jasne że tak zrobię tylko złożę wszystko do kupy, dzisiaj rozebrałem na max gaźniki, wtmyłem złożyłem , jutro stetoskop w uszy i do dzieła , a mój napinacz wygląda tak: wygląda na sprawny ale jeszsze będe jutro wszystko osłuchiwał i napiszę wnioski
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/624 ... a74c.html# [ Dodano: Czw Sty 19, 2012 6:28 pm ]Więc jak obiecałem, piszę wnioski z osłuchania silnika: mianowicie, te słyszalne stukotanie gołym uchem to napinacz rozrządu, ma delikatne luzy na boki, ale nie kwalifikuje się jeszcze do wymiany, przez stetoskop również słychać luzy zaworowe na 2 garku (przy pomiarze szczelinomierzem miał największe luzy ale jeszcze dopuszczalne), jeszcze przez stetoskop usłyszałem delikatne stuki w okolicach miski olejowej,
jutro synchro i regulacja mieszanki( i tu zapytanko do cziken929 , ile obrotów pilot screw przeważnie Ci wychodzi wg colortune przy oryginalnym wydechu i kn? ja się wspawuje w kolektory z sądą lambda i wg niej standardowe 2 obroty jest mało i wychodzi pomiędzy 3 a 4) ciekawy jestem jak by to się miało z color tune.