Dzisiaj jest 19 maja 2024, 09:13

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Wydech przelotowy pod tylnik wahaczem :)

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Wydech przelotowy pod tylnik wahaczem :)

Post » 08 sierpnia 2012, 21:56

Mój nowy nabytek i samodzielnie przespawany kolektor... oceńcie efekt :))
http://www.youtube.com/watch?v=NxJalt0K ... ture=share

Awatar użytkownika
 
Posty: 716
Rejestracja: 23 lutego 2010, 18:47
Lokalizacja: Wrocław-W
Pochwały: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Rok produkcji: 0

Post » 08 sierpnia 2012, 23:00

fajny!
Też by mi się taki przydał :D

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 08 sierpnia 2012, 23:03

świetnie wygląda i nie ma tego wielkiego komina z boku - moim zdaniem :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 08 sierpnia 2012, 23:45

pekal1 pisze:świetnie wygląda i nie ma tego wielkiego komina z boku - moim zdaniem :)


tez tak myśle tylko ja bym podniósł trochę wyżej ładniej by to wyglądało ;)

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 08 sierpnia 2012, 23:51

Muszę zakupić kawałek kątowniczka aluminiowego i przyczepię go do seryjnego uchwytu na kolektor, podniesie się ze 2-3 cm.. Więcej nie chce unosić bo wahacz pracuje też przecież w dół, zwłaszcza że dużo na przednim latam ;p

 
Posty: 155
Rejestracja: 23 października 2011, 13:49
Lokalizacja: Lbt
Pochwały: 3
Motocykl: SC57B Custom Paint
Rok produkcji: 2006

Post » 09 sierpnia 2012, 10:30

Przeróbka fajna tylko jestem ciekaw kiedy przerysujesz nim asfalt w złożeniu bo na tyle co widać wystaje on chyba szerzej i niżej niż pług.

 
Posty: 624
Rejestracja: 13 października 2009, 13:41
Lokalizacja: Warszawa
Pochwały: 19
Motocykl: CBR 1137 FIREBLADE
Rok produkcji: 1998

Post » 09 sierpnia 2012, 14:27

Tylko tak wygląda, jest jakieś 2cm od tylniej oponki i spokojnie mogę przttrzeć z nim podnóżki ;)

Awatar użytkownika
 
Posty: 208
Rejestracja: 23 sierpnia 2010, 22:00
Lokalizacja: Opole
Pochwały: 5
Motocykl: 900rr SC33/ DRZ400 Y/Majest 150
Rok produkcji: 1998

Post » 09 sierpnia 2012, 20:48

No i pewnie bardzo fajnie słychać go na ulicy :) Ja to tylko żałuję że swego czasu jak kolega walek809 sprzedawał Acrapa Megaphone to sobie odpuściłęm

Awatar użytkownika
 
Posty: 7
Rejestracja: 15 lipca 2012, 00:16
Lokalizacja: Głowno
Motocykl:

Post » 09 sierpnia 2012, 23:43

Całkiem oryginalnie, ciekaw jestem jak brzmi na żywo :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 1040
Rejestracja: 12 lipca 2009, 11:36
Lokalizacja: Oberschlesien
Pochwały: 5
Motocykl: CBR 900 RR, CBR 1100 RR
Rok produkcji: 1997

Post » 10 sierpnia 2012, 13:29

ten twój motor to niezły sleeper ;) Fajnie gada!


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość