Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 22:35

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

ksenon

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 70
Rejestracja: 21 września 2012, 14:04
Lokalizacja: SKL
Pochwały: 3
Motocykl: sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 23 grudnia 2013, 10:39

Ja w poprzedniej puszce miałem xenony 5k i było super, w obecnej po zakupie załozylem Philips (wtedy sie to nazywalo) BlueVision i tez jest bardzo dobrze - moze nie tak jak na xenonie, ale niewiele im brakuje, tak wiec moge polecic. W moto na nowy sezon tez cos Philipsa wrzuce.

Awatar użytkownika
 
Posty: 173
Rejestracja: 05 listopada 2010, 09:49
Lokalizacja: Sosnowiec
Pochwały: 2
Motocykl: 900RR sc33
Rok produkcji: 1997

Post » 23 grudnia 2013, 13:10

wiertło, wiem ze to barwa, ale do 6000K jest dla mnie bardzo ciulata. mam 10000K i na przegladzie nawet nie pytaja i od 3 lat nie mam zadnego problemu nawet z psami.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 23 grudnia 2013, 20:37

to sie zgodzę ale co firma to też inaczej jest
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 173
Rejestracja: 05 listopada 2010, 09:49
Lokalizacja: Sosnowiec
Pochwały: 2
Motocykl: 900RR sc33
Rok produkcji: 1997

Post » 23 grudnia 2013, 23:17

napewno, szczerze nie mialem mozliwosci przetestowania paru firm bo pierwszy xenon ktory zalozylem przez 2 lata nie przepalil sie ani nic, przed ost sezonem barwe 6000K z mijania wpakowalem w dlugie a w mijania zapodalem 10000K, nie wiem nawet jakiej firmy ale rewelka:D

Awatar użytkownika
 
Posty: 13
Rejestracja: 22 grudnia 2013, 22:25
Lokalizacja: Płozy k/Szczytna
Pochwały: 2
Motocykl: K40 & CX500
Rok produkcji: 2005

Post » 23 grudnia 2013, 23:56

Szkoda to jak teściowa do studni wpadnie....wody szkoda. A tak poważnie to wkładanie żarników xenonowych w lampy odbłyśnikowe to masakra. Wiem jak wygląda linia światłocienia z takiej lampy. Pozostaje współczuć tym z przeciwka. Bawiłem się lampami samochodowymi i wiem że jedyna słuszna droga to xenon w soczewce z przesłoną. Miałem nadzieję że ktoś już to przerabiał i coś podpowie.
Co do barwy to dla mnie jedynie 4300K. Nie wiem jak wygląda 10000K ciężko mi to sobie wyobrazić.

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 24 grudnia 2013, 11:32

też mam nie pierwszy ksenon w moto jak i w samochodzie dobre ustawienie świateł i nikomu po ślipiach nie będziesz dawał .
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 13
Rejestracja: 22 grudnia 2013, 22:25
Lokalizacja: Płozy k/Szczytna
Pochwały: 2
Motocykl: K40 & CX500
Rok produkcji: 2005

Post » 24 grudnia 2013, 12:42

No ją mam zupełnie inne doświadczenia z lampami odbłyśnikowymi uzbrojonymi w HID-y. A tak przy okazji jakiej firmy masz te xenony u siebie?

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 24 grudnia 2013, 15:26

HID i nie mam problemu z nimi. Na drodze nikt mi nie mryga :D
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 173
Rejestracja: 05 listopada 2010, 09:49
Lokalizacja: Sosnowiec
Pochwały: 2
Motocykl: 900RR sc33
Rok produkcji: 1997

Post » 24 grudnia 2013, 17:00

mi tez nikt nie mignal nie zworicl uwagi, z kumplami tez jezdze i nikt nigdy nic nie mowil ze oslepiam go czy cos;p a druga sprawa mam wyrabane na to czy kogos oslepiam czy nie, u innych tez mi wiele rzeczy przeszkadza i czy ktos sie tym zainteresuje, watpie :D

Awatar użytkownika
 
Posty: 660
Rejestracja: 02 marca 2009, 21:45
Lokalizacja: Olesno
Pochwały: 4
Motocykl: HONDA CBR 1000RR
Rok produkcji: 2004

Post » 25 grudnia 2013, 00:54

scitec2 pisze:mi by szkdoa bylo lampy na przerobki pod soczewke:) a z xenona polecam barwe od 6000 do 10000K
4300 to jak zwykla żarówka szalu nie robi:)


4300 szału nie robi, bo świeci naturalnym białym światłem ?? Hmm to lepiej niech jako 10000 K daje na niebiesko jak dyskoteka i pierwsza kontrola dowód poleci i do 500zł kwit za stan techniczny pojazdu !!!

