Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 22:42

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Chłodnica

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 27
Rejestracja: 05 września 2012, 22:15
Lokalizacja: Drogomyśl
Motocykl:

Chłodnica

Post » 21 grudnia 2012, 18:02

Witam,
rozciekła mi się chłodnica i nie warto już jej naprawiać, bo nie jest w zbyt dobrym stanie. Teraz pytanie, z czego szło by bez większych przeróbek podpasować chłodnicę? Może stara ZX6R? Też miała giętą, kwestia tylko gabarytów. Ktoś już może przerabiał ten problem?

 
Posty: 9
Rejestracja: 27 lipca 2011, 18:34
Lokalizacja: warm-maz
Motocykl: sc57
Rok produkcji: 0

Post » 21 grudnia 2012, 22:33

mam zdrową chłodnię do sc33 z 99 jezeli do tego szukasz...

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 22 grudnia 2012, 11:13

Pawlos,, jak cadavre sie nie odedzwwie, podeslij mi foto na toper-utl@wp.pl i podaj sensowna cene. Dla ziomka szukam, ale musi byc w bdb stanie, pourywane uchwyty nie wchodza w gre...

 
Posty: 27
Rejestracja: 05 września 2012, 22:15
Lokalizacja: Drogomyśl
Motocykl:

Post » 07 stycznia 2013, 14:02

Panowie takie pytanko, bo kupiłem chłodnicę z GSXR 1000 K1, jest prawie taka sama, troszkę większa tylko, ale teraz takie dwa pytania, czujnik temperatury i korek mogę przełożyć ze starej? Kolejna sprawa, wentylator. Ten w nowej chłodnicy nie jest podłączany do czujnika temperatury, a w starej był, i teraz pytanie czy da się to jakoś ominąć czy przekładać wentylator z SC33?

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 07 stycznia 2013, 17:00

Wlacznik wentylatora -
bo to on znajduje sie chlodnicy powinienes przelozyc, inaczej nie bedzie Ci załączał wentylatora - chyba ze w chlodnicy od gixa tez on jest i ma podobna temp zalaczania wentylatora - wtedy to mozna zostawic.
Korek -
nie wiem czy akurat miedzy tymi motocyklami jest roznica, ale korek ma za zadanie utrzymywac odpowiednie cisnienie w ukladzie - wiec jest istotnym elementem. Zerknij ile bar jest wybite / napisane na kazdym z nich, jesli oba maja taka sama wartosc to mozna to olac i zostawic ten od gixa.
Jeden przewod od wentylatora powinienies podlaczyc bezposrednio pod + , a drugi poprzez czujnik aby masował jak bedzie za ciepło i zalaczal went, ewentualnie reczny wlacznik przy kierownicy ktory sam bedziesz uruchamial jak silnik bedzie za cieply.
Tak czy inaczej wedlug mnie trzeba bylo kupic oryginalna chlodnice od fajera, cena za uzywki nie jest kosmiczna..... no chyba ze moto tylko do upalania masz i kazdy grosz lepiej wlac do zbiornika. Bedziesz mial rzezbe ze srednicami wezy itp,,, pare zloty moze zaoszczedzone, ale bedziesz sie wkur.... tym bardziej ze nie za bardzo masz chyba w tym doswiadczenie......

 
Posty: 27
Rejestracja: 05 września 2012, 22:15
Lokalizacja: Drogomyśl
Motocykl:

Post » 07 stycznia 2013, 17:18

Dzięki za odp. ;) Jeśli chodzi o czujnik temp. to nie podchodzi pod tą chłodnicę od gixa niestety, gwint nie pasuje. Co do kupna chłodnicy z Gixa a nie Fajera, nie mogłem znaleźć nigdzie egzemplarza w dobrym stanie, a wszystkie i tak kosztowały ponad 300 zł, a trafiła się jedna z Gixa w stanie bdb, prawie wszystkie blaszki prościutkie, nic nie powginane, a wygląda bardzo podobnie, to zaryzykowałem, ale jestem tego świadomy, że może być troche kombinacji przy montażu jej. Zrobię tak, że zajadę do dobrego sklepu z częściami i spróbujemy dopasować jakiś inny czujnik temp, ten korek też sprawdzimy, bo nie dostałem korka od Gixa, i wszystko przeanalizujemy co będzie trzeba zrobić.


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości