Dzisiaj jest 11 maja 2024, 20:55

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

mała przeróbka na pseudo streeta

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 9
Rejestracja: 25 kwietnia 2013, 13:50
Lokalizacja: Gdańsk Wrzeszcz
Motocykl:

Post » 11 czerwca 2013, 20:38

Jeżeli chodzi o kierę to najtańszym wyjściem jest kupno jakiejkolwiek szerokiej kierownicy i dorobienie wieżyczek u ślusarza. najlepiej aby je od razu przyspawał i będziesz miał święty spokój.
Owiewka? zależy czy chcesz mieć punkt świetlny z przodu czy chcesz aby coś jednak świeciła. Pierwsza opcja polecam allegro i uszeregowanie pozycji względem ceny. W przypadku drugiej pomyśl o lampie z homologacją drogową która niestety ale kosztuje więcej.
Co do malowania to jak chcesz mieć tanio to napieraj zwykły czarny akryl. Blady w streecie wygląda fajnie a będzie po taniości.

Awatar użytkownika
 
Posty: 936
Rejestracja: 29 stycznia 2012, 14:58
Lokalizacja: cbr-dtr
Pochwały: 22
Motocykl: motorynka wsk mz r6 sc28 sc33street
Rok produkcji: 99

Post » 11 czerwca 2013, 21:06

szukaj w dziale giełda :one: były wieżyczki :diabel:
były też lampy czasze typu street :) jakiś forumowy kolega podawał zagraniczne strony z takimi przedmiotami :jupi: kozaki

[ Dodano: Wto Cze 11, 2013 9:40 pm ]
tak jak pisałem :D http://forum.fireblade.pl/topics11/s-wi ... htm#109610
-1--2--klama i guma haha

Awatar użytkownika
 
Posty: 566
Rejestracja: 09 lutego 2010, 20:42
Lokalizacja: Wrp
Pochwały: 7
Motocykl: streetfighter
Rok produkcji: 0

Post » 11 czerwca 2013, 22:19

Fido pisze:Jeżeli chodzi o kierę to najtańszym wyjściem jest kupno jakiejkolwiek szerokiej kierownicy i dorobienie wieżyczek u ślusarza. najlepiej aby je od razu przyspawał i będziesz miał święty spokój.


raczej bym nic nie spawał i nie zakłądał jakiejkolwiek kierownicy no chyba ze to am być pseudo a nie street bo takiej opcji bym nie zamontował nawet w mojej starej WSce :)


co do tych wież na górze koleś z innego forum robi takie same za 50 a poza tym jak chcesz wiercić oryginalną to polecam wieże na jedną śrubę bo łatwiej to powiercić i mniej po dziur w półce :)

Awatar użytkownika
 
Posty: 716
Rejestracja: 23 lutego 2010, 18:47
Lokalizacja: Wrocław-W
Pochwały: 12
Motocykl: zawsze HONDA !
Rok produkcji: 0

Post » 12 czerwca 2013, 08:55

DaroCBR pisze:dzieki wielkie! bede cos dzialal :) a z innej beczki... bede malowal moto na czarno. ale nie wiem jaki kolor konkretnie... czarna perła z brokatem? czy jaki? macie jakies doswiadczenie w kolorowaniu? :) <caly moto w 1 kolorze>



Jak czarny, to tylko MATTT!

Awatar użytkownika
 
Posty: 44
Rejestracja: 12 kwietnia 2012, 19:23
Lokalizacja: Tuchola
Motocykl:

Post » 12 czerwca 2013, 13:44

czarny mat wygląda jakby był sprayem malowany :PP przynajmniej w moim odczuciu. juz lepiej folie czarny mat nakleic... ale ma się błyszczeć :D
Honda 4ever <3

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 16 czerwca 2013, 11:53

sorry ze tak późno,nie montowałem mocowań do lampy i licznika bo nie było kiedy,przyłożyłem tyklo i porobiłem fotki ,u Ciebie wieżyczki w 900rr bedą wyglądały trochę inaczej ale mocowania można od nich wyprowadzić tak samo .
Obrazek
Obrazek
Obrazek
Obrazek

Awatar użytkownika
 
Posty: 1016
Rejestracja: 21 marca 2010, 18:26
Lokalizacja: Suwałki
Pochwały: 13
Motocykl: CBR929
Rok produkcji: 2000

Post » 16 czerwca 2013, 11:54

no i oczywiście to plus kierunki i lusterka ;)

Poprzednia

Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości