Otóż blady streetfighter rok 96 przed liftem kolo 16 cali oryginał, zmiana na 17 cali z Hondy CBR 600 F3 PC31 lata produkcji 1995 - 1998 ( tylko koło i opona nic więcej żadnej ośki tulei nic więcej nie trzeba całość zostaje z bladego!!!!)
modyfikacje brak to znaczy wyciągasz kolo z bladego 16 cali odkręcasz tarcze, przykręcasz do 17 wkładasz ośkę oraz tuleje z bladego i cieszysz się większym wyborem opon!!
wrażenia z jazdy po 100km
moto sprawia wrażenie zwrotniejszego ( na 16 zrobiłem sporo kilometrów około 8-10 tyś)
jazda bez amora (na 16 też) kilka gumowań i nie miałem żadnych niepokojących objawów shimmy
a teraz kilka fotek


porównanie kół z oponą 17 jest wyższa o jakieś 1,5 cm


Ogólnie rzecz ujmując jestem zadowolony postaram się po kolejnych kilometrach coś dopisać niestety nie mam jak wybrać się na tor aby w 100% ekstremie ją sprawdzić ale na kilka zakrętów pojadę w ten weekend jak pogoda pozwoli.
Mam nadzieję że post się komuś przyda,
Pozdrawiam Lewa W Górę