Dzisiaj jest 23 kwietnia 2024, 08:02

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

jaki filtr powietrza?

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR929RR SC44 2000-2001

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 198
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:14
Lokalizacja: Miasto An
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929,gsxr 750 k5,iż planeta 56
Rok produkcji: 0

jaki filtr powietrza?

Post » 10 listopada 2010, 20:32

jak w temacie jaqki filtr powietrz lepiej kupic BMC Race,k&n czy moze cos innego

Awatar użytkownika
 
Posty: 442
Rejestracja: 22 stycznia 2008, 22:14
Lokalizacja: Królestwo słoja
Pochwały: 5
Motocykl: cbr 929 sc 44 CENZURA wi co z tego bedzie
Rok produkcji: 2000

Post » 10 listopada 2010, 21:05

tu przy sportach akurat jest tylko kwestia ceny :D

 
Posty: 198
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:14
Lokalizacja: Miasto An
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929,gsxr 750 k5,iż planeta 56
Rok produkcji: 0

Post » 10 listopada 2010, 21:22

o cene sie az tak nie rozchodzi,pod drugie pytalem jaki a nie o cene:P:P
Honda-The Power of Dreams-Dream The Impossible

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 10 listopada 2010, 21:55

wpisz w google np.filtr K&N opinie,poszukaj poczytaj opinie i sam podejmij decyzje

Awatar użytkownika
 
Posty: 549
Rejestracja: 19 marca 2009, 22:10
Lokalizacja: Lublin /
Pochwały: 6
Motocykl: była sc50, jest sc57b
Rok produkcji: 2007

Post » 10 listopada 2010, 22:19

Jeśli nie ścigasz się zawodowo to którykolwiek z nich będzie w zupełności zaspokajał twoje potrzeby.
Z tym że podobno bcm lepiej jest spasowany słyszałem takie opinie chociac ja mam k&n i leży jak trzeba.

Awatar użytkownika
 
Posty: 882
Rejestracja: 04 marca 2010, 00:37
Lokalizacja: Małopolsk
Pochwały: 8
Motocykl: Honda FireBlade 929RR
Rok produkcji: 2001

Post » 11 listopada 2010, 00:20

ja tez mam K&N i jest ok. Polecam
...Hamuj Fantazje, Rozwijaj Wyobraźnie...

Awatar użytkownika
 
Posty: 628
Rejestracja: 18 stycznia 2009, 18:55
Lokalizacja: Gliwice
Pochwały: 3
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 11 listopada 2010, 11:37

Ja mam BMC i też jest OK a dodatkowo ma bajerancki czerwony kolor :diabel: więc z 3pkt do lansu

 
Posty: 198
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:14
Lokalizacja: Miasto An
Pochwały: 1
Motocykl: cbr 929,gsxr 750 k5,iż planeta 56
Rok produkcji: 0

Post » 11 listopada 2010, 17:08

no czyli bmc :P a scigac sie nie scigam chyba ze z kolega:P

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 11 listopada 2010, 18:42

ja mam K&N i jest gitara :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 115
Rejestracja: 14 kwietnia 2010, 01:28
Lokalizacja: WLKP
Pochwały: 1
Motocykl: CBR 929
Rok produkcji: 2001

Post » 29 listopada 2010, 17:20

Panowie potrzebuje Numer filtra bo mam problem z dostaniem. Musze znać model (numer filtra) Jesli ktos moze pomóc bede wdzięczny chodzi mi o filtr powetrza do cbr 929 z 2001r
Pozdro i lewa w góre:)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1896
Rejestracja: 19 lutego 2007, 14:56
Lokalizacja: Katowice
Pochwały: 10
Motocykl: CBR1000RR SC59 REPSOL C-ABS
Rok produkcji: 2009
Samochód: TYPE-R

Post » 29 listopada 2010, 17:30


Awatar użytkownika
 
Posty: 560
Rejestracja: 19 czerwca 2008, 19:49
Lokalizacja: KALETY /
Pochwały: 15
Motocykl: Komar
Rok produkcji: 0

Post » 29 listopada 2010, 20:44

Gówno prawda że któryś lepiej pasuje a któryś gorzej...Nie wiem kto takie pierdoły wypisuje..Mam w ofercie 3 najlepsze marki K&N/BMC/Pipercross.
Szczerze panowie który qpicie nie ma większego znaczenia,wszystkie są przeznaczone do wyczynowej jazdy.
K&N i BMC różnią się tym od Pipercross że są wykonane z bawełny co daje minimalnie gorszą przepustowość powietrza niż Pipercross który jest wykonany z trójwymiarowych warstw rozbijanej próżniowo gąbki (oczywiście nie wątpię że są na forum ludzie co to wyczują :mrgreen: ).Ale K/N ma gwarancję 1.600.000 km lub miliona mil a pierwsze czyszczenie producent zaleca po 50k a pipercross niestety ma 3x mniejszą gwarancję limitu km.Kupując nowy nie ma to większego znaczenia,ale znaczenie ma cena bo K&N można kupić za 1/2 lub 3/4 ceny przykładowo BMC do niektórych modeli a po co przepłacać ?? Co do wykonania są wszystkie tak samo jakościowo wykonane.Pipercross może inaczej wyglądać z względu na gąbkę..Osobiście miałem wybór do 954 z 3 firm wybrałem K&N czemu ?? Cena ok 200zł Pozdro..

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR929RR SC44)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google Adsense [Bot] i 2 gości