Strona 1 z 2

Większa zębatka na tył. Kilka pytań.

Post: 29 kwietnia 2011, 21:27
autor: Kubcyś
Siema.

Niebawem mam w planie dać na tył do mojej Hani zębatkę 45 lub 46z i mam kilka wątpliwości.

1. Czy po takiej zmianie starczy łańcucha który jest przewidziany pod oryginalne przełożenia?

2. Jaki łańcuch jest w 929? 520, 525, 530, 420, 428?

3. Macie może kogoś sprawdzonego od zębatek?

Pewnie dla wielu z Was te pytania to banał. Dla mnie jednak nie jest to jasne, zawsze kupowałem napędy dokładnie takie jak przewiduje producent motocykla. Teraz chce trochę poeksperymentować i nie chcę wywalić kasy w błoto.

Pozdro!

Post: 29 kwietnia 2011, 21:50
autor: crazyduck
poszukaj napewo znajdziesz odp na swoje pytania 530 a nie zakladasz nowy temat

Post: 29 kwietnia 2011, 22:10
autor: cerber666
ja wrzuciłem na tył 45 do 954,nie trzeba było nic robic z łancuchem,z przodu mam seryjnie 16.Chociaz lezy mi w garazu nowa 15 to jutro załoze na próbe co sie bedzie działo,tylko nie wiem czy da sie normalnie ruszyc z 1 zeby na kole nie jechac :mrgreen:

[ Dodano: Pią Kwi 29, 2011 10:12 pm ]
zreszta równie dobrze mozesz dac na przód 15 i bedzie to jednoznaczne z tym jak na tył dałbys 45.pawlo929 od nas z forum do 929 włąsnie zarzucił 15 na przodzik i nie narzeka ;)

Post: 30 kwietnia 2011, 00:09
autor: szczurek83
ja też uważam ze zakłdajac 15 jest duza róznica ale poszukaj na forum bo temat juz nie raz był poruszany

Post: 30 kwietnia 2011, 11:59
autor: blazej33
P-1/T+1=+4

Post: 30 kwietnia 2011, 13:33
autor: cerber666
no i mam 15 na 45 i wrażenia jak najbardziej na plus,poza tym,ze teraz licznik strasznie przekłamuje.

Post: 30 kwietnia 2011, 13:53
autor: blazej33
załóż speedohealer i wprowadź poprawkę a będzie pokazywał lepiej niż w oryginale :one:

Post: 30 kwietnia 2011, 23:55
autor: Max_929
jak poczekasz to ja ci wypale zębatkę o dowolnej liczbie zębów ;]bo już prawie mam wszystko ugadane .

Post: 01 maja 2011, 22:25
autor: Kubcyś
Dzięki chłopaki za informacje!

Jak zmienię zębatkę i pośmigam to zdam relacje.

Pozdro!

Post: 28 czerwca 2011, 20:43
autor: grosi25
mam pytanko czy 929?trzeba przerabiać smok olejowy do jazdy dłuzszej na gumie?

Post: 28 czerwca 2011, 22:44
autor: Max_929
nie

[ Dodano: Wto Cze 28, 2011 10:45 pm ]
a nawet sie nieda przegroda wiecej oleju i ogień ;]

Post: 29 czerwca 2011, 00:52
autor: Kubcyś
Oleju ponad stan i heja! Chyba, że ktoś wali kilometry na gumie w pełnym pionie to wtedy by się przydało pomyśleć nad usprawnieniem smarowania.

Max_929, i jak? Wiesz już coś z tymi zębatkami?