Dzisiaj jest 07 czerwca 2025, 00:04

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Chowana tablica rejestracyjna

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

Awatar użytkownika
 
Posty: 210
Rejestracja: 23 maja 2008, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 11 lutego 2010, 22:14

właśnie Boru ,daj troche fotek tego , i powiedz czy moze podłączaleś to pod jakiś prostownik, czy to ma jakąś siłę i pęd powietrza czy nie będzie chciał tego wyprostować, a no i jak szybko to działa, bo tez się zastanawiam na kliknięciem tego.

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 11 lutego 2010, 23:47

wydaje sie ze moze to byc dobry produkt, ma spory zasieg/skok,
jak sie pomysli to mose i dobrze da sie umiejscowic go,
tylko ta wolna reakcja zastanawia :/

 
Posty: 26
Rejestracja: 09 października 2009, 23:37
Lokalizacja: Wojkowice
Motocykl: 900rr sc33
Rok produkcji: 1996

Post » 12 lutego 2010, 00:56

urzadzenia sprzedaje na allegro osoba z forum ;) jutro zalacze jakies zdjecia bo dzisiaj juz pozno. calosc na zdjeciach z allegro wyglada na dosyc duze ale tak naprawde swoimi rozmiarami nie przekracza rozmiarow tablicy rejestracyjnej i np w sc33 nie bedzie wiekszych problemow z montazem. niestety ale o szybkosci dzialania nic nie moge powiedziec bo nie mialem dzisiaj gdzie tego podlaczyc ale jutro sprobuje to przetestowac i podziele sie wrazeniami :)

 
Posty: 73
Rejestracja: 25 stycznia 2010, 21:33
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: honda cbr 900 rr sc33
Rok produkcji: 1998

Post » 12 lutego 2010, 18:23

ja dzis walczylem ze swoim pomysłem jednak silownik centralnego to chyba nie to daj info jak to w sc33 bedzie z grubsza wygladalo
CHWDP zawsze i wszędzie !

 
Posty: 5
Rejestracja: 31 lipca 2009, 17:21
Lokalizacja: wrocław
Motocykl: thundercat
Rok produkcji: 0

Post » 12 lutego 2010, 22:34

myk-blacha chowa tablicę w około pół sekundy, może nawet szybciej :)
w największym wymiarze ma 18,5 cm, ale tylko dlatego, by pasowała do każdego rozstawu otworów już nawierconych w tablicy, urządzenie można dowolnie przyciąć szlifierką ;)
waga urządzenia to 0,6 kg
do rozpoczęcia sezonu, mam nadzieję pojawi się myk-blacha 2 - zmieniająca tablicę :mrgreen: oraz myk-blacha samochodowa :D

nie ma ściemy , jam inżynier :D (który rozważa kupno jakiejś cebry ;p )
pozdrawiam i zdrówka życzę :)

co tu gadać , luknijcie na filmik ;)
http://www.youtube.com/watch?v=FXzZZC6F2vw

 
Posty: 1007
Rejestracja: 29 sierpnia 2009, 22:04
Lokalizacja: podlasie,
Pochwały: 2
Motocykl: sc33 98r. CZARNA
Rok produkcji: 0

Post » 12 lutego 2010, 23:12

to faktycznie iznynier z ciebie kolego, bedziemy sledzic twoje dalsze osiagniecia,
przydalaby sie wlasnie tez taka myk blacha 2 o ktorej piszesz :brawo:

Awatar użytkownika
 
Posty: 210
Rejestracja: 23 maja 2008, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 14 lutego 2010, 13:39

inz koznik, to może dla forumowiczów jakś zniżka :) i oczywiście po za allegro, wtedy pominięte koszty allegro :)
Ja bym był chętny

 
Posty: 5
Rejestracja: 31 lipca 2009, 17:21
Lokalizacja: wrocław
Motocykl: thundercat
Rok produkcji: 0

Post » 15 lutego 2010, 20:21

No dobra ;d
Specjalnie dla was 110 zł poza allegro ;p
Jeśli wam się specjalnie nie śpieszy to chyba warto poczekać z miesiąc, wtedy mam nadzieję wyjdzie trochę bardziej zabudowana wersja, tzn. siłownik będzie osłonięty blachą po bokach. Dużo to nie zmienia, ale może będzie ciut dyskretniejsze.

Awatar użytkownika
 
Posty: 210
Rejestracja: 23 maja 2008, 18:27
Lokalizacja: Warszawa
Motocykl: CBR 954
Rok produkcji: 2002

Post » 15 lutego 2010, 20:28

koznik , a jak odporność tego siłownika na warunki atmosferyczne (głównie wodę spod koła) w tej chwili ??

 
Posty: 8
Rejestracja: 24 października 2009, 16:12
Lokalizacja: Bielsko
Motocykl: honda 900RR FAJER
Rok produkcji: 1998

Post » 24 lutego 2010, 21:52

to jak warto to zalorzyc czy lipa raczej??? zanim sie schowie to zdozom zpisac blaske heheh
rafał

Awatar użytkownika
 
Posty: 272
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 10:45
Lokalizacja: pomorze
Pochwały: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Rok produkcji: 0

Post » 25 lutego 2010, 08:17

kosiasz pisze:to jak warto to zalorzyc czy lipa raczej??? zanim sie schowie to zdozom zpisac blaske heheh


Długo już mieszkasz w Polsce? :diabel2:

Awatar użytkownika
 
Posty: 686
Rejestracja: 10 stycznia 2008, 18:23
Lokalizacja: Rzeszów
Pochwały: 6
Motocykl: 1000 RR HRC
Rok produkcji: 2007

Post » 25 lutego 2010, 08:46

chyba nie za dlugo hihi:

Jesli chodzi o silownik to trzeba go chyba naprawde dobrze ukryc i uszczelnic zeby dzialal bo mi po paru dniach siadl od wilgoci a po co miec takie cos ktoro niewiadomo czy zadziala.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości