Strona 1 z 2

Zamiana wahacza z 954 do 929 opis krótki

Post: 11 września 2010, 11:12
autor: Insaine
Ostatnio u siebie robiłem zamiankę wahacza z 954 do swojej 929, niby wszytko pasuje okey ale o pisze żeby ktoś jak ja nie miał ze czegoś brakuje itp.

Potrzebne będzie :

Z części 954 (opisuje też to rysunek poniżej ) :

- wahacz 954
- mocowanie hamulca (trzymadlo na ośce)
- conecting bar i płytki zawieszenia (czyli płytki w kształcie trójkątów i łącznik do ramy)
- ślizg łańcucha (w 929 ma inne otwory montażowe)

Dwie ostanie pozycje wyglądają praktycznie identycznie jak w 929 ale nie zwierzajcie się pozorom jak nie będziecie mogli spiąć amortyzatora z wahaczem i założyć zacisku hamulcowego są różnice bez tych gratów nie podejdzie

Co do mocowania samego wahacza do łapy przy silniku niema problemów Plug and play

Z narzędzi potrzebne będzie :
-stojak pod przód
-najlepiej wyciągarka do silników zęby tył podwiesić
-rozpinacza do łańcucha
-klucz ampulowy (imbusowy)duży do rozkręcenia mocowania amora
-kompleta kluczy

Rysunek co potrzeba poglądowo
Obrazek


Po zabiegu :
Obrazek


Obrazek

Post: 11 września 2010, 14:48
autor: miazga
To jeszcze napisz czym wahacz od 929 rozni sie od 954 i dlaczego go zmieniles :027:

Post: 11 września 2010, 17:39
autor: sasza_19
wizualnei ladniejszy i z tego co pamietam nieco lzejszy ;)

Post: 12 września 2010, 11:56
autor: Insaine
i podobnież krótszy

[Usunięte]

Post: 19 września 2010, 12:48
autor: speed1_2004
PostTen post został usunięty przez maciekx 08 stycznia 2015, 11:45.

Post: 19 września 2010, 13:23
autor: adipaw
speed1_2004, a czemu w temacie o wahaczu ten link!!?? jest temat o przeróbce lampy i już wrzucon był link do takiego zestawu :) jednak nie zamontowanego! a ja uważam że powinno się na 2 motory kupić 3 zestawy i po 3 soczewki na lampę dać to by była pełnia szczęścia :)

Post: 15 października 2010, 08:46
autor: melvin
napisz czy wymieniałeś jakieś łożyska/tuleje czy na co tam jest ten wahacz złożony i jaki wyszedł całkowity koszt modernizacji..

Post: 16 października 2010, 01:32
autor: Insaine
jak wyżej napisałem ze wahacz wchodzi normalnie miejsca stare 929 (lożyska tulejki są takie same )jedynie potrzeba dokupić trzymanie zacisku na osce od 954 oraz trójniki łączące wahacz amortyzator i łącznik do łapy silnika (wszystko na rysunkach powyżej !!!)



Koszta :
-wahacz 50-350pln
-łacznik 50 -150pln
-osadzenie zaciski na ośce 50pln


+robota jak nie masz gdzie i jak samemu mu zrobić mnie to kosztowało 250pln

Post: 08 listopada 2010, 19:36
autor: Yannkes
wahacz jest krotszy, moto lepiej w zakrety sie sklada i idzie lepiej na kolo;p

Post: 09 listopada 2010, 13:57
autor: jacko
A nie sądzisz że przy sprzedaży Twojego moto ktoś sobie pomysli że moto leżało i dlatego ma zmieniony wahacz ??

Post: 09 listopada 2010, 17:19
autor: Insaine
najprawdopodobniej nie bo mu wyjmę stary wahacz z piwnicy bo niema chętnych na niego nawet za 50 pln :diabel:

Re: Zamiana wahacza z 954 do 929 opis krótki

Post: 24 listopada 2014, 08:45
autor: bodzenty
witam chce trche odswiezyc temat mam pytanie co do przekladki czy oslona duza i mala lancucha jest taka sama 954 jak w 929