Ma szansę. Kwestia jest lekkiej modyfikacji zwykłego klucza do świec, trzeba szlifować do uzyskania upragnionego rezultatu nie jest to humanitarne rozwiązanie, aczkolwiek działa.toper-utl pisze:Ja odkrecilem zbiornik paliwa, cewki, airbox, ten plastik z guma i odpuściłem chłodnice - wtedy dostęp jest całkiem ok, ale jeśli nie masz oryginalnego lub dedykowanego klucza do swiec o bardzo cienkich ściankach to nie masz szans ich wymienić.
Wybrałeś dużo lepsze rozwiązanie i również takie polecam, ale niektórzy wolą tanią wersję ja na przykład użyłem klucza do świec toptul z magnesem. Pasował ciasno ale bez szlifowaniatoper-utl pisze:Kumpel w 929 szlifował nasadke, operacja sie powoiodła ale jak z nim pozniej rozmawiałem to mowił ze nastepnym razem wolał by użyć dedykowanego klucza, bo za duzo z tym je..nia.
Ja do tego celu kupiłem zestaw fabrycznych narzedzi Hondy, jest w nich klucz do swiec który elegancko pasuje a do tego w srodku ma "gumke" która po wykreceniu swiecy trzyma ja, dzieki czemu mozna ja bardzo łatwo wyjąc, jak również poźniej zamontować nową.
Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC28)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość