Dzisiaj jest 04 maja 2024, 02:00

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Nie odpala od strzała, długo kręci

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 96
Rejestracja: 09 lutego 2008, 21:24
Lokalizacja: kielce&am
Pochwały: 3
Motocykl: 1000 rr4
Rok produkcji: 0

Post » 09 września 2010, 17:11

mój fajer też ostatnio jakieś fochy stroi i nie chce zapalać z rozrusznika tzn raz na ruski rok zapali ale zazwyczaj trzeba popchnąć albo kręcić z pół roku. Niby odkąd go mam nie palił zbyt idealnie ale ostatnio skończyło mi sie paliwo i od tamtej pory sie tak dzieje. Ostatnio miałem wrażenie ze po odpaleniu czuć paliwo z wydechu. Znajomy mechanik powiedział ze może to być wina jakiegoś czujnika co niby odpowiada za włączenie ssania. i Teraz pytanie w którym kierunku szukać czy bawić sie z czujnikiem czy poprostu zmienić świece? a może pompa paliwa sie zapowietrzyła i ssanie nie działa? a i jest to sc57

 
Posty: 403
Rejestracja: 03 lipca 2008, 17:19
Lokalizacja: opole
Pochwały: 3
Motocykl: k8 1000
Rok produkcji: 0

Post » 09 września 2010, 19:32

pompa sie nie powinna zapowietrzyc....jesli czujesz nie spqlona zupe to raczej swieczki tym bardziej jak mowisz ze wczesniej nie palil od strzala

Awatar użytkownika
 
Posty: 695
Rejestracja: 23 czerwca 2009, 10:54
Lokalizacja: Połaniec
Motocykl: CBR 1000RR SC59 white :)
Rok produkcji: 2014

Post » 09 września 2010, 22:24

odpalasz na zimnym powinien meic wyzsze obroty jesli ma a nie gasnei na wolnych - ssanie sie wlacza ..

zapowietrzyc sie raczej nei ma opcji..

pewnie swiece ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 26 września 2010, 10:09

ja wymieniłem wszystko ( filtr,swiece,zrobiona uszczelka pod głowicą przy okazji obroty na 1000-1200 , zrobione czyszczenie i synchronizacja ) i na zimnym pali na dotyk ale na ciepłym trzeba go kręcić .dalej nie szukam bo nie wiem co to może byc . jak macie pomysł to piszcie

 
Posty: 94
Rejestracja: 18 kwietnia 2010, 00:24
Lokalizacja: Mrągowo
Motocykl: Honda CBR 900RR
Rok produkcji: 1994

Post » 26 września 2010, 23:59

No właśnie ja mam to samo na zimnym jest ok a na ciepłym to już trochę dłużej trzeba pokręcić, dziwne ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 27 września 2010, 00:07

może to coś z pompą , kiedyś miałem tak w 2.5tds na zimnym palił od strzała a na ciepłym trzeba było kręcić dłużej te silniki tak mają taki mankament . może w moto jest podobnie coś z pompą . najlepiej wymienić i wtedy będzie wiadomo ;)

Poprzednia

Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość