Strona 1 z 1

Mapowanie 929 rr

Post: 15 kwietnia 2014, 21:52
autor: pacek929
Witam wszystkich mam pytanie zna ktos jakas dobra hamownie dla motocykli z okolic krakowa trnowa ?Zakupilem do mojego przecinaka filtr powiertza k&n i pusty wygar
Teraz najlepszym roziazaniem bylo by zestroic compa :)

Post: 17 kwietnia 2014, 09:15
autor: pekal1
a masz power commander ?
Jak nie, to wiele nie zestroisz ...

Post: 17 kwietnia 2014, 23:37
autor: pacek929
jeszcze nie mam na paczatku pasowalo by ja zchamowac i oszacowac ile mozna by z niej wyciagnac a znasz jakihs ludzi co by sie na tym znali ??po drugie jk na kocnu okazze sie ze wyjdzie 10 ps wiecej to nieoplacalnyy interes

Post: 18 kwietnia 2014, 08:22
autor: maciekx
a ile ty byś chciał przyrostu mocy po wymianie tłumika czy nawet całych kolektorów wydechowych i strojeniu?

watpie w 10KM przyrostu, jedynie co może dało by się wyprostowac charakterystyke oddawania mocy itp.

ostatnio w motormanii był filmik i tekst jak to gościu wlozyl do nowego panigale cały sportowy układ termignoni, lżejsze koło zamachowe i coś tam jeszcze wszystko zestroili na hamowni i przyrost mocy był 1,5KM

także zakup power comandera plus strojenie na hamowni do tego filtry wydechy itp to wyjdzie ze 3 tyś zł to lepiej sprzedać 929 i kupić 954 albo 1000rr wyjdzie taniej szybciej i lepiej.

Post: 18 kwietnia 2014, 22:21
autor: pacek929
moze i masz racje ale szkoda pieniedzy pchac pojezdze do konca sezonu i trzeba bedzie zamienic na nowszy model ale musze przyznac ze po zmianie na nowy filtr k&n jest poprawa

Post: 19 kwietnia 2014, 12:15
autor: Maly929
pacek929 pisze:moze i masz racje ale szkoda pieniedzy pchac pojezdze do konca sezonu i trzeba bedzie zamienic na nowszy model ale musze przyznac ze po zmianie na nowy filtr k&n jest poprawa


99% tej poprawy to sobie wmawiasz :)

Przewaznie tak jest ze po zmianie wydechu na przelot w połączeniu z filtrem k&n oraz w niektórych moto ' dekatem ' tzw eliminatorem katalizatora bez strojenia moto pod te przeróbki moc spada.. :) jedna hamownia to udokumentowała na papierze - 1000 k4 przed wspomnianymi wczesniej przeróbkami i po przeróbkach. W tym drugim przypadku gixxer stracił równo 16KM :)

Post: 19 kwietnia 2014, 22:47
autor: bobi 929
maciekx pisze: lepiej sprzedać 929 i kupić 954

a to niby jaka różnica mocy jest miedzy tymi dwoma :zdziw:

Post: 20 kwietnia 2014, 09:42
autor: szyderca
Sprzedać 929 kupić SC33 i wstawić piec z XXa.
Maszyna jak marzenie :diabel2:

Post: 22 kwietnia 2014, 11:09
autor: pekal1
szyderca pisze:Sprzedać 929 kupić SC33 i wstawić piec z XXa.
Maszyna jak marzenie :diabel2:


Ja mam 929 i miałem (jako jeden z nielicznych) sc33 z silnikiem od XXa.
Jeżeli podejmować się takiej operacji, to tylko w połączeniu z turbiną i silnikiem wtryskowym.
Orginalny airbox nie będzie pasował, i nigdy w życiu nie wystroisz dolotu na gaźniku .....
Moment obrotowy jest niesamowity , piec niezniszczalny....

Aaaa i oczywiście chłodnicy nie zmieścisz z przodu z wiatrakiem innym niż wyczynowy.

Jak miał bym to teraz robić znowu, to zaczął bym od odłożenia 20 000 zł i wzięcia miesiąca urlopu na robotę.

Tyle w temacie.

[ Dodano: Wto Kwi 22, 2014 11:12 am ]
pacek929 pisze:jeszcze nie mam na paczatku pasowalo by ja zchamowac i oszacowac ile mozna by z niej wyciagnac a znasz jakihs ludzi co by sie na tym znali ??po drugie jk na kocnu okazze sie ze wyjdzie 10 ps wiecej to nieoplacalnyy interes


Będziesz miał 929 która "dyyma" wszystkie inne 929 ... to jest opłacalny interes ... ;)
Połącz te modyfikacje ze zmianą przełożeń -1 z przodu , +2 z tyłu ... będziesz w szoku jak to lata... zwłaszcza przy wadze 929 :)

Post: 22 kwietnia 2014, 20:31
autor: pacek929
hej a zna ktos jakas hamownie z oklolic krakowa tylko taka w ktorej znaja sie na zeczy

Post: 22 kwietnia 2014, 22:23
autor: maciekx
bobi 929 pisze:
maciekx pisze: lepiej sprzedać 929 i kupić 954

a to niby jaka różnica mocy jest miedzy tymi dwoma :zdziw:



a jeździłeś 954? ja tylko muszę się upewnić czy tą co jeździłem to ma oryginalne zębatki, ale różnica w mocy jest naprawdę znaczna, czuć że jest skubaniec mocniejszy z resztą co tu gadać ja na równej płaskiej drodze z gazu na 2 biegu swojej nie wyrwę na gume za cholere pojdzie 20cm do gory kolo, a 954 idzie bez najmniejszego problemu z drugiego gazu na gume także już samo to ale czuć że taka bardziej narwana jest, tez mialem takie zdanie jak Ty że kasa ktorą trzeba dolozyc do 954 poza ladniejszym wyglądem jest nieoplacalna ale jak sie przejechalem to troche zmienilem zdanie.

Post: 24 kwietnia 2014, 22:03
autor: pacek929
wlasnie jezdzielem na 954 i tak mnie zafascynowala ze to konca tego sezonu 929 potem 1000rr przy dobrych wiatrach