Dzisiaj jest 01 maja 2024, 19:19

FORUM.FIREBLADE.PL

Forum miłośników Hondy FireBlade CBR1000RR-R | CBR1000RR | CBR954RR | CBR929RR | CBR900RR | SC82 | SC77 | SC59 | SC57 | SC50 | SC44 | SC33 | SC28

moduł

Tematy dotyczące modyfikacji i tunningu Hondy Fireblade CBR900RR SC33 1996-1999

Moderatorzy: maciekx, Tytus

 
Posty: 4
Rejestracja: 30 października 2008, 20:32
Lokalizacja: olsztyn
Motocykl: cbr 900 rr
Rok produkcji: 1997

moduł

Post » 13 stycznia 2009, 22:37

witam mam sztukę z niemca i w papierach ma napisanie iż jest odblokowana z tym że moc wynosi 90 kw???? z tego co się trochę dowiedziałem że może być zdławiony przez moduł, prawdopodobnie wystarczy przy module przeciąć różowy przewód czy ktoś coś słyszał na ten temat?
kolo

 
Posty: 1629
Rejestracja: 01 maja 2007, 20:22
Pochwały: 10
Motocykl:

Post » 13 stycznia 2009, 23:25

przetnij i sprawdz jaka bedzie moc jak to samo to znow polaczysz :mrgreen: a tak prawde mowiac to pierwszy raz slysze

 
Posty: 60
Rejestracja: 10 września 2008, 14:40
Lokalizacja: Ząbkowice
Motocykl: cbr 929
Rok produkcji: 2000

Post » 14 stycznia 2009, 00:44

sprawdzz na schemacie od czego to kabel jest

Awatar użytkownika
 
Posty: 265
Rejestracja: 20 maja 2008, 23:24
Lokalizacja: Leżajsk/Wiedeń
Pochwały: 4
Motocykl: SC28,SC33,SC57b,CR250, SC59/08, SC59/2012
Rok produkcji: 2012
Samochód: A5

Post » 16 lutego 2009, 22:28

90kW czyli ok 130km czuć różnice podczas jazdy? ze jest zdławiony?

 
Posty: 556
Rejestracja: 25 marca 2008, 20:25
Lokalizacja: NNM
Motocykl: HONDA CBR 900RR SC33 '98
Rok produkcji: 0

Post » 16 lutego 2009, 23:47

90kw to wychodzi te 128KM, fajnie by bylo jakby sie przecinalo kabelki a moc by wzrastala :mrgreen:

Awatar użytkownika
 
Posty: 308
Rejestracja: 17 stycznia 2008, 00:27
Lokalizacja: Krosno (P
Motocykl: CBR 1000 RR SC57
Rok produkcji: 2005

Post » 17 lutego 2009, 01:03

A w niemczech do jakiej mocy był Fajerek dławiony?? nie czasem do 50KM ??? Bo tez coś takiego słyszałem. Bo jeśli by było tak jak napisałem to różnice na pewno byś czuł.

[ Dodano: Wto Lut 17, 2009 12:04 am ]
A jak masz zdławionego na module to moduł do wymiany .
-Akrapović carbon
-K&N Air filter
- kierunkowskazy LED

http://www.bikepics.com/members/lukasz302/

 
Posty: 14
Rejestracja: 04 marca 2009, 01:32
Lokalizacja: Szczecin
Motocykl: HONDA CBR 900
Rok produkcji: 1996

Post » 04 marca 2009, 01:46

ogulnie to fajery sa dławione na gumach które sa pomiedzy gaznikiem a kolektorem ssącym na gumie powinno byc napisane ..CARB UP I MASS 72KW LUB 94KW.. ja np mam 72kw i jest to rocznik 96 a co do zapłonu to raczej w tym przypadku nie ma nic wspólnego z odblokowaniem mocy chyba ze kreci do 5000 obr/min hehe pozd
TOMEK


Wróć do Modyfikacje i Tunning (CBR900RR SC33)

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość