Dzisiaj jest 19 kwietnia 2024, 05:11

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Mapowanie 929 rr

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 7
Rejestracja: 15 kwietnia 2014, 18:30
Lokalizacja: Gromnik
Motocykl:

Mapowanie 929 rr

Post » 15 kwietnia 2014, 21:52

Witam wszystkich mam pytanie zna ktos jakas dobra hamownie dla motocykli z okolic krakowa trnowa ?Zakupilem do mojego przecinaka filtr powiertza k&n i pusty wygar
Teraz najlepszym roziazaniem bylo by zestroic compa :)

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 17 kwietnia 2014, 09:15

a masz power commander ?
Jak nie, to wiele nie zestroisz ...

 
Posty: 7
Rejestracja: 15 kwietnia 2014, 18:30
Lokalizacja: Gromnik
Motocykl:

Post » 17 kwietnia 2014, 23:37

jeszcze nie mam na paczatku pasowalo by ja zchamowac i oszacowac ile mozna by z niej wyciagnac a znasz jakihs ludzi co by sie na tym znali ??po drugie jk na kocnu okazze sie ze wyjdzie 10 ps wiecej to nieoplacalnyy interes

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 18 kwietnia 2014, 08:22

a ile ty byś chciał przyrostu mocy po wymianie tłumika czy nawet całych kolektorów wydechowych i strojeniu?

watpie w 10KM przyrostu, jedynie co może dało by się wyprostowac charakterystyke oddawania mocy itp.

ostatnio w motormanii był filmik i tekst jak to gościu wlozyl do nowego panigale cały sportowy układ termignoni, lżejsze koło zamachowe i coś tam jeszcze wszystko zestroili na hamowni i przyrost mocy był 1,5KM

także zakup power comandera plus strojenie na hamowni do tego filtry wydechy itp to wyjdzie ze 3 tyś zł to lepiej sprzedać 929 i kupić 954 albo 1000rr wyjdzie taniej szybciej i lepiej.

 
Posty: 7
Rejestracja: 15 kwietnia 2014, 18:30
Lokalizacja: Gromnik
Motocykl:

Post » 18 kwietnia 2014, 22:21

moze i masz racje ale szkoda pieniedzy pchac pojezdze do konca sezonu i trzeba bedzie zamienic na nowszy model ale musze przyznac ze po zmianie na nowy filtr k&n jest poprawa

 
Posty: 43
Rejestracja: 14 maja 2012, 13:59
Lokalizacja: gdansk
Motocykl:

Post » 19 kwietnia 2014, 12:15

pacek929 pisze:moze i masz racje ale szkoda pieniedzy pchac pojezdze do konca sezonu i trzeba bedzie zamienic na nowszy model ale musze przyznac ze po zmianie na nowy filtr k&n jest poprawa


99% tej poprawy to sobie wmawiasz :)

Przewaznie tak jest ze po zmianie wydechu na przelot w połączeniu z filtrem k&n oraz w niektórych moto ' dekatem ' tzw eliminatorem katalizatora bez strojenia moto pod te przeróbki moc spada.. :) jedna hamownia to udokumentowała na papierze - 1000 k4 przed wspomnianymi wczesniej przeróbkami i po przeróbkach. W tym drugim przypadku gixxer stracił równo 16KM :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 127
Rejestracja: 27 września 2008, 23:22
Lokalizacja: CIESZYN
Motocykl: cbr 929 XR650R
Rok produkcji: 2001

Post » 19 kwietnia 2014, 22:47

maciekx pisze: lepiej sprzedać 929 i kupić 954

a to niby jaka różnica mocy jest miedzy tymi dwoma :zdziw:

 
Posty: 122
Rejestracja: 14 grudnia 2012, 01:07
Lokalizacja: Poznań
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 20 kwietnia 2014, 09:42

Sprzedać 929 kupić SC33 i wstawić piec z XXa.
Maszyna jak marzenie :diabel2:

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 22 kwietnia 2014, 11:09

szyderca pisze:Sprzedać 929 kupić SC33 i wstawić piec z XXa.
Maszyna jak marzenie :diabel2:


Ja mam 929 i miałem (jako jeden z nielicznych) sc33 z silnikiem od XXa.
Jeżeli podejmować się takiej operacji, to tylko w połączeniu z turbiną i silnikiem wtryskowym.
Orginalny airbox nie będzie pasował, i nigdy w życiu nie wystroisz dolotu na gaźniku .....
Moment obrotowy jest niesamowity , piec niezniszczalny....

Aaaa i oczywiście chłodnicy nie zmieścisz z przodu z wiatrakiem innym niż wyczynowy.

Jak miał bym to teraz robić znowu, to zaczął bym od odłożenia 20 000 zł i wzięcia miesiąca urlopu na robotę.

Tyle w temacie.

[ Dodano: Wto Kwi 22, 2014 11:12 am ]
pacek929 pisze:jeszcze nie mam na paczatku pasowalo by ja zchamowac i oszacowac ile mozna by z niej wyciagnac a znasz jakihs ludzi co by sie na tym znali ??po drugie jk na kocnu okazze sie ze wyjdzie 10 ps wiecej to nieoplacalnyy interes


Będziesz miał 929 która "dyyma" wszystkie inne 929 ... to jest opłacalny interes ... ;)
Połącz te modyfikacje ze zmianą przełożeń -1 z przodu , +2 z tyłu ... będziesz w szoku jak to lata... zwłaszcza przy wadze 929 :)

 
Posty: 7
Rejestracja: 15 kwietnia 2014, 18:30
Lokalizacja: Gromnik
Motocykl:

Post » 22 kwietnia 2014, 20:31

hej a zna ktos jakas hamownie z oklolic krakowa tylko taka w ktorej znaja sie na zeczy

Awatar użytkownika
 
Posty: 1546
Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
Lokalizacja: Mrągowo
Pochwały: 20
Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
Rok produkcji: 2005

Post » 22 kwietnia 2014, 22:23

bobi 929 pisze:
maciekx pisze: lepiej sprzedać 929 i kupić 954

a to niby jaka różnica mocy jest miedzy tymi dwoma :zdziw:



a jeździłeś 954? ja tylko muszę się upewnić czy tą co jeździłem to ma oryginalne zębatki, ale różnica w mocy jest naprawdę znaczna, czuć że jest skubaniec mocniejszy z resztą co tu gadać ja na równej płaskiej drodze z gazu na 2 biegu swojej nie wyrwę na gume za cholere pojdzie 20cm do gory kolo, a 954 idzie bez najmniejszego problemu z drugiego gazu na gume także już samo to ale czuć że taka bardziej narwana jest, tez mialem takie zdanie jak Ty że kasa ktorą trzeba dolozyc do 954 poza ladniejszym wyglądem jest nieoplacalna ale jak sie przejechalem to troche zmienilem zdanie.

 
Posty: 7
Rejestracja: 15 kwietnia 2014, 18:30
Lokalizacja: Gromnik
Motocykl:

Post » 24 kwietnia 2014, 22:03

wlasnie jezdzielem na 954 i tak mnie zafascynowala ze to konca tego sezonu 929 potem 1000rr przy dobrych wiatrach


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości