Dzisiaj jest 29 marca 2024, 07:22

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Mam problem - silnik gasnie

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 3
Rejestracja: 20 lutego 2008, 23:26
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 0

Mam problem - silnik gasnie

Post » 20 lutego 2008, 23:43

Witam!

Mam fireblada sc28 z 95r, kupilem go 2 tygodnie temu i zastanawiam sie co jest grane...
Wyglada to tak ze moto odpala gdy jest zimny na ssaniu, silnik pracuje wedlug mnie troszeczke nierownomiernie, nie moze wejsc na obroty. Po pewnym czasie gasnie, musze chwile poczekac, odpalam i znowu to samo - wsiadam na niego, jade po pewnym czasie gasnie znow odpalam, jade, wtedy jest juz na tyle rozgrzany ze moge wylaczyc ssanie. I gdy juz jest rozgrzany chodzi bez zarzutu, nie gasnie. Pomyslalem ze to moze wina swiec, wymienilem i nic nie pomoglo. Zastanawiam sie teraz nad przeczyszczeniem gaznika a jezeli nie tomoze cos z zaplonem. Co o tym myslicie?

Pozdrawiam

 
Posty: 40
Rejestracja: 05 lutego 2008, 22:10
Lokalizacja: świętokrz
Motocykl: cbr 900 sc 28
Rok produkcji: 0

Post » 21 lutego 2008, 00:27

Sprawdź gaźniki, zawory, i najlepiej to zerknij na linke od ssania, bo mi to coś przypomina z mojej , cbr ze jak sie wyciągnie ssanie zbyt daleko, to silnik zaczyna pracować nierównomiernie.A jak sie ja wyłaczy na zbyt zimnym to gaśnie.Odpal go nie wyciągajac ssania do granicy max, i pozwól mu pochodzić az sie deko zagrzeje.i nie gazuj!!

Awatar użytkownika
 
Posty: 344
Rejestracja: 06 czerwca 2007, 20:12
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 3
Motocykl: Bmw S1000 RR
Rok produkcji: 2010

Post » 21 lutego 2008, 00:46

Sprawdź też przewody i fajki bo może być przebicie i nierówno przez to chodzić..

Awatar użytkownika
 
Posty: 50
Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 08:45
Lokalizacja: Aleksandr
Motocykl: sc28/sc44
Rok produkcji: 0

Post » 26 lutego 2008, 00:20

Pewnie cos z gaznikami daj do dobrego mechanika co ci je wyczysci i ustawi

 
Posty: 175
Rejestracja: 21 listopada 2007, 11:58
Lokalizacja: NOL
Motocykl: GSXR 1000 K8
Rok produkcji: 0

Post » 26 lutego 2008, 08:43

Jezeli działa dobrze tylko jak jest rozgrzany to najpierw tak jak chłopaki pisali sprawdż zawory.
You can't fuck with

 
Posty: 3
Rejestracja: 20 lutego 2008, 23:26
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 0

Post » 01 marca 2008, 23:31

Hej
Jest jeszcze jedna rzecz ktora teraz zauwazylem. Z jednej z czterych gardzieli od gaznika rzuca paliwem do air boxu tak ze uszczelka od air boxu tego nie trzyma. Pozostale 3 sa ok. I wszystko zabryzgane paliwem. Z tego co mi sie wydeje to tam nie powinno byc tego paliwa. Wiec chyba synchronizacja gaznikow jeste niezbedna. A z drugiej strony mysle ze inny cykl suwu tloka moze byc tego przyczyna. Wiec moze regulacja zaworow by pomogla...

Z gory dzieki za odp
Pozdrawiam

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 02 marca 2008, 16:45

Ja w pierwszej kolejnosci wziabym sie za gazniki ( regulacja i synchro) potem ew zawory itd.

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 02 marca 2008, 19:37

Witam sprawdz czy masz wszystkie srobki tak gdzie sie podlacza koncowki do ustawiania gaznikow.

Awatar użytkownika
 
Posty: 50
Rejestracja: 12 sierpnia 2007, 08:45
Lokalizacja: Aleksandr
Motocykl: sc28/sc44
Rok produkcji: 0

Post » 04 marca 2008, 22:33

zanim wyregulujesz zawory i zrobisz i moze jeszcze remont silnika to sprawdz swiece zapłonowe i te gazniki...

 
Posty: 13
Rejestracja: 07 kwietnia 2008, 08:59
Lokalizacja: Wileiczka
Motocykl: CBR 1000RR
Rok produkcji: 2006

Post » 10 kwietnia 2008, 10:06

ja miałem podobne objawy . wyrzucało mi paliwo na jednym z 4 gaźników w moim przypadku to był sterownik od pompy. ale u Ciebie może to być równie dobrze synchronizacja gaźników
Pozdrawiam
Sajo

 
Posty: 571
Rejestracja: 29 lutego 2008, 20:06
Lokalizacja: Warszawa/
Pochwały: 5
Motocykl: Junak M10/Maxster/KXF450->SM/TE450+SM
Rok produkcji: 0

Post » 10 kwietnia 2008, 18:19

jeżeli kupiłeś niedawno sprzęt to poszukaj dobrego mechanika i oddaj go na "przegląd przed sezonowy" (ja zawsze tak robie) tzn. synchronizacja i czyszczenie gaźników, sprawdzenie luzów zaworowych i ewentualnie regulacja jeśli jest konieczna. w czasie takiej kontroli pewnie wyjdzie jeszcze kilka rzeczy ale za to moto odwdzięczy ci sie w sezonie. będziesz miał pewność że nie będziesz miał niespodzianek kilkaset km od domu. w warszawie taki przegląd kosztuje 200 - 300 zł, zależy ile jest do zrobienia.
jeśli nie znasz sie na silnikach i nie masz dobrego sprzętu odradzam samodzielne przglądy, wprawdzie nie jest to nic skomplikowanego ale jeśli nie masz własnego vakuometru to nikt ci nie pożyczy porządnego sprzętu.
pozdrawiam.

 
Posty: 17
Rejestracja: 16 kwietnia 2008, 21:12
Lokalizacja: ostrów wi
Motocykl: cbr 900 rr sc33
Rok produkcji: 0

Post » 16 kwietnia 2008, 22:13

na zimym jak podciągasz ssanie to dodaj troche gazu bo bedzie gasła

Następna

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości