Strona 1 z 1

929 power comander

Post: 06 marca 2011, 11:24
autor: adamstg
Witam mam pytanko mam zamontowane power comandera ale niestety silnik mi padl i go wlasnie wymienilem czy trzeba zestroic power comandera z nowym silnikiem ???? i jak to zrobic ???

Post: 06 marca 2011, 16:53
autor: MILO
adamstg pisze:i jak to zrobic ???

Tu chyba sprawa jest oczywista... Hamownia.

Post: 06 marca 2011, 17:05
autor: adamstg
witaj a orjentujesz sie moze czy mapy sa wgrywane do kazdego silnika indywidualnie >>/? bo teraz ten silnik ktory wstawilem ma jakas inna charakterystykie tzn jakos dziwnie chodzi... ale moc i wszystko jest na miejscu ...

Post: 06 marca 2011, 17:19
autor: MILO
Ogólnie to wiem ze mapy zależą od wielu czynników np. filtr powietrza, świece, czy dłubanina przy wydechu, tak wiec każdy może mieć nieco inne oprogramowanie.
Twój przypadek na pewno jest specyficzny bo wymieniałeś sam silnik... pytanie a co z osprzętem wsadziłeś nowe czy swoje (np. wtryski itp ) ?
Ja bym skonfigurowanie zostawił dla specjalisty... zrobisz to raz i będziesz się cieszył a tak to będziesz zgadywał czy teraz jest dobrze czy moze w 2dni wcześnie było lepiej.

Post: 06 marca 2011, 17:48
autor: adamstg
no wlsnie tylko silnik reszta jest od strarego silnika a mam k&n filtr powietrza sportowy wydech ... wtryski i cala elektryka od starego silnika jutro zadzwonie na jakas hamownie zobaczymy czy mi to ustawia ..

Post: 06 marca 2011, 20:09
autor: cerber666
daj znac co ci na hamowni wyszło najlepiej bez commandera i potem po zestrojeniu

Post: 01 czerwca 2013, 22:30
autor: kamiltk
Odgrzeję wam kotleta:

odwiedzasz stronę power commandera, ściągasz mapę do twojego modelu, masz tam specyfikację filtr powietrza ori czy np. K&N, potem czy tylko slip-on czy cały układ wydechowy i według różnych marek kominów oczywiście.

Więc jest to plug&play.

jak ci potem ustawienia nie leżą, to ręcznie masz tam 3 guziczki i też coś dostroisz. Warto poczytać na stronie Powera.

Wgrywałem to z kompa stacjonarnego, bo w poprzedniej miałem PCII z wyjściem a'la jak do monitora :)

[ Dodano: Sob Cze 01, 2013 10:34 pm ]
dodam tylko że ciekawie komputer pokazuje potem dawki paliwa na wykresie w zestawieniu ze stockowymi porcjami - można się nieźle zdziwić. Dla przykładu w przedziale do 6k rpm podawał praktycznie 200% seryjnych dawek a przy wyższych np. 50% seryjnych.

Różnica w jeździe zasadnicza; zrywniej znacznie. Spalanie zostało na tym samym poziomie co ori.

Post: 24 listopada 2013, 12:28
autor: FAKIR
witam. nie chce zakladac kolejnego tematu. kupilem kilka dni temu pc3r do mojej 929 . mam koncowke wydechu ART made in england i filtr MIW czyli stock . chcialbym zwiekszyc gorny zakres obrotow . jaka mape ze strony pc wgrac ?

[ Dodano: Wto Gru 03, 2013 6:21 pm ]
pomocy Panowie.

Re: 929 power comander

Post: 22 grudnia 2016, 22:32
autor: matimorini
jak masz pc5 to pc autotune z sonda szerokopasmowa i sam stroisz /kazda zmiana na dolocie i wylocie zmienia afr i trzeba stroic by nadal wycisnac maxa

Re: 929 power comander

Post: 22 grudnia 2016, 23:21
autor: Patryk_
Obrazek
chyba rekord :D