Dzisiaj jest 18 maja 2024, 11:54

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

Crash Pady SC33

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 26
Rejestracja: 04 grudnia 2008, 13:37
Lokalizacja: Katowice-
Motocykl: Honda CBR 900 RR FIREBLADE
Rok produkcji: 1999

Post » 16 lutego 2009, 22:52

Toper ale jest napisane, że jednak trzeba ingerować w owiewki :evil:

 
Posty: 1036
Rejestracja: 24 kwietnia 2008, 21:04
Lokalizacja: Łódź
Pochwały: 43
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 99

Post » 16 lutego 2009, 23:15

eshh,, to kasztany !! specjalnie mniejszą czcionką napisane ,, nieładnie.

Awatar użytkownika
 
Posty: 272
Rejestracja: 25 stycznia 2009, 10:45
Lokalizacja: pomorze
Pochwały: 1
Motocykl: gazela, SC33 :)
Rok produkcji: 0

Post » 16 lutego 2009, 23:25

Wogóle na jednej aukcji adaptery, na 2 ślizgi, nieładnie nieładnie.

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 16 lutego 2009, 23:30

Panowie CRASHPADY robil i sprzedawał na forum Fabiq, prosze zapytac jego czy jeszcze ma, przy wiekszym zamowieniu napewno by Wam zrobil w kolorze czarnym lub bialym, kompletne ze srubami z tego co pamietam chcial chyba za komplecik 99zl takze niewiele.
Jesli chodzi czy sa crashpady przy ktorych nie trzeba wiercic otworow to powiem ze sa ale nie spelniaja swoje funkcji. Z tego co widzialem to dotaczaja przedluzke za owiewke zeby jej nie kaleczyc ale przy upadku ta przedluzka sie zagina urywa gwint w bloku i przy okazji moze pocalowac rame na ktore pozostawi piekna blizne. Dlatego crasze najlepiej wiercic przez owiewke (cos za cos) i wnich sruba bezposrednio do bloku. Opinie sa rozne grom ludzi chwali perpetum mobile jakim sa crashpady a niektorzy mowia ze moze peknac blok lub wyrwac crashpad. w kazdym badz razie ja zaloze, bo wiekszosci ludzi ochronil moto a nie zniszczyl. A jak ktos stawia najpierw wyglad lub estetyke a potem funkcjonalnosc to niech se zamontuje kółka boczne na wachacz-dostepne w kazdym sklepie z zabawkami koszt ok 30zl :mrgreen: PZDR

Awatar użytkownika
 
Posty: 820
Rejestracja: 16 czerwca 2008, 12:23
Lokalizacja: Olsztyn
Pochwały: 10
Motocykl: SC33
Rok produkcji: 0

Post » 16 lutego 2009, 23:33

jak bede mial jutro troche czasu to podam wymiary crashpadow mojej produkcji, mam jeszcze kilka kompletow od reki gotowych
Proste drogi sa dla szybkich motocykli... kręte drogi są dla szybkich kierowców... ja wole kręte :)

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 16 lutego 2009, 23:37

Zrobic mozna z teflonu, poliamidu (najlepszy) z aluminium (ładnie wyglądaja eno drogie), srednica crasza jak Ci pasuje normalka ze nie zrobisz z rurki o srednicy 30mm. Gdzies okolo 50-60mm. Po kiego sie rozpsuje, Fabiq dal foty i caly komiks o craszach na forum wiec zapraszam do ogladniecia...

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 20 maja 2008, 23:24
Lokalizacja: Leżajsk/Wiedeń
Pochwały: 4
Motocykl: SC28,SC33,SC57b,CR250, SC59/08, SC59/2012
Rok produkcji: 2012
Samochód: A5

Post » 25 lutego 2009, 14:45

znalazlem takiej firmy crashpady na necie :
womet-tech
miał ktos do czynienia z tą firmą?
pzdr.

Awatar użytkownika
 
Posty: 815
Rejestracja: 03 września 2007, 01:21
Lokalizacja: Gorzów Wl
Pochwały: 1
Motocykl: SC44 01r. i ZX6R 02r. (stunt maszyna)
Rok produkcji: 2001

Post » 26 lutego 2009, 18:25

heh, womet-tech ma duzo ludzi z forum, bo kiedys bylo grupowo zamawiane po dobrej kasie. Moj sie sprawdzil przy 5km/h. Na szczescie nie mialem mozliwosci przy wyzszych predkosciach. Moze mial ktos inny od Nas. Generalnie wykonanie git, sruby w komplecie. Nie ma sie czego czepic

 
Posty: 50
Rejestracja: 31 stycznia 2013, 22:58
Lokalizacja: Zielona G
Motocykl:

Post » 09 marca 2013, 15:48

Witam,ktoś sie orientuje jakie crash-pady są lepsze ???
chodzi mi o pozycję 1,czyli przelotowa śruba przez crasha http://sklep.fireblade.pl/crash-pad-hon ... -p240.html
czy wariant 2, czyli jakieś dziwne uchwyty do crasha http://sklep.fireblade.pl/crashpady-4ri ... -p358.html
konie w każdej postaci :)

 
Posty: 3350
Rejestracja: 19 grudnia 2010, 13:40
Lokalizacja: Piechcin
Pochwały: 104
Motocykl: CBR125,f4i,sc44,sc57A,ZX10R,Cb,sc57A :)
Rok produkcji: 2005
Samochód: Seat leon 1 1.9 Tdi :)

Post » 09 marca 2013, 16:40

Skuz2, napisz na forum do kolegi Max_929 to zrobi Ci jakie będziesz chciał i jakościowo takie jak te firmowe i zostanie Ci jeszcze kasa na cały zbiornik Paliwa :diabel:
Oddam nerkę za cbr :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 31
Rejestracja: 12 lutego 2012, 22:25
Lokalizacja: Rososzyca
Motocykl: fireblade
Rok produkcji: 1999

Post » 12 marca 2013, 00:24

jeśli mogę coś podrzucić to kupiłem wałek czarnego plastiku do obróbki za 55cm zapłaciłem 28zł i zawiozłem do jednego dziadka co posiada tokarkę razem ze starym crash padem i zapłaciłem po 20zł za toczenie za sztukę
czyli razem komplet idealnie zrobionych kosztował mnie niecałe 70zł

wydaje mi się że cenowo wyszło ok bo jakość super (tylko brak nadruków)

 
Posty: 3
Rejestracja: 30 lipca 2012, 11:02
Lokalizacja: Łódź
Motocykl:

Post » 13 marca 2013, 00:59

jony pisze:znalazlem takiej firmy crashpady na necie :
womet-tech
miał ktos do czynienia z tą firmą?
pzdr.

Mam takie u siebie. Przy ok 50 km/h sprawdziły się. Faktycznie starł się ale zdał egzamin.

PoprzedniaNastępna

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości