Strona 1 z 1

Problem z sc 28

Post: 05 lutego 2008, 22:31
autor: chryczu
Czesc.Może od razu opisz mój problem z sc 28. Mianowicie, odpalam bez problemów, siadam jade, i teraz, licznik pokazuje mi predkość dajmy na to 100km/h włanczam światła postojowe/krótkie jest ok, włanczam długie wskazówka licznika pokazuje 0km/h. wyłanczam wraca na 100km/h . włanczam kierunek na światłach krótkich, wskazówka skacze. wyłanczam jest ok. naciskam stop, wskazówka wskakuje na 0km/h. Był bym skłonny pomyśleć ze to żwarcie jakieś.Tylko ,ze sprawa jest bardziej złożona, bo jak "niby sie podładuje akumulator" nie włanczajac kierunku czy tam jadac bez świateł to czy włacze długie czy kierunek czy stop , czy co kolwiek to jest ok. Wszystko działa jak powinno. Takie jakieś ma wahania nastroju ta moja bada. Co to może być? regulator? żarówki może są za mocne? 55/60 h4 oryginalnie powinny być 45/45 niby. Może bezpieczniki, tylko ze nawet nei wiem gdzie ich szukać;) pytałem kilku osób, nikt nie umie powiedzieć co to może być.Może masa cos nie styka? tylko gdzie tego w ogole szukać? Jak by któś umiał coś doradzić to chryczu@op.pl prosił bym o info na maila chryczu@op.pl. Będe wdzieczny za jakiekolwiek sugestie. Nie za bardzo mam dostep do internetu w tej chwili a sezon sie zbilza i pasuje to jakos zrobić;) Pozdro

[ Dodano: Czw Lut 07, 2008 2:15 pm ]
Niech może mi ktoś powie gdzie są bezpieczniki w sc 28. który z kabelków idących do licznika to masa, bo dzisiaj patrzyłem i sa 3 kabelki + 2 od żarówek. A moze to jakos inaczej jest rozwiązane? I jeszcze jedno , do akumulatora podłączone są takie cieniutki dwa kabelki, jeden biały drugi czerwony. Od czego one są w ogole? Jest też tam jakiś taki czarny ale nawet sie nei przygladałem do czego on idzie.A i jeszcze jedno, te sróbki którymi sa przykrecone kabelki do licznika to one jak sie je wkręci do środka to tam w środku licznika sie do czegoś stykaja? Bo moze przyczyna leży w sródku licznika.

Post: 08 lutego 2008, 01:59
autor: Tytus
jedno jest pewnie masz cos powalone z instalacja ;) moze cos z regulatorem napiecia nie tak lub akus do wymiany... ciezko cos stwierdzic na odleglosc. Najlepiej udac sie do elektryka - fachowiec znajdzie problem w mgnieniu oka :) pzdr

Post: 08 lutego 2008, 18:50
autor: SzeFu
ty a jaki roczniej tej sc28? bo te pierwsze na okraglych lampach maja licznik na linke :)

Post: 08 lutego 2008, 19:38
autor: chryczu
SzeFu pisze:ty a jaki roczniej tej sc28? bo te pierwsze na okraglych lampach maja licznik na linke :)

94 rok elektryczny licznik.Wczoraj go opatrzyłem dokładnie. I w sumie z elektrykiem tez sie juz widziałem tylko bez dogłebnych oględzin i mi powiedział ze to będzia cos z masa , gdzies coś nie styka tak jak potzreba. MOże jakaś scieżka pęknieta. I jak sie właczy wieksze obciązenie to go zeruje.W każdym razie nie regulator ani nic w tym stylu, akum wymianiany, i zawsze jest doładowywany wiec ładowanie tez jest ok. A powiedzcie mi jak sie dostac do środka tego licznika. Bo jak sie go odkręci to z tyłu jest 5 kabelków 2 do podswietlania, i 3 do czegoś tam.trzeba go rozkrecić jakos od drugiej strony? i Jeszcze gdzie sa w fajerze bezpieczniki?

Post: 08 lutego 2008, 19:52
autor: SzeFu
U mnie bezpieczniki sa pod prawym wypelnieniem (przy kierownicy) odkrecasz wypelnienie i jedna srubke od bocznej owiewki(tak jak bys chcial bezposrednio do chlodnicey wlac plyn) i pod tym w prostokatnym pudeleczku sa bezpieczniki. Podaj mi swojego maila to ci cos podesle.

[ Dodano: Pią Lut 08, 2008 7:10 pm ]
ale ze mnie gamoń przeciez w pierwszym poscie podales maila :) hehe

Post: 08 lutego 2008, 23:03
autor: chryczu
Dzięki SzeFu juz sobie to druknąłem , na pewno mi nieco to w głowie rozjaśni.Jutro sobota to tzreba wyczarować troche czasu na doglądniecie hondziny. Swoją drogą pomęcze Cie troche i jak byś miał ochotę to może masz jakiegoś linka gdzie reszte tej serwisówki sobie można sciagnać?Chyba ze moze chce Ci się wysłać?