konktetne mody z ecu
Moderatorzy: maciekx, Tytus
-
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 07 czerwca 2016, 22:24
- Motocykl: 929
- Rok produkcji: 2001
» 20 grudnia 2016, 18:55
i to to jest dobra rada te mam przejsciowo troche droga i tor bedzie ale planowo bedzie tylko tor
dlatego nie sliki jeszcze
Ten post został usunięty
przez
matimorini 20 grudnia 2016, 19:28.
-
-
- Posty: 492
- Rejestracja: 12 listopada 2011, 21:22
- Lokalizacja: Utr
- Pochwały: 9
- Motocykl: CBR 929
- Rok produkcji: 2001
-
» 20 grudnia 2016, 22:09
panimaju
trochę było by lepiej rozkodować gdybyś używał znaków .,/itd.
-
-
- Posty: 32
- Rejestracja: 07 czerwca 2016, 22:24
- Motocykl: 929
- Rok produkcji: 2001
» 21 grudnia 2016, 18:54
dzieki za dobra rade bede szukac slikow
-
maciekxModerator
-
- Posty: 1546
- Rejestracja: 18 maja 2011, 20:50
- Lokalizacja: Mrągowo
- Pochwały: 20
- Motocykl: 929 -> GSX-R 1000 k5
- Rok produkcji: 2005
» 21 grudnia 2016, 22:02
naprawdę warto uwierz mi ja do tej pory nie miałem koców grzewczych więc unikałem slicków i typowo torowych gum i jeździłem właśnie na gumach drogowych typu rosso corsa bądź trakdayowych metz k3 i ok czasy niezłe przyczepność też ale gdy założyłem opony już typowo torowe przód d212 pro2 a tył supercorsa sc1 a później gdy supercorsa zniknęła po 3 sesjach założyłem wspomnianego wyżej slicka pirelli superbike pro który był używany już 2 czy 3dni na torze ale nadal w super stanie, to na takich oponach jest to zupełnie inny wymiar jazdy i przyczepności przez dwa dni upalania na torze nie miałem ani jednego uślizgu a nie raz człowiek popełniał błędy wiadomo a opony robiły taką robotę i tyle wybaczały że głowa mała czas poprawiłem kolejne 2s i jak mówię zero uślizgów gdzie wcześniej na bardziej cywilnych oponach nie było sesji żeby serce do gardła nie właziło bo nonstop jakieś uślizgi.
Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość