnik
Motocykl: SC 33
Rok produkcji: 99

Post » 19 kwietnia 2010, 21:58

Kolego jak potrzebujesz termostat to mam jeden dobry na zbyciu. Podobno jest on z silnika sc 33 także musiałbyś wyciągnąć twój termostacik i przesłać mi jego zdjęcie dla porównania. U mnie w silniku sc 33 98-99 powinien być dłuższy dla przykładu http://e.radar.pl/rdr638/c6adc78000245c074af7f3dc a na jakiś czas miałem wsadzony ten krótki tzn. http://renaultczesci.com/galerie/t/term ... 9_1067.jpg . Szczerze to nie wiem czy to robi jakąś różnice czy długi czy krótki? Temperatura oscylowała cały czas w granicach 82-85 stopni także na pewno jest sprawny. Może ktoś z forumowiczów wie jaka jest różnica w tych termostatach ?? Pozdrawiam

Co do przycisku długich światełek to ja też tak mam :)
Dwójeczkę staram się włączać na niskich obrotach. Z praktyki wiem, że bieg ten lubi zazgrzytać w średnim zakresie obrotów ale to też nie zawsze.

 
Posty: 94
Rejestracja: 18 kwietnia 2010, 00:24
Lokalizacja: Mrągowo
Motocykl: Honda CBR 900RR
Rok produkcji: 1994

Post » 19 kwietnia 2010, 22:51

Dobra do popróbuję z tymi żarówkami chociaż łapy tam wsadzić ciężko trochę :P

Co do termostatu to sam nie wiem czy warto wymieniać kasę na nowy. W sumie upałów jeszcze nie ma. A raz dłużej pośmigałem to dmuchawa się załączyła czyli się nagrzało trochę. Chociaż dziwne bo wskazówka była gdzieś na 3/4 wskaźnika i się załączyła, w gsxrze załączała mi się dopiero pod czerwoną kreską. W czasie jazdy wskazówka jest może na 1/3 lub może nawet tylko 1/4 wskaźnika, w każdym razie za tą małą kreseczką, za przerwą. A powietrze jeszcze takie ciepłe nie jest, czyli w lato trochę bardziej by się nagrzał. Przejdzie to czy jednak wymienić ?

Awatar użytkownika
 
Posty: 63
Rejestracja: 17 lutego 2008, 23:58
Lokalizacja: Rybnik
Motocykl: SC 33
Rok produkcji: 99

Post » 19 kwietnia 2010, 22:57

Nie wiem kolego u mnie jest cyfrowy wskażnik temperatury. Samo raczej to nie przejdzie ale nic nie szkodzi poradzić się tych co jeżdzą na fajerkach z takim wskaznikem. Może wszystko jest w porządku ?

 
Posty: 695
Rejestracja: 28 marca 2010, 19:39
Lokalizacja: Wyszogród
Pochwały: 3
Motocykl: Było 954rr jest R1 Rn12
Rok produkcji: 2002

Post » 19 kwietnia 2010, 23:01

W F3 tak miałem i wszystko było ok ;) Latem w mieście na skrzyżowaniach łapała temp i załączał się wentylator ale na pewno nie pod czerwonym tylko gdzieś w okolicach 3/4 wskaźnika i tak chyba powinno być ;) a w temperaturach jak teraz to norma, że wskaźnik masz na 1/3 u mnie tak samo było :)

 
Posty: 94
Rejestracja: 18 kwietnia 2010, 00:24
Lokalizacja: Mrągowo
Motocykl: Honda CBR 900RR
Rok produkcji: 1994

Post » 20 kwietnia 2010, 22:17

No to fajno :) A z tym podświetleniem zegarów to niestety nie mogę tam ręki wsadzić. Czyli muszę go odkręcić. Mocują go tylko te 3 śruby i zejdzie nie ? I jak zdejmę to mogę sobie spokojnie wtedy wymienić :)

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 20 kwietnia 2010, 22:38

Tak jest, 3 sruby i wymieniasz.

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość