Wiec tak:
przewody zamawiasz na
http://www.przewodywoplocie.pl/ lub na allegro albo w sklepie. polecam goodridge. w moim uznanuiu lepsze niz hel. wybierasz sobie zestaw czy sportowy czy z trojnikiem. na
http://www.przewodywoplocie.pl/ masz dokladny opis ktore to ktore.
Co do wymiany. odkrecasz jeden przewod z ktoregos zacisku. i sciagasz plyn pompujac klamka.
Potem demontujesz orginalne przewody. w sc33 sa one przykrcoine do dolnej polki.
po zdemontowaniu musisz uwazac zeby nie uwalic tarcz plynem i motocykla.
po zamowieniu przewodow dostajesz dwa przewody jeden dlozszy drugi krotszy,. ten dluzszy idzie do dalszego zacisku od pompy.
w zestgawie masz rowniez podkladki zakladasz je tak jak byl orginal. czyli w zacisku podkladka przewod podkladka i sroba. drugi przewod montujesz tak samo jak pierwszy PAMIETAJ O PODKLADKACH.
MOCOWANIE DWOCH PRZEWODOW DO POMPY. ZAKLADAMY W KOLEJNOSCI PODKLADKA DLUZSZY PRZEWOD PODKLADKA KROTSZY PRZEWOD PODKLADKA I PRZYKRCAMY CALOSC DO POMPY... MUSISZ UZYC SRUBY DLUZSZEJ PONIEWAZ ORGINALNA MADE in honda jest krotsza.
Odpowietrzenie hamucow.
Odkrecaasz zbiorniczek pompy.
zalewasz go plynem i zostWIASZ NA JAKIES 20 minut po czym znow sprawdzasz i zalewasz. przewody sa puste i musza sie napelnic. pilnuj zeby nie dostawalo sie powietrze .
jak juz plyn nie bedzie schodzil do przewodow to zaaczynamy odpowietrzac.
dalszy zaciska ma na sobie gumowa nakladke na odpowietrznik.
sciagasz go i nakladsz na niego gumowy przewod okolo 50cm i zakonczony zbioniczkiem butelka sloikieem itd.
oczkowy klucz 10. i zaczynamy. pompujsz klamka trzymajac klamke wcisnieta odpuszczadz powietrze z zacisku. przy pustych przewodach troche ci to zajmie, poniewaz musi zejsc cae powietrze po 5 takich odpowiertrrzeniach przchodzisz na drugi zacisk i ta sama czynnosc.
klamka zapewne bedzie dalej miekka. przechodzimy na zacisk ten ktory byl juz odpowietrzany i robimy to samo. az klamka zrobi sie twarda.
po zalozeniu przodu robi tak samo z tylem.
jakk zalozysz i bd twarde to benzyna ekstrakcyjna i czyscisz zaciski i tarcze tkzw odtluszcanie. i jazda probna bez glupniecia. pamietaj ze hamulce to twoje zycie.