To chyba nie najlepsze wyjście :dance:

[ Dodano: Sro Gru 25, 2013 12:10 am ]
scitec2 pisze:a druga sprawa mam wyrabane na to czy kogos oslepiam czy nie, u innych tez mi wiele rzeczy przeszkadza i czy ktos sie tym zainteresuje, watpie :D


Akurat tutaj podejście egoistyczne sorki, ale jak widzę w puszkach typu "Golf II" chińszczyznę i walącą po oczach jak spawarę :wnerwiony: to akurat z chęcią bym mu je sam wymienił na drodze :diabel2: w kulturalny sposób :dance: bo to tylko w Polsce taka żenada, że dopuszczamy do obrotu wszystko co tanie i chińskie :027:

A ja akurat śmigam dużo motocyklami i żarówki typu H4 i H7 spokojnie wystarczają do nocnej wyprawy...no chyba, że ktoś ma problemy z patrzałkami czytaj gałkami ocznymi :okulary2:

To wtedy tylko okulista a nie 10000K podajki do lampy :okulary2:

Awatar użytkownika
 
Posty: 173
Rejestracja: 05 listopada 2010, 09:49
Lokalizacja: Sosnowiec
Pochwały: 2
Motocykl: 900RR sc33
Rok produkcji: 1997

Post » 25 grudnia 2013, 02:15

slamann- Fakt z patrzalkami mam problem ale nosze okulary dla Twojej wiadomosci. a Xenon w moto mam nie z tego powodu, bardziej z efektu wizualnego jaki daje xenon w porownaniu ze zwykła żarówka. a co do kontroli byla i nie bylo nic na temat xenonu:) a jesli nawet to gdy usuniesz usterke na drodze nie maja prawa wlepic mandatu z tego co wiem dla tego jest w pogotowiu żaróweczka i tylko przepiać 2 kable:) może Ty o tym nie wiesz i Cie tak kiedyś zrobili Panowie Policjanci i wlepili:)
a xenon mialem w hmm 4 moto i zawsze wysokie barwy i nigdy nie mialem zadnych problemow z nikim

[ Dodano: Sro Gru 25, 2013 1:20 am ]
Żeby nie było nie chce urazić Ciebie ani nikogo innego, nie szukam zaczepki napisałem jak jest, są Święta a ja nie jestem człowiekiem konfliktowym :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 660
Rejestracja: 02 marca 2009, 21:45
Lokalizacja: Olesno
Pochwały: 4
Motocykl: HONDA CBR 1000RR
Rok produkcji: 2004

Post » 25 grudnia 2013, 23:07

scitec2 pisze: a co do kontroli byla i nie bylo nic na temat xenonu:) a jesli nawet to gdy usuniesz usterke na drodze nie maja prawa wlepic mandatu z tego co wiem


No słuchaj :okulary2: i tu poniekąd zgadzam sie z Tobą, ale w jednej kwestii :

Uwaga gdy usterka jest usunięta na miejscu i sam usuniesz palniki z lamp i zmienisz na żarówki owszem dowód pozostaje u Ciebie :dance:

Niestety co do mandatu to lipa, bo popełniłeś wykroczenie i jeśli policjant będzie miała taki kaprys da Tobie mandat jak pisałem wyżej do 500zł za stan techniczny pojazdu art. 97KW

lub zastosuje formę pouczenia ;) też tak może się zdarzyć oczywiście, ale na to za bardzo nie ma co liczyć więc jak pisałem wyżej to moje osobiste podejście co do tych palników i ja akurat nie do końca to popieram zresztą już dawno producenci zastosowali by to w nowych motocyklach jak by były tak duże potrzeby ludu śmigającego hihi:

I tu nie chodzi o zwady, bo w końcu można sobie parę rzeczy wytłumaczyć jak sie one mają i nic do Ciebie nie mam ;)

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości