Dzisiaj jest 19 kwietnia 2024, 00:20

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

regulator-alternator

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 2
Rejestracja: 22 czerwca 2009, 20:43
Lokalizacja: Przemysl
Motocykl: cbr 893 street
Rok produkcji: 1993

regulator-alternator

Post » 01 lipca 2009, 21:57

panowie moze mi pomozecie z naprawa mojego bladego...jak mozna sprawdzic regulator czy dziala sprawnie i alternator dobre napiecie daje ??? cbr 900 z 1993 roku !!! jak podlanczam 3 zolte kable od alternatora do wtyczki to po chwili grzeja sie strasznie i zaczynaja topic sie!!! nie wiem tez jaka ma byc ich kolejnosc we wtyczce poniewaz kable byly uciete....PLEASE HELP!!!

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 01 lipca 2009, 23:13

kolejność nieistotna, mierzysz napięcie miedzyfazowe napięcie zmienne biegu jałowego ok 30V, zwarcie na masę każdej fazy oraz napięcie ładowania na klemach aku ok 14.5V przy 5 krpm. Najprawdopodobniej masz uszkodzony regler ;)
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 244
Rejestracja: 21 marca 2008, 00:43
Lokalizacja: Drzewica/
Motocykl: CBR 1000rr kosa z USA
Rok produkcji: 2005

oki

Post » 01 lipca 2009, 23:26

jak sie przewody grzeja to musi byc napiecie. tylko czy nie gubi teraz pradu gdzies. wina reglera a moze i alter.
(skad ja znam ta sprawe.......3 razy to samo mialem :028: :028: :028: :wnerwiony: )
"POLICJA "stoj bo strzelam .......... ze sprzegla hehe

 
Posty: 7
Rejestracja: 07 lutego 2010, 21:41
Lokalizacja: wyszków
Motocykl: cbr 900rr sc28
Rok produkcji: 1993

Post » 07 lutego 2010, 21:59

WITAM WSZYSTKICH
U MNIE JEST TEN SAM PROBLEM. LATEM POSZEDŁ DYM Z KOSTKI ŁĄCZĄCEJ PRZEWODY ALTER I REGU. STRACHU BYŁO CO NIEMIARA BO 2 DZIEŃ MASZYNE MIAŁEM. WYMIENIŁEM REGU NA NOWY Z PIĘKNYM ŻEBROWANIEM, ZAŁOŻYŁEM BEZPIECZNIKI NA PRZEWODU I LIPA DALEJ. MOTO PRACUJE I ŁADUJE NORMALNIE I ZROBIŁEM TAK W SEZONIE OK 5 TYS KM ALE W WOLNEJ CHWILI ZDEJMUJE ALTERNATOR DO SPRAWDZENIA. JAK SIĘ POPRAWI TO NAPEWNO RECEPTĘ NAPISZE ALE TEN TEMAT CHYBA JESZCZE KTOŚ JUŻ TU WAŁKUJE JAKIŚ CZAS.
POZDRAWIAM I NIECH MOC BĘDZIE Z WAMI
WYSZKÓW TONIE

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 08 lutego 2010, 00:44

witaj kolego, przywitac sie by wypadalow innym dziale jako nowy czlonek

 
Posty: 7
Rejestracja: 07 lutego 2010, 21:41
Lokalizacja: wyszków
Motocykl: cbr 900rr sc28
Rok produkcji: 1993

Re: oki

Post » 13 lutego 2010, 21:57

sisi1623 pisze:jak sie przewody grzeja to musi byc napiecie. tylko czy nie gubi teraz pradu gdzies. wina reglera a moze i alter.
(skad ja znam ta sprawe.......3 razy to samo mialem :028: :028: :028: :wnerwiony: )


WITAM
CZY W KOŃCU UDAŁO SIĘ NAPRAWIĆ CZY DALEJ TAK JEST
WYSZKÓW TONIE

Awatar użytkownika
 
Posty: 12
Rejestracja: 31 marca 2010, 21:42
Lokalizacja: Pieszyce
Motocykl: Zbliżony do litra
Rok produkcji: 0

Post » 20 kwietnia 2010, 22:07

Uuu To sobie chyba narobiłem lipy. Postanowiłem zmienić sobie w moim moto zadupek na nowszy, i musiałem wywalić wypełnienie z zadupka.

Złożyłem wszystko na nowo podłączyłem kostki na swoje miejsce i odpaliłem maszyne... po chwili zauważyłem ze zaczeły się kopcić kable przy kostce łączące alternator i regulator, pozatym regulator zrobił się ciepły. Co mogło się stać, w czym szukać przyczyny?? Wcześniej było wszystko ok. Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 20 kwietnia 2010, 23:20

zobacz czy kostki nie sa zasniedziale popsikaj je nawet WD40

 
Posty: 2
Rejestracja: 22 kwietnia 2010, 08:50
Lokalizacja: Kościerzy
Motocykl: Honda cbr CS28
Rok produkcji: 1994

Post » 22 kwietnia 2010, 09:01

Witam wszystkich mam problem tego typu mianowicie walnął mi regulator i aku wiec kupiłem aku nowe i zmieniłem regulator i pytanie czy takie napięcie są dobre: samo aku-12,6V po odpaleniu motoru podnosi się do 14,4V a po dodaniu gaza maleje do 13,6V i następny zły obaw to to że uciekły mi kierunki i tylne światło mijania a bezpieczniki są ok a kierunki są ledowe a wiec małe prawdopodobieństwo aby się poprzepalały same od siebie z góry dzieki za pomoc pozdrawiam Piotr

Awatar użytkownika
 
Posty: 12
Rejestracja: 31 marca 2010, 21:42
Lokalizacja: Pieszyce
Motocykl: Zbliżony do litra
Rok produkcji: 0

Post » 27 kwietnia 2010, 22:13

U mnie to była wina nie przykręconego regulatora do masy. Przykręciłem go i juz się nie grzeją kable.

Natomiast regulator po odpaleniu motocykla zrobił się ciepły, norma????

Awatar użytkownika
 
Posty: 8
Rejestracja: 25 kwietnia 2010, 22:33
Lokalizacja: Tychy
Motocykl: fireblade 28
Rok produkcji: 1992

Post » 13 czerwca 2010, 03:26

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

heheheh zeszły sezon przywitałam tym samym problemem.... nie znam się na tym.. ale mój the best specjalista to naprawił...hehe :jupi: :jupi: :jupi: :jupi: :jupi: pozdro słodko :P :P :P :P :P :) :) :) :) :)
pozdrawiam siareczka

Awatar użytkownika
 
Posty: 938
Rejestracja: 31 grudnia 2008, 16:05
Lokalizacja: W-wa
Pochwały: 11
Motocykl: SC57a
Rok produkcji: 2004

Post » 13 czerwca 2010, 09:31

sasza_19 pisze:zobacz czy kostki nie sa zasniedziale popsikaj je nawet WD40


I trzymaj z daleka od styków WD-40 !!!

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość