Strona 1 z 2

Mam problem - silnik gasnie

Post: 20 lutego 2008, 23:43
autor: Kitson
Witam!

Mam fireblada sc28 z 95r, kupilem go 2 tygodnie temu i zastanawiam sie co jest grane...
Wyglada to tak ze moto odpala gdy jest zimny na ssaniu, silnik pracuje wedlug mnie troszeczke nierownomiernie, nie moze wejsc na obroty. Po pewnym czasie gasnie, musze chwile poczekac, odpalam i znowu to samo - wsiadam na niego, jade po pewnym czasie gasnie znow odpalam, jade, wtedy jest juz na tyle rozgrzany ze moge wylaczyc ssanie. I gdy juz jest rozgrzany chodzi bez zarzutu, nie gasnie. Pomyslalem ze to moze wina swiec, wymienilem i nic nie pomoglo. Zastanawiam sie teraz nad przeczyszczeniem gaznika a jezeli nie tomoze cos z zaplonem. Co o tym myslicie?

Pozdrawiam

Post: 21 lutego 2008, 00:27
autor: chryczu
Sprawdź gaźniki, zawory, i najlepiej to zerknij na linke od ssania, bo mi to coś przypomina z mojej , cbr ze jak sie wyciągnie ssanie zbyt daleko, to silnik zaczyna pracować nierównomiernie.A jak sie ja wyłaczy na zbyt zimnym to gaśnie.Odpal go nie wyciągajac ssania do granicy max, i pozwól mu pochodzić az sie deko zagrzeje.i nie gazuj!!

Post: 21 lutego 2008, 00:46
autor: Tylik
Sprawdź też przewody i fajki bo może być przebicie i nierówno przez to chodzić..

Post: 26 lutego 2008, 00:20
autor: MadPawel
Pewnie cos z gaznikami daj do dobrego mechanika co ci je wyczysci i ustawi

Post: 26 lutego 2008, 08:43
autor: BUZKA
Jezeli działa dobrze tylko jak jest rozgrzany to najpierw tak jak chłopaki pisali sprawdż zawory.

Post: 01 marca 2008, 23:31
autor: Kitson
Hej
Jest jeszcze jedna rzecz ktora teraz zauwazylem. Z jednej z czterych gardzieli od gaznika rzuca paliwem do air boxu tak ze uszczelka od air boxu tego nie trzyma. Pozostale 3 sa ok. I wszystko zabryzgane paliwem. Z tego co mi sie wydeje to tam nie powinno byc tego paliwa. Wiec chyba synchronizacja gaznikow jeste niezbedna. A z drugiej strony mysle ze inny cykl suwu tloka moze byc tego przyczyna. Wiec moze regulacja zaworow by pomogla...

Z gory dzieki za odp
Pozdrawiam

Post: 02 marca 2008, 16:45
autor: Piotrek
Ja w pierwszej kolejnosci wziabym sie za gazniki ( regulacja i synchro) potem ew zawory itd.

Post: 02 marca 2008, 19:37
autor: crazyduck
Witam sprawdz czy masz wszystkie srobki tak gdzie sie podlacza koncowki do ustawiania gaznikow.

Post: 04 marca 2008, 22:33
autor: MadPawel
zanim wyregulujesz zawory i zrobisz i moze jeszcze remont silnika to sprawdz swiece zapłonowe i te gazniki...

Post: 10 kwietnia 2008, 10:06
autor: Sajka77
ja miałem podobne objawy . wyrzucało mi paliwo na jednym z 4 gaźników w moim przypadku to był sterownik od pompy. ale u Ciebie może to być równie dobrze synchronizacja gaźników

Post: 10 kwietnia 2008, 18:19
autor: motobandyta
jeżeli kupiłeś niedawno sprzęt to poszukaj dobrego mechanika i oddaj go na "przegląd przed sezonowy" (ja zawsze tak robie) tzn. synchronizacja i czyszczenie gaźników, sprawdzenie luzów zaworowych i ewentualnie regulacja jeśli jest konieczna. w czasie takiej kontroli pewnie wyjdzie jeszcze kilka rzeczy ale za to moto odwdzięczy ci sie w sezonie. będziesz miał pewność że nie będziesz miał niespodzianek kilkaset km od domu. w warszawie taki przegląd kosztuje 200 - 300 zł, zależy ile jest do zrobienia.
jeśli nie znasz sie na silnikach i nie masz dobrego sprzętu odradzam samodzielne przglądy, wprawdzie nie jest to nic skomplikowanego ale jeśli nie masz własnego vakuometru to nikt ci nie pożyczy porządnego sprzętu.
pozdrawiam.

Post: 16 kwietnia 2008, 22:13
autor: ukizz
na zimym jak podciągasz ssanie to dodaj troche gazu bo bedzie gasła