Strona 1 z 2

moje 929 po małym lifcie

Post: 16 kwietnia 2011, 19:42
autor: melvin
Siema, w końcu po prawie 4 miesiącach mogę założyć ten temat, jak wszyscy wiedzą latam sobie na niedozajebundzie 929 którą kupiłem w lutym 2009r, była sprowadzona z Anglii przez handlarza z Jarocina,wtedy jej stan był b.dobry mimo iż jestem jej 11 właścicielem :)


wyglądała wtedy tak:

Obrazek




W pierwszym sezonie przejechała ze mną 11 000km i niestety zaliczyła 2 małe szlify, trochę ucierpiała stylistycznie...
dostała zadupek z innego malowania i miała pomalowaną prawą stronę czaszy, subframe był lekko krzywy(ze względu na niestandardowe wydechy) wiec kupiłem inny czarny do tego zimą 2009/2010 moto przeszło cały serwis zawory itd... dostało amor skrętu, nowy wydech i jakoś wyjechało o własnych siłach wczesną wiosną 2010 i przejeździło sezon bez większych przygód prócz jednej...
Polataliśmy kiedyś z Sepem i Wilkiem późnym latem po wawie i wracając do Piotrkowa zmarła skrzynia biegów... a dokładniej 2gi bieg... z rozwaloną skrzynią polatałem do końca sezonu i zamknąłem go z przebiegiem 4700km
Moto po powrocie z ostatniego wyjazdu w deszczu po remontowanej drodze(dlatego wyglądało tak tragicznie) zostało wstawione do garażu i ze względu na inne priorytety zapomniane.

Obrazek





Zapomniany, aż do 4 stycznia 2011r...
wtedy się zaczęło:
motocykle przeszedł wymianę świec, skrzyni biegów, sprzęgła, oleju, płynów, uszczelniaczy, alternatora itd...
rama została pomalowana proszkowo,
po założeniu baku na ramę z silnikiem motocykl bez problemu odpalił i nic nie wskazywało na to że coś jest nie tak...
na jeździe próbnej działał czasem na 4 czasem na 3 lub 2 cylindry zależnie od tego jak mu się chciało do tego szarpał i wciągał po 4l paliwa na 32km...
przyczyną okazały się cewkofajki, które nie trzymały się świec i od wibracji powodowały wypadanie zapłonów...
po wymianie problem zniknął i moto pracuje jak należy...
Gdy miałem już pewność że silnik i skrzynia działają oddałem owiewki do malowania i wczoraj poskładałem wszystko do kupy...
cała inwestycja zamknęła się w ok2500zł









http://img703.imageshack.us/slideshow/w ... n1971p.jpg










oto efekt końcowy w100% zgodny z założeniami z 4 stycznia:




http://img815.imageshack.us/slideshow/w ... 030617.jpg





nie wiem jak wam ale mnie się zaje... podoba, biała perła robi robotę :)

Post: 16 kwietnia 2011, 19:52
autor: pitersorok34
No popisałes się ,szacuneczek :one:

jak zaliczę szlifa to bede wiedział gdzie się zgłosić

Post: 16 kwietnia 2011, 20:18
autor: Kamil929
kawał roboty :) i "piniędzów"

Post: 16 kwietnia 2011, 20:29
autor: Rocky Balboa
Szacuneczek, kawał dobrej i mozolnej roboty ;)

Post: 16 kwietnia 2011, 21:09
autor: Wariat79
Kurde wyszła bomba :ooo: po mojemu 100x lepiej jak w ori malowaniu :brawo: odjełeś jej spokojnie z 5 lat :D

Post: 16 kwietnia 2011, 21:45
autor: tomek954rr
Suuuper ;) Pięknie wygląda w tych barwach :) Szacun :brawo:

Post: 16 kwietnia 2011, 23:06
autor: adipaw
od zawsze mi się podobała biała na czarnej ramie!! :)
może się za parę sezonów skuszę :)

Post: 16 kwietnia 2011, 23:28
autor: Chappy
melvin, jesteś pewnie,że te dwa to są te same motocykle :)

nie no pięknie wyszło było strasznie jak widziałem na foto ten brudny motor to mi aż sie serce krajało ale teraz po zakończonej pracy całe promienieje :):)

:brawo: :brawo: :brawo:

Post: 17 kwietnia 2011, 07:33
autor: miki
:brawo:

Post: 17 kwietnia 2011, 11:13
autor: RobKlim
super wygląda w tym malowaniu :clap:

Post: 17 kwietnia 2011, 12:05
autor: dudis
kolorek robi swoje :mrgreen: sliczniutka :one: :one:

Post: 17 kwietnia 2011, 17:28
autor: RobKlim
a możesz podac ile kosztuje takie malowanie w białej prele tzn,ile farba kosztuje?