Strona 1 z 1

pompka paliwa

Post: 16 kwietnia 2011, 12:20
autor: pepik
Witam,mam problem z moim sc28,po przejechaniu około 2km motor zaczyna się dławić i gaśnie.Po włączeniu zapłonu słychać jak pompa paliwa dość głośno pyrka i nie chce przestać a motor nie odpala.Następnego dnia po przekręceniu zapłonu pompka po kilku sekundach ucichła i motor odpalił na 3 cylindry wykręciłem świece i jedna była zalana.Zmieniłem świece na nowe silnik odpalił na wszystkie cylindry i niby wszystko ok ale po przejechaniu kilku km stało się to samo motor zgasł pompka tyrka. :wnerwiony: Najgorsze jest to że motor był u mechanika z tego właśnie powodu wczoraj go odebrałem a dziś znowu to samo.Będę tam dzwonił niech to robią zapłaciłem za regulację gaźników czyszczenie kranika zbiornika i świece 450zl więc im nie odpuszcze,tylko pomyślałem sobie że może ktoś z forum miał podobny problem i może pomoże. Myślicie że to pompa ? czy może jakieś przewody są pozatykane ?
Pozdrawiam.

Post: 18 kwietnia 2011, 23:37
autor: Waldi1
Witam,
Mogli źle podłączyć przewody podciśnieniowe do baku w SC33 miałem podobne objawy jak po synchro źle podpiąłem przewód pod kranik i nie pracowała membrana...
Pozdro

Post: 27 kwietnia 2011, 21:04
autor: pepik
Cześc,sorry że tak późno ale nie miałem wcześniej dostępu do internetu,a wracając do tematu w moim fajerze podobno kranik był znowu zapchany i jakieś odpowietrzenie zatkane. Teraz chula aż miło.Pozdrawiam

Post: 27 kwietnia 2011, 23:04
autor: Waldi1
Witam
To szerokości życzę i do zobaczenia może gdzieś na trasie...
Pozdro

Post: 08 lipca 2011, 19:12
autor: walek809
mam ten sam problem jak odpaliłem moto chodziło pięknie ale po kilku chwilach zdusił sie i zgasł teraz pali nie na wszystkie gary , koleś co mi malował bak zrobił małą mgiełkę w środku i zapylił mi farbą środek wyczyściłem bak i kranik odpalił ale za chwile znowu to samo widac małe resztki lakieru jeszcze , będe musiał powtórzyć czyszczenie czym dobrze rozpuścić ten lakier ? jakieś porady ?

Post: 12 lipca 2011, 20:11
autor: pepik
Siemanko, spróbuj tym http://lakierysamochodowe.com.pl/produc ... cts_id=246 kiedyś zmywałem tym lakier z felg i dawało rade,pozdro

Post: 14 lipca 2011, 11:33
autor: walek809
panowie tak oglądam manual i czy przkażnik od pompy paliwa to ten co idą od niego od razu przweody na aku i rozrusznik czy ten drugi przekaźnik który ma tylko jedną wtyczkę na 4 piny ?
nie umiem zapodać mapy bitowej żeby tu wstawić fote ale znalazłem na allegro jeden i drugi

1- ten co idzie od razu na aku i rozruch

http://moto.allegro.pl/przekaznik-rozru ... 07369.html

2 ten z jedną wtyczką

http://moto.allegro.pl/honda-cbr-1000-f ... 11136.html

to tylko poglądowy bo nie mogłem znaleźć od sc28

Post: 15 lipca 2011, 01:49
autor: spsx
Pierwszy od rozrusznika, drugi od kierunków.
Od pompy znajduje się pod siedzeniem (malutka kostka z wtyczka 4 pinową).

Post: 16 lipca 2011, 20:53
autor: walek809
znalazłem jutro może uda sie podmienić i sprawdzić czy to to , mam jeszcze pytanko takie co to jest i gdzie się znajduje - czujnik wypadkowy może to mi sie ustawiło tak jak nie powinno przy wożeniu silnika do malowania , ale dziwne bo jak mu zalałem paliwko na krótko z pompy to śmigał jak talala

[ Dodano: Pon Lip 18, 2011 7:39 pm ]
a więc tak przekaźnik działa sprawdzałem mój w innym moto , pożyczyłem moduł i przekaźnik rozruchu miałem podłączyć to ale na spokojnie przejrzałem instalkę i znalazłem źródło mojego bólu głowy od kilkunastu dni :)
to właśnie te kabelki
Obrazek


są to kabelki od regulatora i jakiegoś czujnika te dwa na dole były pozamieniane .
CENZURA jak mi sie ryj uśmiechnoł jak podłączyłem jak się na leży i moto zagadało od strzała .
:jupi: :jupi: :jupi: :jupi: :jupi: :jupi:
gada ładnie to taki krótki opis dla tych co będa mieli podobne objawy , sprawdz dwadzieścia razy i zaznacz jak coś odpinasz :)