Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 15:25

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Modyfikacja orginalnego wydechu cbr 900 sc33 ?????????

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 9
Rejestracja: 19 marca 2009, 17:50
Lokalizacja: Lubartów
Motocykl: Honda cbr 900 sc33
Rok produkcji: 1999

Modyfikacja orginalnego wydechu cbr 900 sc33 ?????????

Post » 19 marca 2009, 17:54

Witam chciał bym się dowiedzieć czy da rade zmodyfikować oryginalny wydech od cbr 900 sc33 ze by lepiej chodził i ze by nie mulił silnik chodzi mi dokładnie czy da rade wyrzucić środek z tłumika

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 19 marca 2009, 19:02

Daj sobie z tym spokój.
Szkoda oryginalnego wydechu, jak zostawisz samą pustą "puszkę" to efekt będzie tragiczny. Akcesoryjny wydech nie jest kosmicznie drogi, do SC33 za 300pln może uda ci się tarfić, swój sprzedasz za pare groszy i na pewno będziesz bardziej zadowolony.
Popytaj na forum może ma ktoś niedrogo do sprzedania.

Awatar użytkownika
 
Posty: 963
Rejestracja: 18 marca 2008, 21:58
Lokalizacja: Varsovia
Pochwały: 32
Motocykl: 954,929 pora na 1000RR
Rok produkcji: 2001

Re: Modyfikacja orginalnego wydechu cbr 900 sc33 ?????????

Post » 19 marca 2009, 20:45

Dzidekxx pisze:Witam chciał bym się dowiedzieć czy da rade zmodyfikować oryginalny wydech od cbr 900 sc33 ze by lepiej chodził i ze by nie mulił silnik chodzi mi dokładnie czy da rade wyrzucić środek z tłumika


hej, zrob tak jak ja..
rozwiercanie i wyjmowanie nic nei da..zepsujesz dwiek..

mam goscia z Wawy i Z łodzi co robi Przelotowe na zamówienie...
ZAPRASZAM na> www.zespoloxide.pl Podaj dalej

 
Posty: 9
Rejestracja: 19 marca 2009, 17:50
Lokalizacja: Lubartów
Motocykl: Honda cbr 900 sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 19 marca 2009, 23:02

a zastanawiam się nad kupienie Tłumika sportowego basowy przelotowy może się policja przywalić ze za głośno chodzi ?? może ktoś ma taki to doradzi czy motocykl ładnie na nim chodzi

Awatar użytkownika
 
Posty: 103
Rejestracja: 12 października 2008, 20:20
Lokalizacja: NOWE MIAS
Motocykl: fireblade 900 rr sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 19 marca 2009, 23:54

nie zabieraj sie za to bo popsujesz tylko tłumik czyba ze masz pojece jak sie do tego zabrać. jak koledzy radzą sprzedaj org. i kup jakis sport
rzymas

 
Posty: 530
Rejestracja: 05 października 2007, 10:45
Lokalizacja: LZA
Pochwały: 3
Motocykl: Piechota
Rok produkcji: 0

Post » 20 marca 2009, 00:30

Dzidekxx pisze:a zastanawiam się nad kupienie Tłumika sportowego basowy przelotowy może się policja przywalić ze za głośno chodzi ?? może ktoś ma taki to doradzi czy motocykl ładnie na nim chodzi


Jesli rura nie bedzie homologowana to teroretycznie moga sie czepic.
No i pamietaj, ze jak wymieniasz wydech to filtr powietrza tez trzeba no i do gaznikow zajrzec, nie wspomnajac juz o DynoJetach.

 
Posty: 789
Rejestracja: 20 lipca 2008, 16:42
Lokalizacja: krasnysta
Pochwały: 22
Motocykl: w narzędziach to z 5x929
Rok produkcji: 2000

Post » 20 marca 2009, 11:43

W 33 po wrzuceniu końcówki wystarczy drobna modyfikacja gaźników i jest piekło :twisted: Mam teraz 33 w warsztacie po zrobieniu pełnego serwisu i przystosowaniu gaźników pod końcówkę...i nie mogę się nacieszyć jej kulturą pracy której darmo szukać w 929 czy 954 :mrgreen:
wciąż zajmuję się serwisem

 
Posty: 9
Rejestracja: 19 marca 2009, 17:50
Lokalizacja: Lubartów
Motocykl: Honda cbr 900 sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 20 marca 2009, 13:07

a jeżeli założę DynoJetay i filtr powietrza sportowy to motocykl więcej pali czy nie widać różnicy i koników tez będzie więcej może był ktoś na hamowni po takiej modyfikacji ??

Awatar użytkownika
 
Posty: 272
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 10:45
Lokalizacja: pomorze
Pochwały: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Rok produkcji: 0

Post » 20 marca 2009, 13:49

AHej cziken a jaki to mod? Czy tylko dobra regulacja? Regulujesz analizatorem czy korzystasz z czego innego?

Awatar użytkownika
 
Posty: 232
Rejestracja: 17 lipca 2008, 16:35
Lokalizacja: Józefosła
Pochwały: 4
Motocykl: Tuono
Rok produkcji: 0

Post » 20 marca 2009, 15:03

Dzidekxx,
wydaje mi się, że zwiększenie dawki powietrza (przez sportowy filtr) oraz dawki paliwa przez dynojety, odpowiednie wyregulowanie tak, aby koników przybyło (bo chyba w tym o to chodzi) na chłopski rozum musi zwiększyć zużycie paliwa, skąś te koniki muszą się wziąć, jak nie z większego spalania to z czego ;)

 
Posty: 9
Rejestracja: 19 marca 2009, 17:50
Lokalizacja: Lubartów
Motocykl: Honda cbr 900 sc33
Rok produkcji: 1999

Post » 20 marca 2009, 23:42

no spoko czaje bazę :) ale czy po prostu dużo więcej pali czy o 1,2,3 litry czy więcej i morze wie ktoś dokładnie o ile więcej ma koników :?: :?: w pełnym zestawem filtr,dynojety i kompletnym wydechem ?? w sc33

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 21 marca 2009, 00:47

wszystko zalerzy od modyfikacji silnika i poziomu dyno jet :mrgreen:

Następna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości