Dzisiaj jest 18 kwietnia 2024, 19:06

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

alarm w 929

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 491
Rejestracja: 20 lutego 2010, 20:54
Lokalizacja: NKE
Motocykl: cebra929rr i crf250r
Rok produkcji: 2001

alarm w 929

Post » 05 marca 2010, 16:00

Wiadomo że zima to czas na drobne udoskonalenia czy modyfikacje swoich maszyn. Czaiłem się już dosyć dawno na alarm do 929 no i wybrałem http://moto.allegro.pl/item943627412_pr ... obacz.html
a problem polega na tym że rozładowuje mi doszczętnie akumulator. Wydaje mi się że wszystko podłączyłem zgodnie z instrukcją ale coś jest nie tak. Akumulator to nówka sztuka ma 2 miesiące a nie wytrzymuje nawet 48h czuwania alarmu. Może ktoś coś poradzi.

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 05 marca 2010, 16:23

Bez urazy ale nawet alarm Datatool w kumpla motocyklu sprawiał problemy i mnie doprowadzał do białej gorączki więc po takim sprzęcie z allegro nie oczekiwałbym rewelacji... Wg mnie najlepszy alarm to dobra kłódka w garażu albo keta na koło

Awatar użytkownika
 
Posty: 541
Rejestracja: 22 czerwca 2009, 22:38
Lokalizacja: Wieluń/Wr
Motocykl: CBR 900 RR
Rok produkcji: 1999

Post » 05 marca 2010, 17:26

a to dziwne troszke, miałem w poprzednim moto taki najtańszy alarm z Allegro ze wszelkimi pierdołami typu odpalanie z pilota itd i spisywał się znakomicie, nie było żadnych problemów tym bardziej z padającym akumulatorem... A może jest inna przyczyna padania akumulatora?

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 05 marca 2010, 20:08

Wyrzuć to w piz..... a na skołatane nerwy walnij siódemkę z gwinta ku pamięci wyrzuconych pieniędzy. Wiem co piszę :|
wciąż zajmuję się serwisem

Awatar użytkownika
 
Posty: 541
Rejestracja: 22 czerwca 2009, 22:38
Lokalizacja: Wieluń/Wr
Motocykl: CBR 900 RR
Rok produkcji: 1999

Post » 05 marca 2010, 20:40

cziken929 pisze:Wyrzuć to w piz..... a na skołatane nerwy walnij siódemkę z gwinta ku pamięci wyrzuconych pieniędzy. Wiem co piszę :|


Tak czy siak popieram, miałem raz i na nic mi się to przydało, a że akurat miałem szczęście, że się nie CENZURA, to nie znaczy, że każdy takie szczęście ma, generalnie mało przydatne, a często stwarzające problemy urządzenia

 
Posty: 491
Rejestracja: 20 lutego 2010, 20:54
Lokalizacja: NKE
Motocykl: cebra929rr i crf250r
Rok produkcji: 2001

Post » 05 marca 2010, 21:23

cziken929 pisze:Wyrzuć to w piz..... a na skołatane nerwy walnij siódemkę z gwinta ku pamięci wyrzuconych pieniędzy. Wiem co piszę :|


szczerze mówiąc przeszło mi to przez myśl.......i tak chyba zrobię!

 
Posty: 812
Rejestracja: 07 grudnia 2007, 22:29
Lokalizacja: Opole Lub
Pochwały: 1
Motocykl: r1, drz 400
Rok produkcji: 0

Post » 05 marca 2010, 23:00

u tytusa na wyprawie komus padl alarm i sa zdjecia rozdartej calej instalacji zeby odlaczyc alaram. Sam mam datool ... i nie sprawia problemow, to jest dobre gdy jestes w poblizu moto gdzie mozesz uslyszec dzwiek, w innym przypadku wsadza na busa i po CENZURA. nikt nie zareaguje.
sisi to jest gość

 
Posty: 316
Rejestracja: 15 września 2009, 06:24
Lokalizacja: Chrzanów
Pochwały: 2
Motocykl: 954rr
Rok produkcji: 2002

Post » 06 marca 2010, 07:02

Trzeba sobie zadać jeszcze jedno pytanie :
Czy jak idziesz drogą, między parkingami, kolo sklepów, to jak słyszysz alarm to co robisz ??
Bo ja idę dalej, bez względu na wszystko ... nie zwracam na to uwagi, bo duzo alarmów sie jeb..e i wyje syrena... to już nie chodzi o aku ale samo wycie ...
Lepiej kupić łańcuchy, blokade na tarcze oraz lokalizator gps :)

 
Posty: 155
Rejestracja: 16 maja 2009, 22:14
Lokalizacja: PL
Motocykl: cbr 954
Rok produkcji: 0

Post » 06 marca 2010, 10:24


Awatar użytkownika
 
Posty: 680
Rejestracja: 31 maja 2009, 10:27
Lokalizacja: Mrozy
Pochwały: 2
Motocykl: 1000rr Repsol
Rok produkcji: 0

Post » 06 marca 2010, 10:32

ja mam u siebie Xene z alarmem ale ze sie i on krzaczyl i sam czesto zalaczal to wywalilem baterie i zakladam sama blokade.Motor to nie samochod jak ktos bedzie chcial to podjedzie 2 pakierow zlapie za kierownik w ciagu 3 s wsadza wyjace moto do busa i pozamiatane.Zainwestuj lepiej w blokade przynajmnhiej kazdy bedzie widzial ze cos ci na kole wisi

Awatar użytkownika
 
Posty: 20
Rejestracja: 21 marca 2010, 01:28
Lokalizacja: Chorzów
Motocykl: Honda CBR 929RR FireBlade
Rok produkcji: 2001

Post » 21 marca 2010, 20:03

morwa76 pisze:siema
http://www.stig.pl/produkty.php?id_produktu=411&id=311
daje rade !!!
pozdro


morwa76 - Przecież to jest ta sama firma, z której zakupil alarm borek...

Miałem dokładnie ten sam alarm z firmy STIG w swoim poprzednim moto (Bandit). Pamiętam, że podłaczałem tylko dwa przewody - czarny - masa; czerwony - +12V. Nie podpinalem kierunków, odpalania z pilota itd. Alarm działał jak należy dobre dwa sezony i ani razu nie rozladowal mi aku.

Oczywiscie oprócz tego polecam Ci dobrego disclock`a na tarczę...

Daj znac czy coś wskurałeś.
..:: Lepiej 30 minut później, niż 30 lat za wcześnie ::..

 
Posty: 491
Rejestracja: 20 lutego 2010, 20:54
Lokalizacja: NKE
Motocykl: cebra929rr i crf250r
Rok produkcji: 2001

Post » 21 marca 2010, 20:08

Oczywiscie oprócz tego polecam Ci dobrego disclock`a na tarczę...

Daj znac czy coś wskurałeś.


Alarm dalej w motocyklu ale odłączony-jest bo jest.
a na tarczę blokada już zakupiona...i jest ok

[ Dodano: Nie Mar 21, 2010 7:12 pm ]
A tak na marginesie nie polecam alarmów firmy STIG.
To nie jest mój wymysł tylko wykwalifikowanego elektryka który mnie CENZURA że takie coś kupiłem...

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość