Dzisiaj jest 18 maja 2024, 08:35

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Problem z ładowaniem. pomocy

Tematy dotyczące usterek lub awarii Hondy Fireblade CBR900RR SC28 1992-1995

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 15
Rejestracja: 13 lutego 2011, 22:05
Lokalizacja: Góra Kalw
Motocykl: cbr900rr sc28
Rok produkcji: 1995

Problem z ładowaniem. pomocy

Post » 23 lipca 2011, 21:12

Witam. powiem że już mnie zaczyna to denerwować. ładowanie wynosi 10,5v przy 5tyś obr/min przy włączonych światłach i spada. podchodzę po nocy i bez problemu pali. latam 20min wracam do domu i lipa. nie da się odpalić bo brak prądu. dodam jeszcze że grzeją się kable od regulatora. (aku nowe). proszę pomóżcie bo zwariuje jak nie polatam :wnerwiony:
jedno życie jeden cel! jeździć HONDĄ CBR

Awatar użytkownika
 
Posty: 148
Rejestracja: 26 maja 2011, 08:21
Lokalizacja: RSL / Śląsk
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 900RR Fireblade
Rok produkcji: 1997

Post » 23 lipca 2011, 21:28

mialem podobnie: sprawdz wtyczki przy regulatorze czy czasem kable Ci sie nie wylamaly, wyczysc te styki i sprawdz napiecie jeszcze raz.
sprawdz tez wtyczki i same kable z alternatora. czy sa w calosci, kontakt czy maja dobry i czy nie sa wylamane.
i jeszcze napiecie na kablach z alternatora :)

 
Posty: 15
Rejestracja: 13 lutego 2011, 22:05
Lokalizacja: Góra Kalw
Motocykl: cbr900rr sc28
Rok produkcji: 1995

Post » 23 lipca 2011, 21:40

już to robiłem. miałem nadzieje że pomoże ale nic nie dało. ale przed chwilą odkręciłem regulator i na spodzie jest namazane (nt650vx) może ktoś wcześniej grzebał przy tym i włożony jest od czegoś innego

[ Dodano: Sob Lip 23, 2011 9:47 pm ]
a może po prostu alternator niedoładowywać akumulatora. tylko dlaczego kable od regulatora są gorące?
jedno życie jeden cel! jeździć HONDĄ CBR

Awatar użytkownika
 
Posty: 148
Rejestracja: 26 maja 2011, 08:21
Lokalizacja: RSL / Śląsk
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 900RR Fireblade
Rok produkcji: 1997

Post » 24 lipca 2011, 12:29

wyczyść pod regulatorem powierzchnie, żeby miał dobry styk do ramy.
poza tym sam regulator się grzeje.
sprawdź kable biegnące do regulatora czy wszystkie są sprawne. być może któryś po drodze się przełamał?

jakie masz napięcie na kablach z alternatora?
nie wiem dokładnie jak w sc28 ale u mnie - sc33 - przy 5k obr powinno być około 60V(prąd zmienny, masa do aku).

co do Twojego regulatora z nt650vx ja mam u siebie założony regulator Ducati :D

wielką pomocą dla mnie okazał się ten poradnik:
http://www.motoryslask.pun.pl/viewtopic.php?pid=166

 
Posty: 15
Rejestracja: 13 lutego 2011, 22:05
Lokalizacja: Góra Kalw
Motocykl: cbr900rr sc28
Rok produkcji: 1995

Post » 24 lipca 2011, 18:48

dziś to obejrzałem dokładnie i zauważyłem naderwany przewód plusowy (już opatrzony) a poza tym wytopione dwie (lewa i prawa) końcówki które wychodzą z regulatora (te od kabli które idą od alternatora). a napięcia na kablach jeszcze nie zmierzyłem bo miernik będę miał dopiero jutro.

[ Dodano: Nie Lip 24, 2011 7:30 pm ]
swój będę musiał na chwile odstawić bo robie panewki w 929 a mam już piec rozgrzebany więc za swój wezmę się pod koniec tygodnia. ale czekam na dalsze propozycje co może się dziać w moim fajerze.

[ Dodano: Nie Lip 24, 2011 7:31 pm ]
swój będę musiał na chwile odstawić bo robię panewki w 929 a mam już piec rozgrzebany więc za swój wezmę się pod koniec tygodnia. ale czekam na dalsze propozycje co może się dziać w moim fajerze.
jedno życie jeden cel! jeździć HONDĄ CBR


Wróć do Usterki/awarie (CBR900RR SC28)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość