» 01 listopada 2008, 15:03
Standard w bladym, ja juz podobnego posta tu pisałem, i przeszedłem to samo. Więc sie nie stresuj, troche kasy wydasz ale blademu nic nie bedzie. Primo , kup se miernik, 10 zł kosztuje w sklepie elektrycznym jakims, jak sie nie znasz to zapytaj goscia na która pozycje przekrecić, nic skomplikowanego, odpalasz bladego dotykasz tymi igiełkami do klem u akumulatora, i patrzysz ile pokazuje, na swoich obrotach, około 1,2 -1,3 tys bez świateł powinno Ci pokazać, 14,5- 14,8 mniej wiecej, róznie ludzie pisza, jak bedzie 14 to tez nic sie nie dzieje.Jak właczysz swiatła, krótkie to no te 12,8-13 to taki standard ze powinno byc na długich deko moze spasc jeszcze ten wynik. a teraz dajesz mu na około 4- 5 tys obrotów, i patrzysz, na miernik bez świateł powinien miec nie wiecej jak 15 , a przy właczonych którkich/długich nie mniej jak 13,5 jak nie ma tylko pokazuje mniej, ze spada do 11-8 czy tam 12,2 znaczy regulator napięcia do wymiany. Kup ducati energia, nic nie kombinuj z innymi. Te sa najlepsze chyba, mi taki doradzono i z tego co teraz z czasem zmądrzałem to sa chyba najlepsze.zadnych oryginałów, bo sie to samo zrobi, spali i tyle. ducati koło 300 stówek Cie skrobnie, moze wiecej moze mniej. A jak masz dekiel po lewej stronie silnika zrysowany, czy tam cos grzebany juz, spawany czy klejony, to wtedy, a nawet jak i cały jest to sprawdz na kostce łaczącej napiecie, jak go tam nie ma, znaczy ze uzwojenie szlak trafił. Ja juz to wszystko przerabiałem niestety, i regulator zmieniłem najpierw, a poźniej jak na złosc mi uzowoenie sie przepaliło:) Ale jak pech to pech. Pozdro