Ostatnimi dniami zamontowałem do swego sprzęta klate i crash-pady na wahacz. Klatka wykonana jest z rury 3/4 cala o ściance 2,2mm. Do tego również crashe wykonane z ertalonu. 4 na klatke (2 jeszcze nie zamontowane) i 2 na wahacz.
Całość nawet fajnie się prezentuje
: 28 marca 2010, 12:45
autor: crazyduck
fajna klatka ladnie wykonana
: 28 marca 2010, 14:23
autor: Andrew
Jak do stuntu to bardzo fajna, ale w zakrętach to chyba się nie poskładasz za bardzo z tą klatką. Dość szeroka jest na dole.
: 28 marca 2010, 16:42
autor: Kamcio
Jesli faktycznie używasz do stuntu, to fajne akcesoria, ale od jazdy jak dla mnie nie potrzebne i szpecące motocykl.
: 28 marca 2010, 18:12
autor: Insaine
złożyć to się złożysz ale za montuj sobie pianki tak jak ja mam w swoim bo sobie kolana po odbijasz
: 28 marca 2010, 19:03
autor: jasion929
Przy składaniu nie przeszkadza a kolan nie zdarzyło mi się jeszcze obić (pewnie ze względu na mój wzrost)
klatke zakładam tylko gdy zamierzam trochę poszaleć
: 28 marca 2010, 19:53
autor: Insaine
przy postoju na światłach mi lekko się nogi opierają i przez drgania miałem obite gnaty
: 30 marca 2010, 20:48
autor: Max_929
panowie prędzej czujnik przechyłu zgasi motor niz klata zaczepi przy wykładaniu wiem bo ją robiłem ,pierwsze zetkniecie z asfaltem ma te gięcie po środku ,a dostawać troche musi bo jest dekielek i musi troche od niego odstawać ,jesli ktoś by w niej sie wyłożył tak że aż czepnie asfaltu , to oddam taką klate za free
: 31 marca 2010, 20:08
autor: LOLO
Czyli mamy rozumieć, że wcześniej podnóżki zostaną przytarte niż klatka, bo jeśli nie to lipa
: 31 marca 2010, 20:37
autor: jasion929
Jeszcze nie udało mi się sprawdzić co pierwsze przyciera, klatka czy podnóżki. Jak to nastąpi to dam znać