Strona 1 z 1

Gear shift support

Post: 13 sierpnia 2016, 01:51
autor: Yayor
Czy ktoś z Was ma to u siebie? A może ktoś testował? Jak to się sprawuje? Ewentualnie gdzie w Pl można to dostać?

Obrazek

Obrazek

Re: Gear shift support

Post: 03 października 2016, 22:58
autor: Czarny
Do czego to ma służyć? :zdziw:

Re: Gear shift support

Post: 03 października 2016, 23:50
autor: Yayor
Na walku zmiany biegow jest delikatny luz. Ma go kasowac, a przy tym zwiekszac precyzje zmiany biegow. Dodaykowo ma zmniejszac zuzucie uszczelniacza tego walka. Na dobra sprawe chyba poprawia samopoczucie szczesliwego nabywcy? Ale nie wiem, dlatego zalozylem temat...

Re: Gear shift support

Post: 04 października 2016, 06:53
autor: lukaszooo
Zbędny balast, jedyny plus to +3 punkty do respektu na dzielni ☺

Re: Gear shift support

Post: 04 października 2016, 07:59
autor: Yayor
Balast, ktory moze kosztowac okolo 80$ :-P

Re: Gear shift support

Post: 04 października 2016, 22:23
autor: Czarny
co by zwiekszać precyzje zmiany biegów to najlepiej quickshifter zamontować :) a takie ustrojstwo to tylko balast :D

Re: Gear shift support

Post: 04 października 2016, 22:27
autor: lukaszooo
Nigdy nie miałem quickshiftera ale z tego co wiem to on nie ma nic wspólnego z precyzją a bardziej chodzi o elektroniczne odcięcie zaplonu tak aby bez ujmowania gazu wbijać biegi.

Re: Gear shift support

Post: 04 października 2016, 22:30
autor: Czarny
...co za tym idzie szybsze i gładsze przebicie biegu w zapier... :D

Re: Gear shift support

Post: 05 października 2016, 10:12
autor: toper-utl
Osobiscie nie uzywałem tego typu supportu, ale w stanach sa one popularne, nawet moj dobry znajomy ma taki w 929 i sobie chwali, mowił ze rożnica nie jest kolosalna, ale zauwazalna. Nie miałem okazji latac na jego maszynie, bo mieszka na Florydzie, ale jak go odwiedze sprawdze to w działaniu. Faktem jest, ze wałek zmiany biegów ma zawsze lekki luz, co negatywnie wpływa na precyzje działania mechanizmu zmiany biegów, a dodatkowo luz ten tyra simering - ktory jak wiecie dosc szybo klęka w 929, 954, zreszta w sc33 tez raz na 10 lat padnie. Wg mnie dla normalnej osoby to raczej zbedny bajer, do stuntu moze predzej aby odciazyc mechanizm przy nap...laniu biegajka, kwestia oszczednisci na uszczelniaczu tez odpada, bo jego koszt to 7 pln w ASO, a wymiana trwa 4 minuty i 25 sekund :027:

Re: Gear shift support

Post: 05 października 2016, 10:47
autor: Yayor
Ja zainteresowslem sie tematem wlasnie po wymianie tego felernego simeringu. Dopiero wtedy zauwazylem ze na walku jest luz i zastanowilo mnie czy tak powinno byc czy byc moze jakis feler. Szukajac odpowiedzi natknalem sie na ten support i okazuje sie ze do wielu motocykli takie sie produkuje. Ale stosunek ceny do funkcjonalnosci skutecznie odstrasza. Zastanawia mnie czemu fabrycznie nie ma w korpusie jakiegos lozyska ktore niwelowalo by ten problem...
Nie dziwie sie ze w Stanach takie CENZURA maja zbyt, bo dla nich to pare groszy...

Re: Gear shift support

Post: 18 grudnia 2016, 22:38
autor: matimorini
Factory Pro Tuning Pro Shift Kit SHFT-PRO-HON-21 /cena 440zl z dostawa i podataki z californi

jak bym mial kase tylko brac ale mialem lepszy pomysl zreszta juz testowany w yamaszce i faktycznie pomaga mialem w niej 2 ciezko wpadajaca z tym zestawem przez 5 lat moze 2razy ale nawet ich nie pamietam ale przed 3-4 w miesiacu min wiec teraz kupilem to do 929 choc nie mam tego problemu wiec zaradczo i jest spora poprawa pracy wybieraka to jest nr katalogowy Factory Pro Tuning Pro Shift Kit SHFT-PRO-HON-21 i z tym prawie kazdy w stanach smiga to bym polecal a jak zdobede fundusze kupie to twoje badziewie tez bo juz wydalem tyle na tuning ze zaraz dojde do ceny zakupu /pozdro

używaj proszę jakichś znaków interpunkcyjnych bo ciężko się to czyta strasznie

Re: Gear shift support

Post: 18 grudnia 2016, 22:51
autor: matimorini
sprawdzilem ten GILLES GEAR SHIFT SHAFT SUPPORT HOLDER
i ma bardzo dobre opinie w aprilli /hondzie i suzuki ludzie chwala musze kupic na wiosne jak ogarne reszte klamotow