Strona 1 z 2

Amortyzator skretu Toby

Post: 13 lutego 2008, 23:26
autor: lukaszcbr
Jest to amortyzator montowany nie do wierzyczki tylko z boku do lagi i silnika. Co sadzicie o takim rozwiazaniu. czy jest tez tak samo skuteczne jak amortyzator zamontowany na wierzyczce?? Amorek ma 26 stopniowa regulacje.

[ Dodano: Sro Lut 13, 2008 11:27 pm ]
Poszukalem poczytalem i temat jest nieaktualny poniewaz gosc sprzedaje amorek do ducati a w opisie jest ze do 929. Kompletny kretyn. Pozdrawiam.

Post: 21 lutego 2008, 00:25
autor: Tytus
Moim zdaniem jedyna roznica w takim amoru to problem z regulacja (trzeba sie zatrzymac) a przy glowce ramy mozesz regulowac w czasie jazdy - poprostu wygoda ;)

Post: 17 marca 2008, 18:12
autor: teo929
A do 929 wartu dac amor skretu? czy Tenmodel jeszcze jest w miare i obejdzie sie bez niego

Post: 17 marca 2008, 18:27
autor: bogdancbr
Wież mi że warto ! jeżdziłem troche bez amorka ale teraz nie wyobrażam sobie jazdy bez tego ! pozdrawiam.

Post: 17 marca 2008, 19:44
autor: teo929
A jakie ceyny i jakie polecasz amory skretu?

Post: 17 marca 2008, 21:18
autor: Lodzia
Ja mam w 954 amora LSL mocowany do główki ramy i do lagi. Można go bez problemu regulować w czasie jazdy a kosztował rok temu 1100 zł o ile dobrze pamiętam. Różnica w jeździe z amorem i bez jest ogromna.Pozdro :D

Post: 17 marca 2008, 23:00
autor: crazyduck
Witam moj amorek jest mocowany laga stelaż i nie mam problemu by rgolowac go podczas jazdy :mrgreen:

Post: 04 czerwca 2008, 23:59
autor: Karli
Czy zestawy montazowe do 954 i 929 sa takie same. Na allegro jest sporo do 954 a ja potrzebuję do 929.
Ktory jest według Was lepszy do lagi czy do półki?

Post: 05 czerwca 2008, 07:09
autor: cziken
Mocowane do półki amory są bardziej precyzyjne w wykonaniu i działaniu. Są także o wiele droższe i robione pod model z kitem montażowym. Dla biedniejszych lub skąpych można zamontować prostszy mocowany do lagi z mniej precyzyjną pracą iregulacją. Tak czy owak konieczny jest jakikolwiek :wink: Ja mam tytanowego MATRISA za 600 euro i jestem zadowolony :lol: Jeździłem również na mocowanym do lagi w bandicie i to zupełnie inna bajka była :roll:

Post: 05 czerwca 2008, 07:52
autor: daniello22
Chlopaki moze ktos podpowie jak regulowac amorek ( uzalezniac regulcje od drogi, jazdy dokrecac go czy popuszczac)... Kupilem Bladego juz z amorkiem (OHLINS), szukalem na necie instrukcji i nic... Tak jak byl ustawiony na poczatku, tak jezdze... A skoro juz jest to warto by go wykorzystywac w 100%-ach!

Post: 05 czerwca 2008, 09:40
autor: heniek
ja mam tego : http://www.hardracing.com/Shocks%20&%20 ... Scotts.htm

moim zdaniem jest zajebisty ma takie regulacje króre inne amory nie posiadaja, ale jesli chodzi o ustawienie stopnia twardosci to troche z tym powalczylem , nawet chcac skrecic w prawo pojechalem prosto.
znalazlem kompromis ustawiajac najtwardziej, ale zeby moznabylo jeszcze skrecac

Post: 05 czerwca 2008, 12:51
autor: Karli
Ponawiam pytanie o zestaw mocujący 929 i 954