Wlacznik wentylatora -
bo to on znajduje sie chlodnicy powinienes przelozyc, inaczej nie bedzie Ci załączał wentylatora - chyba ze w chlodnicy od gixa tez on jest i ma podobna temp zalaczania wentylatora - wtedy to mozna zostawic.
Korek -
nie wiem czy akurat miedzy tymi motocyklami jest roznica, ale korek ma za zadanie utrzymywac odpowiednie cisnienie w ukladzie - wiec jest istotnym elementem. Zerknij ile bar jest wybite / napisane na kazdym z nich, jesli oba maja taka sama wartosc to mozna to olac i zostawic ten od gixa.
Jeden przewod od wentylatora powinienies podlaczyc bezposrednio pod + , a drugi poprzez czujnik aby masował jak bedzie za ciepło i zalaczal went, ewentualnie reczny wlacznik przy kierownicy ktory sam bedziesz uruchamial jak silnik bedzie za cieply.
Tak czy inaczej wedlug mnie trzeba bylo kupic oryginalna chlodnice od fajera, cena za uzywki nie jest kosmiczna..... no chyba ze moto tylko do upalania masz i kazdy grosz lepiej wlac do zbiornika. Bedziesz mial rzezbe ze srednicami wezy itp,,, pare zloty moze zaoszczedzone, ale bedziesz sie wkur.... tym bardziej ze nie za bardzo masz chyba w tym doswiadczenie......